TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist? Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
voel me niet echt goed maar ook niet slecht. heb koppijn en lichte oor/verstandskiespijn. Maar ben ook nog half verkouden..en lig nu lekker op bed. En ga een aflevering van greys anatomie kijken en daarna lekker slapen
[ Bericht 23% gewijzigd door francis998 op 08-10-2010 00:17:34 ]
voel me kut, ben moe wil slapen. maar zodra ik mijn ogen dichtdoe toveren de gedachten die telkens terugkomen in zich naar gesprekken om. en door die dingen die "gezegd" worden in die gesprekken raak ik weer overstuur. en zelf muziek luisteren helpt niet
Waarom zegt niemand mij dat ik de kliko buiten had moeten zetten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goed. Zin in vanavond. Voor het eerst sinds tijden weer in een apenpakkie rondlopen. Lees: strak in het pak.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law. No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth. Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"