Je had de kliko buiten moeten zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zegt niemand mij dat ik de kliko buiten had moeten zetten
Picsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Goed. Zin in vanavond. Voor het eerst sinds tijden weer in een apenpakkie rondlopen. Lees: strak in het pak.
x2 nog welquote:
jah ik wist niet dat t konquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:34 schreef D-Industries het volgende:
[..]
x2 nog wel
Voel me goed, eindelijk eens met een fijn gevoel wakker geworden.
Zoals jij zo leuk kan omschrijven: "Gewoon omdat het kan!"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik wist niet dat t kon
ruilen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:54 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Zoals jij zo leuk kan omschrijven: "Gewoon omdat het kan!"
Sure.
goeie combinatiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
Goed.Het is weekend en mijn ego is gisteren weer opgekrikt.
En het fijne is: ik geloof steeds meer in mezelf en begin het eindelijk te merken.
![]()
En volgende week is het hier feestweek, ook veel zin in.
En ik ben geil![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Beach het volgende:
Volgende maand ben ik zoooo dood.
Morgen maar veel plezier hebben om alles te vergeten.
Weet niet wat er is. Maar beterschap. Klinkt niet lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels last van hoofdpijn, buikpijn, koorts en misselijkheid.
Dus maar met de laptop naar boven verhuisd
Kus op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Miam het volgende:
Pff, zo'n verdrietige dag gehad op't werk..
straks naar het megapiratenfestijn in Marum. geeft hopelijk de nodige afleiding..
dat had je gewiltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je vriendin mag ook wel bij mij langskomen
ik mis bierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef Under_Score het volgende:
ik mis tietenmaar niks wat een kratje bier niet oplost
same here, meestal mag ik wel 1 of 2 glaasjes drinken. Maar dit weekend helemaal niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik mis biermaar mag voorlopig niet drinken
ook door medicatie + ook nog eens maagproblemen toevalligquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
same here, meestal mag ik wel 1 of 2 glaasjes drinken. Maar dit weekend helemaal niks
Maagproblemen heb ik soms, ik kan momenteel niet al te goed tegen (sterke drank), biertjes kan ik wel redelijk tegen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ook door medicatie + ook nog eens maagproblemen toevallig?
Malt bierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik mis biermaar mag voorlopig niet drinken
ik kan geen herfstbok meer zienquote:
ook, maar ik kan er nog niks meequote:
proberen kan altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar ik kan er nog niks mee
ja, maar dat gaat lastig als je dr niet zietquote:
oh het gaat al om iemand die je hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat lastig als je dr niet zieten ik moet deze week werken in het weekend dus uitgaan zit er ook niet in.
nee nog niet, en dat is het probleem, in contact komen met is lastig als je dr niet ziet en geen contact info hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
oh het gaat al om iemand die je hebt![]()
anders msn/sms altijd handig voor contact
Aaawquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef Natalie78 het volgende:
Klaarwakker.
Maar ook een beetje koud en in need of a hug.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef Natalie78 het volgende:
Klaarwakker.
Maar ook een beetje koud en in need of a hug.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |