Je zou ook zelf uit eigen initiatief wat hints kunnen geven natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Monco10 het volgende:
Dus als het plaatje niet te raden is vraag je niet om hints maar post je gewoon een nieuwe?
Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:46 schreef RacerDKB het volgende:
Kick, beide heren die een plaatje gepost hebben, hints graag.
Ja was wel makkelijk maar anders was het nooit geradenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Tsja het was nu wel heel makkelijk geworden ja... oftewel Death rides a horse
Heb je misschien een linkje naar degene die open stond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja was wel makkelijk maar anders was het nooit geraden
Hopen dat als de ene die nu open staat geraden wordt het topic een beetje levend blijft.
Raad de film: Screenshot! #2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar degene die open stond?
Thanks, maar ik zou het niet weten. Doet een beetje jaren '60 aan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Raad de film: Screenshot! #2
Deze gewoon.
De hint was dus ''Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho. ''.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, maar ik zou het niet weten. Doet een beetje jaren '60 aan...
Ja, maar dan nog niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De hint was dus ''Alrighty then: in de titel komt de naam van een Amerikaanse staat voor. En het is niet Raising Arizona, Sweet Home Alabama of My Own Private Idaho. ''.
Nou vooruit dan maar, nog een hint. De naam van de film lijkt op die van een bekende fastfoodketen, die ook in Nederland vestigingen heeft. (Niet McD of BurgerKing.)quote:
Hoeft ook niet, want hij is goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
The Kentucky Fried Movie
Ik heb geen idee meer.
Misschien moet je wat bepaalde muziek luisteren.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Reshay het volgende:
Ligt op het puntje van mijn tong... maar het komt er niet uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |