Ja alleen de nick dan hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
Eigenlijk schatten we missbehavin jonger dan ze is
Ook de persoon achter de Nickquote:
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik pas om 8.00uur gelukkig...
Tering.. wat is dat vroeg...
Je wil een sletje laten slikken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef mahlah het volgende:
*argh* hoe overtuig je mensen dat iets goed is, maar zonder te vertellen waarom .. want door de clue te verklappen werkt het niet ....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebben
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wil een sletje laten slikken?
Ik moet ook nog steeds slaap inhalenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ga zo ook maar, want anders dan krijg ik nog boze smsjes dat ik rij met te weinig geslapen hebben
Ik sta elke dag 05:15 op. Ik zit hier dus ook vaak tot te laat eigenlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
Dat is dus om kwart voor 7 opstaan.
Sick fuck.quote:
Ik val in niemands doelgroepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Valt precies in mn doelgroep![]()
Ze houd ook van beuken![]()
![]()
Soms...vaak...jaquote:
Dat zal lekker worden met jouw ritmequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
Weer dat kwart voor.. Wat heb je daar toch mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
Half 8 naar Schiphol.
wel in de mijnequote:
Zoals ik eerder al zei, ik zou je echt wel proberen te versieren, dus waar en wanneer ga je stappen?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, ik zou je echt wel proberen te versieren, dus waar en wanneer ga je stappen?
quote:Ha Syl, ik was net in de avondwinkel en de jongens wilden je graag persoonlijk bedanken voor het kaartje. Ze vroegen of je even langs wil lopen als je in de buurt bent! Fijne avond
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer dat kwart voor.. Wat heb je daar toch mee?![]()
Wacht, laat maar, ik geloof dat ik 't al weet
Wow, en jij maar denken dat ze het een beetje vreemd zouden vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
junofnonununuuududeweet je nog dat kaartje wat ik zat te schrijven zondag?
krijg net n mailtje van mn buurman
[..]
hoe cute is dat!
Vergeet girls night out niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
veel te weinig, de laatste keer dansen was fucking awake fest, dat was in juni.
quote:
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
veel te weinig, de laatste keer dansen was fucking awake fest, dat was in juni.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wow, en jij maar denken dat ze het een beetje vreemd zouden vinden
Ja, ver weg, in het oosten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?Had je graag een keer Utrecht laten zien
Jij wil iedereen wel in Utrecht zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens in t oosten kwam je vandaan he?Had je graag een keer Utrecht laten zien
Truste Jofuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar ik ga mezelf eens in m'n bed laten plaatsnemen..
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
Waarom moet ik aan Ernst, Bobbie ne de rest denkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
Nee, joh, ouwe kop!quote:
Jou nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil iedereen wel in Utrecht zien
Truste gozerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weltrusten Yuki, Peu
, en de rest!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |