ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwartquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat bij metal muziek alleen lang harige metalgastjes die drugs gebruiken en alleen maar zwart dragen, is dat toch ook overdreven
BURN!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwart
Alsjeblieft missquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is prachtig, moet je alleen die van Glastonbury zoeken.
wij vrouwen zijn altijd gemeen, net zoals jullie mannen altijd klootzakken zijnquote:
* JoeBravo vraagt zich af of koffiedik ook een afwerkende werking heeft tegen bb'squote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
snel nog maar eens iets van de waslijn stelen.
*zet Grasje in de fik*quote:
Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen gaan vreemd...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij vrouwen zijn altijd gemeen, net zoals jullie mannen altijd klootzakken zijn
Ik hoefde m niet te zoeken, heb m in mijn favorieten.quote:
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, langharig, gebruikt drugs, luistert metal en draagt bijna alleen zwart
dit rondje past niet in een vierkant hokjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen gaan vreemd...
Wat een geluk dat er geen hokjesgeest heerst op deze wereld
Ik zeg alleen maar dat ik SHM eerder op een of andere beach party zie (wat ze volgens mij wel vaak doen) dan in een overdekte ruimte.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.
Bedoelde er niets mee
oh? Je vroeg niet om een vuurtje?quote:
Gewoon een beetje proppen joh,komt goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit rondje past niet in een vierkant hokje
Nee, je deed Flippie burne met je reactie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh? Je vroeg niet om een vuurtje?
Ik schrok al,anders mocht ik geen metal meer luisterenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat degene die een bepaalde genre muziek luisteren niet altijd zoals de stereotypen zijn. Maar ik kom nu niet zo lekker uit mijn woorden.
Bedoelde er niets mee
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedoelde er niets mee
doe maar een ruimer hokje bouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon een beetje proppen joh,komt goed
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Mensen op de kast jagen
![]()
Ik ben ook blond, drink bier, gebruik make up en luister naar hazes
Het zal wat zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik schrok al,anders mocht ik geen metal meer luisteren
oohhww... *pakt brandblusser*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, je deed Flippie burne met je reactie.
etenstijd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?
Dan weet ik al hoe laat het is
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hap te graag. Soms zegt Huppelmuts heb je honger?
Dan weet ik al hoe laat het is
Mijn baard, wat doe je!?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oohhww... *pakt brandblusser*
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen neequote:
En ik doe het niet expres. Ik ben gewoon te goedgelovig.quote:
niet alle goede muziek is metal lieverdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen nee
Ik ook niet. Vooral omdat ik net mijn AKG heb.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en geen muziek luisteren gaan niet echt samen nee
Details!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet alle goede muziek is metal lieverd
Nee. De Waarheid. Niet die van Marcoquote:
Borsthaarto?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. De Waarheid. Niet die van Marco
Muziek is niet alleen metal schatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smoking hotquote:
Huh.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Muziek is niet alleen metal schatje
het ging over dat je geen metal meer mocht luisteren, sweetyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Muziek is niet alleen metal schatje
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |