zeker maar jij weet me ook wel te contacten buiten fok omquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort nog wel een keertje thee doen toch?
Absoluut!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeker maar jij weet me ook wel te contacten buiten fok om
Zo weinig?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied 3 stickers, 5 knopen en 2 kurken voor het hele zooitje!
Ik bied het 3-voud!quote:
Nog te weinig..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bied het 3-voud!
Maar ik wil wel handpicked products!
Voor wat? Voor alle Singlesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied 3 stickers, 5 knopen en 2 kurken voor het hele zooitje!
Dan bied ik nog teveel! Tijden van crisis hè!quote:
Wie wil je dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik hoef ook niet de hele zwik!
That intell is on a need to know basis, thats all you need to know..quote:
Niet zo onduidelijk ja op de late avondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
That intell is on a need to know basis, thats all you need to know..
Fijn de metro nog in op dit tijdstip..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stageweer lekker naar huis
Ik mag dat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Niet zo onduidelijk ja op de late avond
Dat zou ik serieus dood eng vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn de metro nog in op dit tijdstip..
Valt precies in mn doelgroepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
Eigenlijk schatten we missbehavin jonger dan ze is
Want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met in de metro :p vind alleen t kleine stukje metro/huis niet heel cool, en das maar 2 minutenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn de metro nog in op dit tijdstip..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Want?Omdat omdat Omdat.. Gewoon, daarom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die 10 stappenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks mis met in de metro :p vind alleen t kleine stukje metro/huis niet heel cool, en das maar 2 minuten
Missbehavin je bent mijn droomvrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Valt precies in mn doelgroep![]()
Ze houd ook van beuken![]()
![]()
Ow... ja zeg dat dat meteenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat omdat Omdat.. Gewoon, daarom!
er zitten nu 4 bejaarden, twee jonge gasten en n stel van 40 bij mij int metrostel, doodengquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus dood eng vinden.
Quote jij altijd jezelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Missbehavin je bent mijn droomvrouw![]()
Oooooh. Dat valt meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zitten nu 4 bejaarden, twee jonge gasten en n stel van 40 bij mij int metrostel, doodeng
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plak je me achter het behang? Of plak je aan mijn bumper vast als je ook vol gas gaat?
Ik ook, half 4 opstaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk moet gaan slapen nu
Ja alleen de nick dan hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
Eigenlijk schatten we missbehavin jonger dan ze is
Ook de persoon achter de Nickquote:
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik pas om 8.00uur gelukkig...
Tering.. wat is dat vroeg...
Je wil een sletje laten slikken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef mahlah het volgende:
*argh* hoe overtuig je mensen dat iets goed is, maar zonder te vertellen waarom .. want door de clue te verklappen werkt het niet ....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebben
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wil een sletje laten slikken?
Ik moet ook nog steeds slaap inhalenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebben
Ik sta elke dag 05:15 op. Ik zit hier dus ook vaak tot te laat eigenlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
Dat is dus om kwart voor 7 opstaan.
Sick fuck.quote:
Ik val in niemands doelgroepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Valt precies in mn doelgroep![]()
Ze houd ook van beuken![]()
![]()
Soms...vaak...jaquote:
Dat zal lekker worden met jouw ritmequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
Weer dat kwart voor.. Wat heb je daar toch mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
wel in de mijnequote:
Zoals ik eerder al zei, ik zou je echt wel proberen te versieren, dus waar en wanneer ga je stappen?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, ik zou je echt wel proberen te versieren, dus waar en wanneer ga je stappen?
quote:Ha Syl, ik was net in de avondwinkel en de jongens wilden je graag persoonlijk bedanken voor het kaartje. Ze vroegen of je even langs wil lopen als je in de buurt bent! Fijne avond
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer dat kwart voor.. Wat heb je daar toch mee?![]()
Wacht, laat maar, ik geloof dat ik 't al weet
Wow, en jij maar denken dat ze het een beetje vreemd zouden vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
junofnonununuuududeweet je nog dat kaartje wat ik zat te schrijven zondag?
krijg net n mailtje van mn buurman
[..]
hoe cute is dat!
Vergeet girls night out niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
veel te weinig, de laatste keer dansen was fucking awake fest, dat was in juni.
quote:
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
veel te weinig, de laatste keer dansen was fucking awake fest, dat was in juni.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wow, en jij maar denken dat ze het een beetje vreemd zouden vinden
Ja, ver weg, in het oosten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?Had je graag een keer Utrecht laten zien
Jij wil iedereen wel in Utrecht zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?Had je graag een keer Utrecht laten zien
Truste Jofuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar ik ga mezelf eens in m'n bed laten plaatsnemen..
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
Waarom moet ik aan Ernst, Bobbie ne de rest denkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
Nee, joh, ouwe kop!quote:
Jou nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil iedereen wel in Utrecht zien
Truste gozerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik krijg net de Intel door....
Hoi
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
chronisch slaapgebrek maar slapen ho maar
Dan is er altijd nog...[singles]quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
chronisch slaapgebrek maar slapen ho maar
Ja, ik heb niet zo'n druk sociaal leven, dus...quote:
Ik heb geen enkele besteding van mijn dagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zo'n druk sociaal leven, dus...
Gaat wel hoor. Hoest me nog [rotterdams]de pleuris[/rotterdams] maar er zit verbetering inquote:
heb al geprobeerd te slapen dan lig ik maar wat naar t plafond te staren :Squote:
Amsterdam en omgeving ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Techno het volgende:
"De pleuris" zeggen ze hier in Den Haag ook hoor!
Weet ik,maar niet met een rotterdams accentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Techno het volgende:
"De pleuris" zeggen ze hier in Den Haag ook hoor!
dochtertjeliefquote:
Yippiemeneerquote:
quote:
Faithlessquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb al geprobeerd te slapen dan lig ik maar wat naar t plafond te staren :S
echt
oh dit helpt natuurlijk ook niet mee
Mam?quote:
quote:
Ja lieverd, ik ben bang dat die sleeve nóg iets langer op zich moet laten wachten, er was een nip & tuck nodig hier en daar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mam?heb je plastische chirurgie gehad?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik ben bang dat die sleeve nóg iets langer op zich moet laten wachten, er was een nip & tuck nodig hier en daar.
ja sorry, alles ging ineens hangen enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat was heul niet de afspraak
Dat klint as ut gelul van een dronke aarbè!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Als Den Hagers "Ouwe" zeggen lag ik me dood. Dat vind ik eigenlijk meer Amsterdams
Zeg dat toch maar niet tegen een hagenees waar dat op lijktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Als Den Hagers "Ouwe" zeggen lag ik me dood. Dat vind ik eigenlijk meer Amsterdams
je weet niet wat wasknijpers en ductape zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja sorry, alles ging ineens hangen enzo
leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
Vandaag gratis en voor niks van de buurvrouw gekregen
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
Foto is toevallig van V&A topic....
* Spezza19 is happy!!
Dronken aardbeienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klint as ut gelul van een dronke aarbè!
Ohja Hageneesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zeg dat toch maar niet tegen een hagenees waar dat op lijkt
Alle wijze komen uit het oosten toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik weet niet in welk deel van het land ik zit, maar ik roep het ook
/politiekcorrect modusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
* Spezza19 is happy!!
j Je gunt me ook niks hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niet wat wasknijpers en ductape zijn?
Toffe buurvrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
* Spezza19 is happy!!
ik probeer hetquote:
Klopt. Van de week maar even een bloemetje langsbrengen..quote:
Je bedoeld dat dat ding te lelijk is om dood op gevonden te worden toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
/politiekcorrect modus
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken... en over smaak valt niet te twisten!
je maakt me in de warquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alle wijze komen uit het oosten toch?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alle wijze komen uit het oosten toch?
Ohja hoe zat het met die Kitao? Had ie nu iedereen gePMed ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer het
Kitao is jouw kloon?
Lukt het je weer niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer het
Kitao is jouw kloon?
die dingen zitten alleen voor geen meterquote:
Ja, dat dus! Hence the "/politiekcorrect modus"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef rival het volgende:
Je bedoeld dat dat ding te lelijk is om dood op gevonden te worden toch?
Dan zijn we het eens
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dag lieverd met je pittige korte kapsel
Ach, niet alles is mooi van Chesterfield.... dat groen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik daar niet zo kapot van. Net als die Franse zooi.
Dat is HEUL niet waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die dingen zitten alleen voor geen meter
quote:
jawel hoorquote:
quote:
Jij eerstquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
enough to hand over them car keys?
Huh?quote:
sja, ik vind het stiekem best zielig aangezien ik de leider van de groep benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef rival het volgende:
[..]
Lukt het je weer niet?;*
Wtf zeg jij nou?
Oh, mijn autosleutels mag je zo hebbenquote:
Goede ruilquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Van de week maar even een bloemetje langsbrengen..
jij ergens leider van?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, ik vind het stiekem best zielig aangezien ik de leider van de groep ben
Ik? Niks
Omdat de reden waarom ik die ander was, niet meer geldt. Dus ben ik weer mezelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar waarom!?
want als iedereen t toch weet enzo
mijn plofbank en fauteuil zitten zeker lekkerderquote:
Wasn't talkin bout no keys girlquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, mijn autosleutels mag je zo hebben
oh je was eerst iemand anders en nu weer jezelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat de reden waarom ik die ander was, niet meer geldt. Dus ben ik weer mezelf.hoi
quote:
Ex = pleitte?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat de reden waarom ik die ander was, niet meer geldt. Dus ben ik weer mezelf.hoi
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je was eerst iemand anders en nu weer jezelf![]()
joh wat ingewikkeld
zonder ook maar iets te doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
jij ergens leider van?
Ti's goed met je
Als je dat nu nog niet weetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je maakt me in de warjij komt niet hiervandaan maar woont hier.. Ik weet niet aan welke kant je staat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ex = pleitte?tijd voor een feestje *muziek aanzet*
quote:
hell, ik weet niet eens aan welke kant ik staquote:
Zuchtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder ook maar iets te doen
Ik BEN goed
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel zat plaatste ik dat spank smiley ding
S.H.M. een set op mysteryland was baasquote:
quote:
Heb je nog een goeie techno plaat a la Ronald Klilnkenberg - Till Ya Drop of Hardcell - The Play ?quote:
Persoonlijk heb ik je het liefst voor mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hell, ik weet niet eens aan welke kant ik sta
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel zat plaatste ik dat spank smiley ding
Kome dan kk zemmel.. :squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet kwetsen. Puppy's kunnen nog niet met emoties omgaan.
Ik ben al trots op de 6 smileys die ik kenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of
?? Een beetje fokker kent ze uit zn kop
op mn knietjes?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik je het liefst voor me
Qua house-gebeuren moet je nog wel een hoop leren....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef Duimelot het volgende:
Wat doe je leuk Penisbaard na. Je lijkt Panzermaus wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
hehe je durft niej kk poessie.. :s
ik ken er asociaal veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al trots op de 6 smileys die ik ken
ik moet t eigenlijk niet zeggen maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Qua house-gebeuren moet je nog wel een hoop leren....
lief van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met een kussentje onder je zere knie
Oh Panzermaus zat vanmiddag zo tegen mij te praten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe je leuk Penisbaard na. Je lijkt Panzermaus wel.
En voor een pup bang, nee hoor, omdat Pup.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
S.H.M. een set op mysteryland was baas
Hehehe zie je wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh Panzermaus zat vanmiddag zo tegen mij te praten.
Die is prachtig, moet je alleen die van Glastonbury zoeken.quote:
ik had geen zin meerquote:
ik nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
SHM is toch meer voor van die sunnybeach achtige plekken?
nope: Yipquote:
Als ik zeg dat bij metal muziek alleen lang harige metalgastjes die drugs gebruiken en alleen maar zwart dragen, is dat toch ook overdrevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wut? Ik zie SHM eerder bij een zwembad vol bijna dronken mensen dan in een overdekte ruimte.
Enjoy en slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
nog 1 aflevering Last Exile en dan slapen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
Stinkt ze niet meer naar verbrandingslucht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken ruikt naar afwasmiddel,, ik vermoed dat ze het sponsje weer gestolen heeft
quote:
...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat bij metal muziek alleen lang harige metalgastjes die drugs gebruiken en alleen maar zwart dragen, is dat toch ook overdreven
niet meer, misschien heeft ze een bad met afwasmiddel genomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stinkt ze niet meer naar verbrandingslucht?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwartquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat bij metal muziek alleen lang harige metalgastjes die drugs gebruiken en alleen maar zwart dragen, is dat toch ook overdreven
BURN!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwart
Alsjeblieft missquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is prachtig, moet je alleen die van Glastonbury zoeken.
wij vrouwen zijn altijd gemeen, net zoals jullie mannen altijd klootzakken zijnquote:
* JoeBravo vraagt zich af of koffiedik ook een afwerkende werking heeft tegen bb'squote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
snel nog maar eens iets van de waslijn stelen.
*zet Grasje in de fik*quote:
Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen gaan vreemd...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij vrouwen zijn altijd gemeen, net zoals jullie mannen altijd klootzakken zijn
Ik hoefde m niet te zoeken, heb m in mijn favorieten.quote:
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwart
dit rondje past niet in een vierkant hokjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen gaan vreemd...
Wat een geluk dat er geen hokjesgeest heerst op deze wereld
Ik zeg alleen maar dat ik SHM eerder op een of andere beach party zie (wat ze volgens mij wel vaak doen) dan in een overdekte ruimte.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.
Bedoelde er niets mee
oh? Je vroeg niet om een vuurtje?quote:
Gewoon een beetje proppen joh,komt goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit rondje past niet in een vierkant hokje
Nee, je deed Flippie burne met je reactie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh? Je vroeg niet om een vuurtje?
Ik schrok al,anders mocht ik geen metal meer luisterenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.
Bedoelde er niets mee
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedoelde er niets mee
doe maar een ruimer hokje bouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon een beetje proppen joh,komt goed
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Mensen op de kast jagen
![]()
Ik ben ook blond, drink bier, gebruik make up en luister naar hazes
Het zal wat zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik schrok al,anders mocht ik geen metal meer luisteren
oohhww... *pakt brandblusser*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, je deed Flippie burne met je reactie.
etenstijd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?
Dan weet ik al hoe laat het is
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?
Dan weet ik al hoe laat het is
Mijn baard, wat doe je!?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oohhww... *pakt brandblusser*
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen neequote:
En ik doe het niet expres. Ik ben gewoon te goedgelovig.quote:
niet alle goede muziek is metal lieverdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen nee
Ik ook niet. Vooral omdat ik net mijn AKG heb.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen nee
Details!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet alle goede muziek is metal lieverd
Nee. De Waarheid. Niet die van Marcoquote:
Borsthaarto?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. De Waarheid. Niet die van Marco
Muziek is niet alleen metal schatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smoking hotquote:
Huh.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Muziek is niet alleen metal schatje
het ging over dat je geen metal meer mocht luisteren, sweetyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Muziek is niet alleen metal schatje
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |