Ik heb vandaag niet gezogenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
zolang je maar blijft zuigen vind ik alles best
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef crv het volgende:
[..]
zolang je maar blijft zuigen vind ik alles best
ga jij koken ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja maar daar doe ik het dus niet voor, ik wil gewoon dat we een leuke avond hebben en als het eten niet te vreten is hebben jullie een zondebok
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken het ook niet, de enige mollen die ik me zo kan herinneren zijn Henk de mol uit Alfred Jodokus Kwak en Moffel van Moffel & Piertje
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eeen lekker wijf in de buurt, ik zeg 5 minuten tops
Dan zit ik nog een paar uur op mijn werk denk ik, en mag jij buiten komen als het al donker is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had je wat? HEH? Ik zie je wel na schooltijd
watquote:
Ik zei lekkerquote:
In dat geval mag je wel een keer langskomen voor een "kopje koffie".quote:
Ja hoor, ik weet alleen niet of mijn ouders daar zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zit ik nog een paar uur op mijn werk denk ik, en mag jij buiten komen als het al donker is?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
In dat geval mag je wel een keer langskomen voor een "kopje koffie".
Het geniaalst was nog wel die molen die ook dienst deed als helikopter, vliegtuig en raketquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Professor Paljas was echt mijn held uit die serie. Hij is mijns inziens ook zwaar ondergewaardeerd. En hij kwam veel te weinig voorbij. Maar kijk die jas.. En dat Duitse accent.
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
In dat geval mag je wel een keer langskomen voor een "kopje koffie".
we gaan tot 300quote:
Oh, ik dacht maar tot de 280quote:
:5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |