quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig diepgang in het verhaal zit. Ook over de ontwikkelingen die de personages gaandeweg doormaken is nauwelijks nagedacht, zo lijkt het. Verder ziet het er wel grappig uit.
blauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, nou die blauwe / paarse (help !?!) is een corvette zr1
Jij bent geen lulquote:
ik ken het ook niet, de enige mollen die ik me zo kan herinneren zijn Henk de mol uit Alfred Jodokus Kwak en Moffel van Moffel & Piertjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmm, waarom kent Erik het dan wel? We zijn zo'n beetje van dezelfde leeftijd.
Nou, dan neem het maar gewoon aan van mequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
Denk je dat ik gek ben. Volgens mij heerst er weer ff postschijt dus als je terug moet lezen dan ben je week verder om 1 dag terug te lezen
moffel, mooie tijdenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken het ook niet, de enige mollen die ik me zo kan herinneren zijn Henk de mol uit Alfred Jodokus Kwak en Moffel van Moffel & Piertje
donequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan neem het maar gewoon aan van me
Misschien dat Erik een grotere geschiedkundige interesse heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij ook nietquote:
Nou wie weetquote:
en ik hou niet eens echt van auto's, erg hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, nou die blauwe / paarse (help !?!) is een corvette zr1
oh, wacht er zit ook een gele in, das een mclaren f1
Zeg knul, zo praat je niet tegen oudere mensenquote:
....toch bedank ik jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
O en iedereen, ik regel het graag hoor, geen dankjewels daarvoor
zolang je maar blijft zuigen vind ik alles bestquote:
quote:
Eeen lekker wijf in de buurt, ik zeg 5 minuten topsquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik hou niet eens echt van auto's, erg he
Had je wat? HEH? Ik zie je wel na schooltijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg knul, zo praat je niet tegen oudere mensen
Ik ben veel meer into the underground scene. Wheheh, snap je 'm? Mollen, underground!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Ohw en Kally....
[..]
....toch bedank ik je
Want ik vind het echt tof en lief![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben veel meer into the underground scene. Wheheh, snap je 'm? Mollen, underground!!!![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |