Nieuwe sloten in de buitendeuren. Maar dat was eigenlijk nog een verrassing.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhoh... wat heb je nu weer gekocht???
hahahahaha, Cobra tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Droge worst hoort niet bij een droge witte wijn.
TRIO!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahahaha, Cobra toch![]()
Btw, we moeten eens ff afspreken, toch?
Dankjewel, ik werd al onzekerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Den titel, heeft mijn stempel van goedkeuring.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Sharing is caring.. Alleen sommigen van ons zijn van mening dat de ER-L relatie af en toe overshared wordt enzo.
Ik vond hem mooi.
Is ie ook wel, als in mooi verwoord, maar ik ben veel te dom om dat in 1x te snappen johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Sharing is caring.. Alleen sommigen van ons zijn van mening dat de ER-L relatie af en toe overshared wordt enzo.
Ik vond hem mooi.
Binnenkort even de agenda's vergelijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahahaha, Cobra toch![]()
Btw, we moeten eens ff afspreken, toch?
hehehehequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nieuwe sloten in de buitendeuren. Maar dat was eigenlijk nog een verrassing.
quote:
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusssquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnenkort even de agenda's vergelijken.
Ik hoop voor je dat alles goed zal komen Maitje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:![]()
Word net gebeld door de sgt die mij heeft aangenomen over morgen met die extra voorlichting. Dus ik spreek hem meteen aan over dat gezeik m.b.t. Amsterdam.
Hij was zeer verbaasd en klonk zelfs een beetje boos dat het zo liep..![]()
Met een beetje geluk gaat ie morgen mensen daar aan hun haren trekken.
Kan niet, die zit ongeveer 230 klikjes noordelijker, die is vrijdag weer aan de beurt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
Kan jij je vrouw even gaan commanderen ofzo?
Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven, inclusief twee kinderen van vijf en vier jaar oud. (ook al heb ik een weekendhuwelijk).quote:Ik vraag me serieus af of je überhaupt wel gelukkig bent in je leven, want ik krijg echt het idee dat je anderen gewoon niet gelukkiger wilt zien dan dat je zelf bent.
Dankjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat alles goed zal komen Maitje.
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan niet, die zit ongeveer 230 klikjes noordelijker, die is vrijdag weer aan de beurt.
[..]
Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven, inclusief twee kinderen van vijf en vier jaar oud. (ook al heb ik een weekendhuwelijk).
Echter ga ik mijn weekend "escapades" zoals "Een matras op je rug binden en oude kleren aan zodat ik je meteen aan stukken kan scheuren als ik thuiskom" niet op een forum plaatsen en zeker niet tot vermoeiens toe.
Heb je al een fles leeg? Ik wacht op het eerste rijmpje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..
Doe er je voordeel mee.
Als jullie eens 1 slowchat (#42 dus) "normaal" doen, dan krijg je van mij een krat bier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal vrijheid van meningsuiting, en ook de keuze om iets wel of niet te lezen. En ook nog eens om je daar wel of niet iets van aan te trekken..
Doe er je voordeel mee.
Oeh word je onzeker...?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusss
Sorry, geen drank hier bij Murmeli!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een fles leeg? Ik wacht op het eerste rijmpje.
Tsk, seks en knuffelen is veel beter dan bier. Bovendien is er een Appie op 1 minuut loopafstand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als jullie eens 1 slowchat (#42 dus) "normaal" doen, dan krijg je van mij een krat bier.![]()
Durf te wedden dat het je niet lukt
Kan zijn. Maar kan ook dat je schoenen minder demping geven omdat je bijvoorbeeld harder neerkomt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Maitje het volgende:
Ik heb gister hardgelopen alleen had het tempo ietsjes opgevoerd, nu is het zo dat ik vandaag wat last heb van de bal van m'n voet aan beide kanten. Is dat normaal ofzo.
Daar heb je helemaal gelijk in, echter start dan een ER loves Lotusss topic oid in weet ik veel wat voor subforum. Maar ga niet een SC volspammen met liefdesbriefjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.quote:Doe er je voordeel mee.
Hmm.. okequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar kan ook dat je schoenen minder demping geven omdat je bijvoorbeeld harder neerkomt.
Komt goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, doen we dan, ff bijpraten, ZONDER Lotusss
quote:Sergeant Majoor
Een generaal springt zonder aanloop over gebouwen,
Is sterker dan een locomotief,
Is sneller dan een kogel,
Loopt over water en spreekt met god.
Een kolonel springt zonder aanloop over lage gebouwen,
Is sterker dan een rangeertrein,
Is net zo snel als een kogel,
Loopt bij een kalme zee over water,
Overlegt met god.
Een overste springt met een aanloop en wind mee over lage gebouwen,
Is bijna net zo sterk als een rangeertrein,
Is langzamer dan een kogel,
Loopt in een zwembad over water,
En spreekt na toestemming met god.
Een majoor springt net over een barak heen,
Verliest met touwtrekken van een locomotief,
Kan een kogel afvuren,
Kan redelijk zwemmen,
En mag zich zo nu en dan melden bij god.
Een kapitein probeert over gebouwen te springen,
Wordt overreden door locomotiefs,
Vuurt soms een wapen af zonder zichzelf te verwonden,
Kan peddelen,
En spreekt tegen dieren.
Een luitenant rent tegen gebouwen aan,
Kan 2 van de 3 locomotieven herkennen,
Krijgt munitie uitgereikt,
Kan na instructie blijven drijven,
En spreekt tegen water.
Een vaandrig struikelt over de drempel bij het binnenkomen van een gebouw,
Zegt: "Kijk, een tsjoek tsjoek!"
Maakt zichzelf nat met een waterpistool,
En mompelt in zichzelf.
Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Daar kan ik mij, als sergeant-majoor, wel in vinden.quote:
Nee hoor, jij mag erbij zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh word je onzeker...?
Geintje! Ga vooral samen bijpraten.
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Ciequote:
Spreekt u mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij, als sergeant-majoor, wel in vinden.
Je weet het hé, ik ben op z'n hoogst de moeder van een squadron.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Cie
En ff elke week de balen schijtllint berekenenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet het hé, ik ben op z'n hoogst de moeder van een squadron.
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel een mooie, de moeder van de Cie
Een rolletje per man per dag (+ reserve), je kan maar genoeg hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ff elke week de balen schijtllint berekenen
Daar hebben wij in elk peloton een pelotons sergeant voor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ff elke week de balen schijtllint berekenen
Mijn eerste baan bij Defensie was in een batterij. 2Bt 11AfdRa om precies te zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of een batterij. Nu staan er al drie opties open!
Sqn, Cie en Bat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?
Awww, over een tijdje mag ik misschien ook wel 'Kijk, een tsjoek tsjoek" zeggen.quote:
Da's de buurman. Die kijkt door een gaatje in de muur bij jou naar binnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
Squadron SMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel!!! Welke drie opties staan er nu open?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de buurman. Die kijkt door een gaatje in de muur bij jou naar binnen.
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeestersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Squadron SM
Compagnie SM
Batterij OW
Compagnie OW
De laatste doet jou als ex lumbl natuurlijk de wenkbrauwen fronsen, echter heeft het luchtverdigingspeloton een "opper" als moeder van de compagnie, vandaar de "cowi".
Welke film?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn eerste baan bij Defensie was in een batterij. 2Bt 11AfdRa om precies te zijn.
En dan vergeten we de Eskadron OW nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Ik heb geen voorkeur, het komt zoals het komt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Een paar van deze filmpjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welke film?
Oh, en je buurman zit verstopt in de kast te fappen.
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...
Dies mooi!!!quote:Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Wacht maar tot vanachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
.
*kras kras kras* Ongeschikt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
.
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.
"Oortjes!!!!....... Vuren!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"
"Top links, top rechts... Niet teveel lamstraal!!!""
Whehehehe.
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft wasquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef EllaN het volgende:
Ja, jullie weten niet hoe mijn huis eruit ziet haha. Ik durfde vroeger 's nachts niet te gaan plassen, omdat ik bang was dat er the Shining praktijken me zouden overkomen
.
De vorige keer dat het huis allemaal geluiden maakte, hadme weer tot rust gepraat en me toen uitgelachen
. Of hij dat nou doet of jullie het doen, maakt mij niets uit haha
.
Wat mij altijd verbaasde was het verschil in effect op de M109 tussen een schot op de normale baan en op de directe richtings baan. Bij de laatste was ik altijd bang dat het hele stuk uit elkaar zou vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft was![]()
Ik heb nog nooit zulke grote ogen gezien!
-1 pendeKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus ik stond met een noodgang bij de trap waar ik mijn moeder in der pendex zag staan, had dus net even een inbrekert verjaagd. (hij deed zijn hand door de brievenbus toen mijn moeder net naar benee kwam).
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spellingquote:
+ een complimentje om je verhaal hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spelling...
Aaah... komt wel goed hoor! Je bent heel erg veilig thuisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:
Als jullie me proberen gerust te stellen, werkt het niet.
Haha nee, ik ben alweer kalm.
Jawel.. Het komt wel haha.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Rave_NL het volgende:
Fuck, tijd gaat snel...
EllaN, snap je het al een beetje?
De meeste kazernes liggen in the middle of nowhere, de Bernhard Kazerne is een van de weinige uitzonderingen volgens mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Maitje het volgende:
Gen. Spoorkazerne ligt ook in the middle of nowhere!
Anywee, had wel wat aan het gesprek.
Ja, ik heb nu gewoon meer informatie over de functie gekregen, die was namelijk nergens te vinden en weinig mensen konden mij erover vertellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Alles op zijn pootjes terecht gekomen?
Nou, ik vond die in Weert ook niet echt achteraf zitten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Vronsky het volgende:
[..]
De meeste kazernes liggen in the middle of nowhere, de Bernhard Kazerne is een van de weinige uitzonderingen volgens mij.![]()
Wees maar blij dat je niet naar de Peel moest.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef Rave_NL het volgende:
Er zijn dagen dat ik m'n eigen kreft ook niet ken..
Danoontje powerrrrr?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maitje het volgende:
Ach, we zijn weer thuis.
Zo eerst naar de stad want in alle haast heb ik mijn riem vanochtend kapot getrokken. (ken mijn eigen kreften niet).
Daar kun je zien dat ik geen pinda ben!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Trouwens!!
Ik kwam een topic tegen met allemaal foto's van oefeningen en uitzendingen die jullie zelf gemaakt hebben. Dat topic is echter wat verouderd maar misschien is het een leuk idee om weer zoiets op te zetten als jullie dat leuk vinden (en behoefte uiteraard)?
Neequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar kun je zien dat ik geen pinda ben!
Nu is het slechts kiezen van een burgermeester, die met voorlopige immuniteit en dubbel stemrecht een ideale positie heeft om de maffia te pakken (of juist áls maffia het dorp van binnenuit kapot makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |