Als ze principes hadden, hadden ze niet ingestemd en gelijk meegestemd met de eerste motie van wantrouwen tegen dit kabinet. Of ze hadden uit de fractie gestapt, omdat ze een kabinet met Wilders niet kunnen steunen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist niet. Het tweetal had het land ook aan zijn lot over kunnen laten. Maar door te blijven zitten kunnen zij fungeren als een soort noodrem. Loopt het kabinet te hard van stapel dan roepen zij ho! Dan heb je pas principes!
Ik geloof nooit dat al de CDA ers zo denken!! Deze koers is ingezet met Verhagen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij begrijpt blijkbaar niet dat men de PvdA erger vindt dan de PVV.
Je zegt het perfect....in jouw ogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat al de CDA ers zo denken!! Deze koers is ingezet met Verhagen.
Regeren met Wilders is in mij ogen het slechtste wat een partij kan doen. Niet alleen voor ons land maar ook voor de partij.
Verhagen en Rutte zullen hier uiteindelijk de zure vruchten van pl\ukken/
VVD en CDA met huid en haar opgegeten door PVVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een reactie waar ik mij volledig in kan vinden. Maar eerlijk gezegd had ik ook niets anders verwacht van iemand die oprecht voorstander is van de maatregelen en voorstellen die de VVD voorstaat. Als liberale VVD'er hoef je niet gelukkig te zijn met dit akkoord.
En dat laatste schrijf ik niet eens om flauw te doen over samenwerking met de PVV, of zelfs de SGP. Want mijns inziens heeft de VVD geen stempel weten te drukken op het akkoord.
Die grafiek zegt alles:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef StormWarning het volgende:
[..]
VVD en CDA met huid en haar opgegeten door PVV
Met andere woorden: dit godganse akkoord levert niemand enig voordeel op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die grafiek zegt alles:
[ afbeelding ]
Er is inderdaad weinig van het VVD-programma terug te vinden in dit regeerakkoord. Zelfs met Paars+ was de VVD er nog beter uit gekomen.
Nee, de minima moeten ook inleverenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:55 schreef Ringo het volgende:
Nu ja, misschien het getatoeëerde ondervolk uit Neêrlands sloppenwijken.
Dat men moet inleveren, lijkt me logisch. Het is nu eenmaal niet de tijd om bij te tanken. Maar de minst productieve laag wordt wel heel erg ontzien hier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de minima moeten ook inleveren
Het is erg kansloos inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met andere woorden: dit godganse akkoord levert niemand enig voordeel op.
lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die grafiek zegt alles:
[ afbeelding ]
Er is inderdaad weinig van het VVD-programma terug te vinden in dit regeerakkoord. Zelfs met Paars+ was de VVD er nog beter uit gekomen.
Lees verder:quote:De CDA-jongeren verwijten het CDA 'onduidelijkheid, zelfingenomenheid en gewetenloosheid'.
Interruptie, het ledenblad van het CDJA, wijst erop dat de partij moet leren van de fouten die leidden tot de forse verkiezingsnederlaag van 9 juni en stelt vast dat zij die verantwoordelijk waren voor de campagne nog 'comfortabel zitten waar ze zaten'.
Hoezo, Verhagen gaat toch niet meer Buitenlandse Zaken doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Lees verder:
http://www.volkskrant.nl/(...)ij-gewetenloos.dhtml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |