Fijn de metro nog in op dit tijdstip..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stageweer lekker naar huis
Ik mag dat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Niet zo onduidelijk ja op de late avond
Dat zou ik serieus dood eng vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn de metro nog in op dit tijdstip..
Valt precies in mn doelgroepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
Eigenlijk schatten we missbehavin jonger dan ze is
Want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met in de metro :p vind alleen t kleine stukje metro/huis niet heel cool, en das maar 2 minutenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn de metro nog in op dit tijdstip..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Want?Omdat omdat Omdat.. Gewoon, daarom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die 10 stappenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks mis met in de metro :p vind alleen t kleine stukje metro/huis niet heel cool, en das maar 2 minuten
Missbehavin je bent mijn droomvrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Valt precies in mn doelgroep![]()
Ze houd ook van beuken![]()
![]()
Ow... ja zeg dat dat meteenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat omdat Omdat.. Gewoon, daarom!
er zitten nu 4 bejaarden, twee jonge gasten en n stel van 40 bij mij int metrostel, doodengquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus dood eng vinden.
Quote jij altijd jezelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Missbehavin je bent mijn droomvrouw![]()
Oooooh. Dat valt meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zitten nu 4 bejaarden, twee jonge gasten en n stel van 40 bij mij int metrostel, doodeng
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plak je me achter het behang? Of plak je aan mijn bumper vast als je ook vol gas gaat?
Ik ook, half 4 opstaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk moet gaan slapen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |