Ja lieverd, ik ben bang dat die sleeve nóg iets langer op zich moet laten wachten, er was een nip & tuck nodig hier en daar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mam?heb je plastische chirurgie gehad?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik ben bang dat die sleeve nóg iets langer op zich moet laten wachten, er was een nip & tuck nodig hier en daar.
ja sorry, alles ging ineens hangen enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat was heul niet de afspraak
Dat klint as ut gelul van een dronke aarbè!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Als Den Hagers "Ouwe" zeggen lag ik me dood. Dat vind ik eigenlijk meer Amsterdams
Zeg dat toch maar niet tegen een hagenees waar dat op lijktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Als Den Hagers "Ouwe" zeggen lag ik me dood. Dat vind ik eigenlijk meer Amsterdams
je weet niet wat wasknijpers en ductape zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja sorry, alles ging ineens hangen enzo
leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
Vandaag gratis en voor niks van de buurvrouw gekregen
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
Foto is toevallig van V&A topic....
* Spezza19 is happy!!
Dronken aardbeienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klint as ut gelul van een dronke aarbè!
Ohja Hageneesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zeg dat toch maar niet tegen een hagenees waar dat op lijkt
Alle wijze komen uit het oosten toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik weet niet in welk deel van het land ik zit, maar ik roep het ook
/politiekcorrect modusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
* Spezza19 is happy!!
j Je gunt me ook niks hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niet wat wasknijpers en ductape zijn?
Toffe buurvrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook nog fauteuil bij
* Spezza19 is happy!!
ik probeer hetquote:
Klopt. Van de week maar even een bloemetje langsbrengen..quote:
Je bedoeld dat dat ding te lelijk is om dood op gevonden te worden toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
/politiekcorrect modus
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken... en over smaak valt niet te twisten!
je maakt me in de warquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alle wijze komen uit het oosten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |