quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Het is niet Clint Eastwood. Je moet nog wat ouder gokken
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Tism het volgende:
Bud Spencer & Terence Hill - Boot Hill of Boots Hill (ned titel: De Snelste Vuisten Van Het Wilde Westen?..
Rio Bravo dan hè.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....
Ja, is het de goede film?..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Imdb waardeert deze film met een 8, door ruim 19 duizend stemmers....
Ach. Zoeken is toch toegestaan hier?quote:
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.quote:
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.
Zodiac groef ik op uit mijn geheugen door de setting, de 22.22 en hoe donker de killer was.
Ja maar geef dan ook niet zulke hints.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Stakker. Het is een sport wie meer weet, niet wie het best kan googlen.
Zodiac groef ik op uit mijn geheugen door de setting, de 22.22 en hoe donker de killer was.
Onzin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manDan vraag je er om.
Alsof het dan ineens weer tebinnen schiet; ach ja natuurlijk, hoe kon ik dat nou vergeten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verklap dan ook niet dat ie een 8 als cijfer heeft en ruim 19.000 votes manDan vraag je er om.
Nou, als je John Wayne opzoekt en je krijgt al zijn films te zien dan is het niet meer zo heel lastig om te vinden welke een 8 scoort en met hoeveel votes...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onzin.
Edit; hoe vind je em dan? Kun je zelfs die 2 dingen googlen?
Ja dus, No more hints for you, en de volgende wordt nog moeilijker
http://www.imdb.com/genre/westernquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Onzin.
Edit; hoe vind je em dan? Kun je zelfs die 2 dingen googlen?
Ja dus, No more hints for you, en de volgende wordt nog moeilijker
Je hebt hem immers goed, ja toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
Mag ik, ondanks mijn onsportiviteit en stakkerigheid, alsnog een nieuwe posten?
Nee! Ik doe wel een nieuwe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
Mag ik, ondanks mijn onsportiviteit en stakkerigheid, alsnog een nieuwe posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik googlede; western, imdb, 8.0quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/genre/western
''Best Western Feature Films With At Least 1,000 Votes ''
Hints mogen wel, maar een beetje mysterie mag er wel blijven, hiermee Google je hem zo op.
Zoals ook in de OP staatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar gewoon geen hints de eerste 12u dus voortaan...
Daarom, muts. Dan was mijn mond plaatje nu nog blijven staan wrs....quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nee! Ik doe wel een nieuwe.Oké man, succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:
All the presidents menquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
edit; grote acteurs natuurlijk, moet ook niet te moeilijk
Lily Cole.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef One_conundrum het volgende:
lekker wijf trouwens in Dr Parnassus
Finding Nemo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Aub niet naar de titel van het plaatje kijken, maakt het net ff te makkelijk
Dat gaf het weg jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ow.. Shite, sorry. Wel goed iigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
Enemey at the gates
Het is de bedoeling dat je zelf de screenshot maakt, op minuut 22,22 van de film...
Het is je vergeven..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow.. Shite, sorry. Wel goed iig
Edit: zie het inderdaad in de OP staan, stom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |