dat is geen dipje maar een crisis.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik baal verschrikkelijk.Volgens mij ben ik echt gedoemd om te falen in het leven.
Dat zal wel meevallen hoor, gekkie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik baal verschrikkelijk.Volgens mij ben ik echt gedoemd om te falen in het leven.
Lotgenootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Flippiee het volgende:
Huppel baas dat je bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol imiddels ruim 22 uur wakker, lach me rot hier. Aan de zuip met een vriendin
Juist! Vind ik ook! Voel me wel brak, superbrak zelfs!quote:
quote:
Ahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ja ook, maar zit nu bij een vriendin, even morele steun bieden. Haar relatie is sinds gister kapot. Teveel drank ook
Whaha jij houd het lang volquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ja ook, maar zit nu bij een vriendin, even morele steun bieden. Haar relatie is sinds gister kapot. Teveel drank ook
Welnee... Ze geven het leven kleurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:45 schreef D-Industries het volgende:
Werd wakker met een enorm kut gevoel. Gevoelens zijn ondingen.
Vervelend voor je!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef DeBassist het volgende:
hmm en hoor net dat mijn vriendin dit weekend niet kan blijven slapen
die 2 dingen gaan slecht samen..
heftigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef NoktetMort het volgende:
Gespannen, zometeen evaluatiegesprek met werkgever die waarschijnlijk niet goed zal uitvallen (mogelijk ontslag) en daarna een gesprek met de bedrijfsarts. Het eerste boeit me eigenlijk geen fuck meer, ik wil gewoon van m'n whiplash cq pijn in rug af .......
Ik ging pas rond half 4 slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:04 schreef Psalms het volgende:
[..]
Whaha jij houd het lang vol![]()
![]()
OT: iets beter na gistern nightnurse daynurse,nu mist w88 op de heli
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben ik helemaal geen sterke, stoere vrouw.
Stiekem wil ik dat nu ook helemaal niet zijn. Ik wil gewoon in een hoekje gaan zitten en janken. Zo teringhard janken, dagenlang
Mijn god wat een lelijk kutkind zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een knuffel voor Huppel:
[ afbeelding ]
Het is of hij, of Pjotr:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god wat een lelijk kutkind zeg![]()
Maar het idee is wel lief
Ik zou voor Pjotr gaan. In a heartbeatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is of hij, of Pjotr:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan een goede keuze heb gemaakt.
klussende vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Yuki het volgende:
Gefrustreerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een deurtje aan een kastje te bevestigen?
*knuf*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben ik helemaal geen sterke, stoere vrouw.
Stiekem wil ik dat nu ook helemaal niet zijn. Ik wil gewoon in een hoekje gaan zitten en janken. Zo teringhard janken, dagenlang
Voor mij niks, maar ja tegenwoordig kun je wel van allerlei ziektes oplopen enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wat is er fout aan geen condoom dan?
Zolang jullie beide getest zijn is het toch geen probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mij niks, maar ja tegenwoordig kun je wel van allerlei ziektes oplopen enzo.![]()
Precies!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang jullie beide getest zijn is het toch geen probleem
Je had de kliko buiten moeten zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zegt niemand mij dat ik de kliko buiten had moeten zetten
Picsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Goed. Zin in vanavond. Voor het eerst sinds tijden weer in een apenpakkie rondlopen. Lees: strak in het pak.
x2 nog welquote:
jah ik wist niet dat t konquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:34 schreef D-Industries het volgende:
[..]
x2 nog wel
Voel me goed, eindelijk eens met een fijn gevoel wakker geworden.
Zoals jij zo leuk kan omschrijven: "Gewoon omdat het kan!"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik wist niet dat t kon
ruilen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:54 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Zoals jij zo leuk kan omschrijven: "Gewoon omdat het kan!"
Sure.
goeie combinatiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
Goed.Het is weekend en mijn ego is gisteren weer opgekrikt.
En het fijne is: ik geloof steeds meer in mezelf en begin het eindelijk te merken.
![]()
En volgende week is het hier feestweek, ook veel zin in.
En ik ben geil![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Beach het volgende:
Volgende maand ben ik zoooo dood.
Morgen maar veel plezier hebben om alles te vergeten.
Weet niet wat er is. Maar beterschap. Klinkt niet lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels last van hoofdpijn, buikpijn, koorts en misselijkheid.
Dus maar met de laptop naar boven verhuisd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |