quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Het is niet Clint Eastwood. Je moet nog wat ouder gokken
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Tism het volgende:
Bud Spencer & Terence Hill - Boot Hill of Boots Hill (ned titel: De Snelste Vuisten Van Het Wilde Westen?..
Rio Bravo dan hè.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....
Ja, is het de goede film?..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....
Ach. Zoeken is toch toegestaan hier?quote:
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.quote:
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.
Zodiac groef ik op uit mijn geheugen door de setting, de 22.22 en hoe donker de killer was.
Ja maar geef dan ook niet zulke hints.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.
Zodiac groef ik op uit mijn geheugen door de setting, de 22.22 en hoe donker de killer was.
Onzin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manDan vraag je er om.
Alsof het dan ineens weer tebinnen schiet; ach ja natuurlijk, hoe kon ik dat nou vergeten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manDan vraag je er om.
Nou, als je John Wayne opzoekt en je krijgt al zijn films te zien dan is het niet meer zo heel lastig om te vinden welke een 8 scoort en met hoeveel votes...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onzin.
Edit; hoe vind je em dan? Kun je zelfs die 2 dingen googlen?
Ja dus, No more hints for you, en de volgende wordt nog moeilijker
http://www.imdb.com/genre/westernquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onzin.
Edit; hoe vind je em dan? Kun je zelfs die 2 dingen googlen?
Ja dus, No more hints for you, en de volgende wordt nog moeilijker
Je hebt hem immers goed, ja toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
Mag ik, ondanks mijn onsportiviteit en stakkerigheid, alsnog een nieuwe posten?
Nee! Ik doe wel een nieuwe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
Mag ik, ondanks mijn onsportiviteit en stakkerigheid, alsnog een nieuwe posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik googlede; western, imdb, 8.0quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/genre/western
''Best Western Feature Films With At Least 1,000 Votes ''
Hints mogen wel, maar een beetje mysterie mag er wel blijven, hiermee Google je hem zo op.
Zoals ook in de OP staatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar gewoon geen hints de eerste 12u dus voortaan...
Daarom, muts. Dan was mijn mond plaatje nu nog blijven staan wrs....quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nee! Ik doe wel een nieuwe.Oké man, succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:
All the presidents menquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
edit; grote acteurs natuurlijk, moet ook niet te moeilijk
Lily Cole.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef One_conundrum het volgende:
lekker wijf trouwens in Dr Parnassus
Finding Nemo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Aub niet naar de titel van het plaatje kijken, maakt het net ff te makkelijk
Dat gaf het weg jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ow.. Shite, sorry. Wel goed iigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
Enemey at the gates
Het is de bedoeling dat je zelf de screenshot maakt, op minuut 22,22 van de film...
Het is je vergeven..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow.. Shite, sorry. Wel goed iig
Edit: zie het inderdaad in de OP staan, stom![]()
Het is dezelfde alleen door het uploaden was de aspect ratio verneukt (Verkleind naar 4:3).quote:
Tis anders wel leuk, dom gemaakt. Lekker verstand opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef One_conundrum het volgende:
dat is dan weer een film die ik niet gezien heb. en ook niet ga kijken...
Blik op koe?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Tis anders wel leuk, dom gemaakt. Lekker verstand open blik op
Evan Almighty?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:09 schreef mien-moeke het volgende:
CherryLips reageert niet meer. Dan maar ff een makkelijke:
[ afbeelding ]
Have fun
Year One?..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:09 schreef mien-moeke het volgende:
CherryLips reageert niet meer. Dan maar ff een makkelijke:
[ afbeelding ]
Have fun
nopequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Asterix and Obelix Meet Cleopatra ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Asterix en de Olympische Spelen, kan bijna niet meer missen
Ja, originele titel Les Diaboliques (met wat streepjes hier en daar).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Demonen, nooit van gehoord, nooit gezien.
Red Carpet of Bapi Pagangan meets Foe Young Haiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:10 schreef Tism het volgende:
Deze is echt moeilijk, die raden jullie nooit..![]()
..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Red Carpet of Bapi Pagangan meets Foe Young Hai
Niet dat ik die film ooit gezien hebquote:
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Het is die gast van the office maar de film ken ik niet.
the rocker?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij heeft EvanStone wel gelijk hoor.
Jah Keanu.. Ik wist wie de acteur was maar kwam niet op z'n naam.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:35 schreef Stefan het volgende:
Hier een plaatje met voorkant Keanu Reeves
[ afbeelding ]
Fok, fok fok!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben maar zo vrij geweest.
Hij is pas in de videotheek maar er zijn er vast wel wat die 'm gezien hebben.
Klikken voor groot
[ afbeelding ]
Goed. Met Jean renoquote:
Leaving Las Vegas?..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Beetje laat geworden op werk, sorry![]()
Volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Check die onderlip, tis toch overduidelijk?!..
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef RacerDKB het volgende:
Willempie herken ik wel, Wild at Heart?
Is deze gemaakt op 00:22:22 of heb je hem zelf uitgekozen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Stefan het volgende:
Oke, voor de vrijdagavond: screenshot uit een echte speelfilm
[ afbeelding ]
deep throat?..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Stefan het volgende:
Oke, voor de vrijdagavond: screenshot uit een echte speelfilm
[ afbeelding ]
Gewoon een nieuwe neerzetten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
Eerst werd er elke 2 minuten gepost in dit topic, nu is het halfdood
Van voor deze eeuw inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
ziet er oud uit. Veel haar heeftie.
Iets met Téa Leoniquote:
Goed.quote:
cruel intentionsquote:
Dangerous Liasons, de klassieke versie van Cruel Intentions.quote:
quote:Nope, allebei nietOp donderdag 21 oktober 2010 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
Chocolat? Het is wel Carrie-Anne Moss toch?
quote:
quote:Yeay, plaatje komt er aan !!
quote:Anthony Hopkins en Jack Gyllenhaal spelen ook mee.
quote:Ja, tja zo kan je wel alles te weten komen. hoezo nieuwe screenshot ? ik heb nog geen eerlijk antwoord gehoord !Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja als je dat googled issie wel heel makkelijk.
Heb zo geen film voor nieuwe screenshot
dan moet het Proof zijn...quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anthony Hopkins en Jack Gyllenhaal spelen ook mee.
Yepquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moet het Proof zijn...
-edit-quote:Op zondag 26 december 2010 16:08 schreef Weissman het volgende:
Low-kick.
Kom op mensen, nog iemand die een plaatje wil posten ?
Het lijkt me een western, maar welkequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Tijd dat Google ook foto's kan herkennen in zoekopdrachten.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:53 schreef Monco10 het volgende:
Nee uiteraard niet
Clint zit er niet in in deze.
is dat een MGM film met o.a. David Jansen en Burt lancaster? genaamd Maverick?quote:
Apache?quote:Op zondag 26 december 2010 16:53 schreef Monco10 het volgende:
Nee uiteraard niet
Clint zit er niet in in deze.
Waarom post je niet een nieuw plaatje ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 06:43:16 ]
Nee daar is niets op tegen, mits het een beetje meer herkenbaarder shot isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef HilarityEnsues het volgende:
Dit topic is al een week snurkende... Zou het tegen de regels zijn als ik (morgenochtend) dan maar een nieuw plaatje postte? (Vroeg hij, in alle onschuld.)
Dat was snel! Nou, dan doe ik het gewoon nu. Ee vwala:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar is niets op tegen, mits het een beetje meer herkenbaarder shot is
Je zou ook zelf uit eigen initiatief wat hints kunnen geven natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Monco10 het volgende:
Dus als het plaatje niet te raden is vraag je niet om hints maar post je gewoon een nieuwe?
Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
Kick, beide heren die een plaatje gepost hebben, hints graag.
Ja was wel makkelijk maar anders was het nooit geradenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Tsja het was nu wel heel makkelijk geworden ja... oftewel Death rides a horse
Heb je misschien een linkje naar degene die open stond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja was wel makkelijk maar anders was het nooit geraden
Hopen dat als de ene die nu open staat geraden wordt het topic een beetje levend blijft.
Raad de film: Screenshot! #2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar degene die open stond?
Thanks, maar ik zou het niet weten. Doet een beetje jaren '60 aan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Raad de film: Screenshot! #2
Deze gewoon.
De hint was dus ''Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho. ''.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, maar ik zou het niet weten. Doet een beetje jaren '60 aan...
Ja, maar dan nog niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De hint was dus ''Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho. ''.
Nou vooruit dan maar, nog een hint. De naam van de film lijkt op die van een bekende fastfoodketen, die ook in Nederland vestigingen heeft. (Niet McD of BurgerKing.)quote:
Hoeft ook niet, want hij is goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
The Kentucky Fried Movie
Ik heb geen idee meer.
Misschien moet je wat bepaalde muziek luisteren.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Reshay het volgende:
Ligt op het puntje van mijn tong... maar het komt er niet uit..
Nee helaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Reshay het volgende:
The Over the Hill Band (Het is serieus een film)
Nope, het gaat over een bestaand persoon (maar hij zit er niet zelf inquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Reshay het volgende:
Zou het bij enig toeval Almost Famous kunnen zijn?
Mijn punten:
1 van de actrices lijkt op die uit jou foto
2 het gaat over een musikant
Ik heb ook films uit 1984 in HD en breedbeeldquote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef JDx het volgende:
Het is een redelijk recente film aangezien ik HD en breedbeeld zie
Dacht trouwens eerst dat het die chick van aliens was.
Tot zover juist ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef JDx het volgende:
Het gaat over een man, een muzikant, hij zit zelf niet in de film, de film is redelijk recent.
Nee.quote:
Uhh weet ik niet zal zo wel ff gezichtshot nemen, denk Cate Blanchett.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Boe-man het volgende:
Wie is de actrice op het screenshot dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |