Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, zo leuk om al die nudistische fauna te zien.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die rechtse heeft echt een kapsel zoals Kevin van de Backstreet Boys vroeger had!
Wat een leukerd is Spotquote:
quote:
Ja, dan krijg ze wel meer wintervacht idd! Vooral d'r staart is nu echt heel dik behaard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Heeft Scampi nou meer haar in de winter of lijkt dat maar zo?
ahwz Spot op vakantie in Center Parcsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat plaatjes van Spot!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat grappig, bij de chineesjes maakt het geen verschil, die hebben in alle seizoenen dezelfde beharing. Die staart is echt weirdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ze wel meer wintervacht idd! Vooral d'r staart is nu echt heel dik behaard.
Edit: zie hier:
[ afbeelding ]
Dat hebben niet alle sphynxen trouwens. Scampi is sowieso al 'te behaard' voor een hele zuivere sphynx. Ik vind het alleen maar mooier dan helemaal kaal
Deze pose kreeg ik voor mekaar door een muis op mijn hoofd te leggen... daardoor zat ze zeker 10 seconden stil!
[ afbeelding ]
Geweldige fotoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze pose kreeg ik voor mekaar door een muis op mijn hoofd te leggen... daardoor zat ze zeker 10 seconden stil!
[ afbeelding ]
Ik ben es bij een cattery gaan kijken, echt geweldig vond ik hetquote:Op maandag 21 februari 2011 08:45 schreef Murmeli het volgende:
Is het heel erg geschift om te vragen of ik een keer bij iemand van jullie naar de kat mag komen kijkenik vind ze zo tof!
Kan je daar wl gewoon gaan kijken als je geen interesse hebt om er 1 te kopen?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben es bij een cattery gaan kijken, echt geweldig vond ik het![]()
Dat was om te kijken of ik allergisch ben voor sphynxen, omdat ik voor behaarde katten wel heeeel erg allergisch ben.
Gelukkig was ik niet allergisch.
Maar na 3 weken ergens bij een kennel op 4 honden en een sphynx passen kwam ik er achter dat een kat en ik en mijn honden toch echt geen goede match zijn
Nou, ik blijk ook echt echt geen kattenmens te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je daar wl gewoon gaan kijken als je geen interesse hebt om er 1 te kopen?
Wel jammer dat het niet ging met je honden en de katten
Haha, hoezo werd je para dan? Liep ie achter je aan ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik blijk ook echt echt geen kattenmens te zijn![]()
Ik werd echt paranoia van dat dier![]()
Maar ik blijf ze wel geweldig mooi vinden hoor![]()
Bij een fatsoenlijke cattery mag je zeker komen kijken als je gewoon interesse hebt in het ras om je te oriënteren hoor!
Hij zat de hele tijd naar me te loeren, en hij besprong me telkens vanaf de koelkast, krijsend, met 4 poten op mn rugquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, hoezo werd je para dan? Liep ie achter je aan ofzo?
Ik ga eens kijken of er een cattery in de buurt is
Wow die voetjes en dan ook diverse kleurenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi als ik de donkere versie vind, zo mooi vind ik deze lichte ookquote:
Haha! Leuk beest!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zat de hele tijd naar me te loeren, en hij besprong me telkens vanaf de koelkast, krijsend, met 4 poten op mn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |