Binnen...quote:
Jaja... nu weten we het wel... Ik ken de "kracht van de herhaling" maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar we zijn wel helemaal gek op elkaar
Moet zeggen dat we elkaar echt gevonden hebben
Die worden wel overvaren door de Japanners.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef m.k het volgende:
o ik snap hem nu.
ik neem morgen mijn harpoen mee op de fiets dan kan ik wat walvissen van hun scooters af knallen.
of krijg ik dan de seashepherds achter me aan?
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja... nu weten we het wel... Ik ken de "kracht van de herhaling" maar er zijn grenzen.
haha ik zie het al voor me walvis jagers in de grachten van leiden die alle walvissen van hun scooters af schieten om er vervolgens soep van te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die worden wel overvaren door de Japanners.
Verzuurd zijn is ook een gavequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja... nu weten we het wel... Ik ken de "kracht van de herhaling" maar er zijn grenzen.
Dus; ------> KPD/KELquote:
Hij is jaloers.quote:
Jullie hebben geen last meer van me hoor, ik ga lekker slapen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verwoorden wat 3/4 van alle deffers denkt ook.
Diegene die toegang tot KPD hebben lezen het vervolg zeker wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie hebben geen last meer van me hoor, ik ga lekker slapen!
De ZZT is inderdaad heilig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die tijd gehad heb... Komop, het gaat allemaal van de netto biertijd af.
Ik ben dan ook iemand van de oude stempel binnen Defensie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zuivere Zuip Tijd... lang geleden dat ik die gehoord heb.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook iemand van de oude stempel binnen Defensie.
35+quote:
Met het huidige verjongings beleid behoor ik dus bij de oude stempel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |