quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben ik helemaal geen sterke, stoere vrouw.
Stiekem wil ik dat nu ook helemaal niet zijn. Ik wil gewoon in een hoekje gaan zitten en janken. Zo teringhard janken, dagenlang
Mijn god wat een lelijk kutkind zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een knuffel voor Huppel:
[ afbeelding ]
Het is of hij, of Pjotr:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god wat een lelijk kutkind zeg![]()
Maar het idee is wel lief
Ik zou voor Pjotr gaan. In a heartbeatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is of hij, of Pjotr:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan een goede keuze heb gemaakt.
klussende vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Yuki het volgende:
Gefrustreerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een deurtje aan een kastje te bevestigen?
*knuf*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben ik helemaal geen sterke, stoere vrouw.
Stiekem wil ik dat nu ook helemaal niet zijn. Ik wil gewoon in een hoekje gaan zitten en janken. Zo teringhard janken, dagenlang
Voor mij niks, maar ja tegenwoordig kun je wel van allerlei ziektes oplopen enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wat is er fout aan geen condoom dan?
Zolang jullie beide getest zijn is het toch geen probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mij niks, maar ja tegenwoordig kun je wel van allerlei ziektes oplopen enzo.![]()
Precies!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang jullie beide getest zijn is het toch geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |