Zoals gezegd, kun je dan ook wel spreken van het bewust buitensluiten van alleenstaande mannen? Is er dan sprake van bewust buitensluiten van een groep? Of in het geval van instanties voor bijvoorbeeld tienermeiden. Mag dat dan niet? Want die instanties staan niet open voor dezelfde problematiek bij volwassen vrouwen? Ik vind dat echt een beetje onzin. Ik heb dus niets tegen doelgroepenbeleid. En ik denk dat het niet zo moeilijk is om mensen die buiten een doelgroep vallen te verwijzen naar een instantie die wel openstaat voor andere doelgroepen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer een kerk alleen maar gelovigen wil helpen en de rest van de behoeftigen in rampgebieden links laten liggen? Is dat wat mij betreft idd discrimineren.
Wanneer je alleen autochtone alleenstaande vrouwen wil helpen, dus allachtone vrouwen bewust buiten gaat sluiten van hulp? Ja, mag, maar ben je voor mij niet anders dan iemand die discrimineert op afkomst.
Daar ben jij toch ook op tegen?
Alsof alle moslims de tekst van de koran letterlijk nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, net als de Koran, maar ik hang de inhoud van beide boeken niet aan !
Daarom worden die honderden andere rechtszaken per dag ook nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Drassss het volgende:
Krijg een beetje slaap in mijn ogen van dit stukje van de rechtzaak..
Dus je beweert dat in de bijbel staat dat de Ira die aanslagen kunnen rechtvaardigen door de bijbel? Benoem mij a.u.b die plek dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt dat boek ook vast in huis. Het heet de Bijbel.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
De tweede zittingsdag in de zaak-Wilders, is vandaag in een gespannen sfeer begonnen. Opnieuw was het rechtbankvoorzitter Jan Moors die de verdediging tegen de haren instreek, nu door te zeggen dat hij het zich kon voorstellen dat een van de mensen die aangifte tegen Wilders deden, de film Fitna niet wilde zien. Een vrouw verliet de rechtszaal omdat ze weigerde Wilders film te bekijken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vanwege-Fitna.dhtml
Heeft die rechter een gaatje in z'n hoofd of zo?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef Pool het volgende:
Nee, want het is redelijk normaal dat rechters vragen stellen, ook op een prikkelende manier. Kijk maar eens naar de Rijdende Rechter, daar stelt mr. Visser ook wel eens gewoon de vraag "Bent u nu niet gewoon de buurman aan het pesten?" of "Kunt u zich voorstellen dat....". Nu is de RR officieel een buitengerechtelijke bindendadvies-procedure, maar ik kan je vertellen dat het op normale comparities (al dan niet ter plaatse) er zo ook aan toegaat.
Rechters mogen kritische vragen stellen en zijn gewone mensen. En elke vraag kun je zo verdraaien dat je hem als vooringenomen kunt opvatten.
De opmerking van maandag was inderdaad iets té onhandig, maar met die opmerking van vandaag is niets mis. Dat is spijkers op laag water zoeken.
Bij " Op de Bon " en de " Rijdende Rechter " kijk ik altijd heelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Daarom worden die honderden andere rechtszaken per dag ook nooit uitgezonden.
Nee, maar Wilders beweert wel hetzelfde voor de koran. Het slaat dus nergens op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus je beweert dat in de bijbel staat dat de Ira die aanslagen kunnen rechtvaardigen door de bijbel? Benoem mij a.u.b die plek dan?
Nog afgezien van de ridicule suggestie dat de strijd die door de IRA is gevoerd sec een religieuze strijd was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus je beweert dat in de bijbel staat dat de Ira die aanslagen kunnen rechtvaardigen door de bijbel? Benoem mij a.u.b die plek dan?
(Zogenaamde)"Gangster" <-> Crimineelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
weg??
hoe weg
[..]
Het ging me meer om het verband: moslim <-> crimineel.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Wijze_appel het volgende:
Opvallend dat de eerste dag live werd uitgezonden en vandaag niet. Lijkt erop dat ze willen voorkomen dat mensen wijzer worden van de teksten van prof. Jansen.
Meester Visser is dan ook baasquote:
Uiteindelijk wel he? Ze verzetten zich tegen de protestanten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nog afgezien van de ridicule suggestie dat de strijd die door de IRA is gevoerd sec een religieuze strijd was.
Dat klopt ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof alle moslims de tekst van de koran letterlijk nemen
Dat zal moeten blijken uit deze rechtszaak. Spannend!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders beweert wel hetzelfde voor de koran. Het slaat dus nergens op.
Ik heb nog nooit een imam horen zeggen dat er verschillende moslims zijn, "de enige moslim is de moslim die de Koran volgt" hoor ik ze meestal zeggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent er mee bekend dat ook het Katholiek zijn iets heel anders is dan bijvoorbeeld Ned-Hervormd zijn? Is bij de moslims niet anders
Juist.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken uit deze rechtszaak. Spannend!
Nee, de meesten hebben 'm niet eens gelezen maar noemen zichzelf wel echte moslims.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof alle moslims de tekst van de koran letterlijk nemen
Nee. Het was een onafhankelijkheidsstrijd gericht tegen het Verenigd Koninkrijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel he? Ze verzetten zich tegen de protestanten.
Dan heb je niet goed opgelet, je niet goed ingelezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een imam horen zeggen dat er verschillende moslims zijn, "de enige moslim is de moslim die de Koran volgt" hoor ik ze meestal zeggen.
Hij wekt in ieder geval wel telkens een schijn van sluimerende partijdigheid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
De tweede zittingsdag in de zaak-Wilders, is vandaag in een gespannen sfeer begonnen. Opnieuw was het rechtbankvoorzitter Jan Moors die de verdediging tegen de haren instreek, nu door te zeggen dat hij het zich kon voorstellen dat een van de mensen die aangifte tegen Wilders deden, de film Fitna niet wilde zien. Een vrouw verliet de rechtszaal omdat ze weigerde Wilders film te bekijken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vanwege-Fitna.dhtml
Heeft die rechter een gaatje in z'n hoofd of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |