Dat meisje, hoe heet ze ook al weer, o ja ... Mirjam Sterk. Die begon 2 weken geleden ineens met een haatcampagne tegen de Roma's. Waar kwam dat in godsnaam vandaan? Er is latent racisme aanwezig in die partij. Misschien dat Ferrier en Koppejan daar van streek raakten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef Toad het volgende:
De afgelopen acht jaar heb ik weinig van de fractie gehoord. En die fractie bestaat voornamelijk uit hetzelfde aantal leden. Ik wil daarmee niet een oordeel uitspreken over individuele fractieleden. Waarschijnlijk doen ze allemaal prima hun werk. Maar ik heb ze de afgelopen jaren dus nauwelijks gehoord.
Hang naar publiciteit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat meisje, hoe heet ze ook al weer, o ja ... Mirjam Sterk. Die begon 2 weken geleden ineens met een haatcampagne tegen de Roma's. Waar kwam dat in godsnaam vandaan? Er is latent racisme aanwezig in die partij. Misschien dat Ferrier en Koppejan daar van streek raakten.
Schept duidelijkheid voor de kiezer. Zo weet je wat je hebt aan een partij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Hoe erg ik dit minderheidskabinet ook verafschuw, ik vind het toch prettig om in Ferrier en Koppejan een noodrem te hebben.
Nee, het CDA had er beter aan gedaan deze formatiepoging te stoppen. Maar nu ze dat niet doen kunnen F&K er altijd nog de stekker uit trekken als ze te ver gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Schept duidelijkheid voor de kiezer. Zo weet je wat je hebt aan een partij.
NOT.
Reken daar toch maar niet teveel op vriend. Weet bijna wel zeker dat je na vandaag weinig tot niets meer hoort van het dynamische duoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het CDA had er beter aan gedaan deze formatiepoging te stoppen. Maar nu ze dat niet doen kunnen F&K er altijd nog de stekker uit trekken als ze te ver gaan.
Dat zou je nog wel eens kunnen verbazen makker. Ze vertegenwoordigen wel de mening van een derde van de CDA-leden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Reken daar toch maar niet teveel op vriend. Weet bijna wel zeker dat je na vandaag weinig tot niets meer hoort van het dynamische duo
Geloof lekker wat jij wil. Die 2 zijn gewoon monddood en hebben het opgegeven door in de toekomst mooie baantjes te krijgen. Let nou maar op daar hoor je straks niets meer vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou je nog wel eens kunnen verbazen makker. Ze vertegenwoordigen wel de mening van een derde van de CDA-leden.
Nou nou, er zijn er wel meer die alleen maar zitten te schelden hier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
deed jij maar zoveel nuttigs in plaats van alleen maar op fok te zitten schelden (pun intended).
We shall see.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Geloof lekker wat jij wil. Die 2 zijn gewoon monddood en hebben het opgegeven door in de toekomst mooie baantjes te krijgen. Let nou maar op daar hoor je straks niets meer van
Naïviteit is wel het laatste waarvan ik een sluwe vos als Verhagen van zou betichten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had dit eigenlijk verwacht.
Het leuke is dat Maxime Verhagen de naïviteit zelve is. Hij moet nu niet alleen links kijken, maar ook rechts. Minimaal drie sluipschutters op de loer...
Ja, met als gevolg dat er bedrijven zijn die er commerciële belangen bij hebben dat er meer mensen gevangen gezet worden. En dan krijg je dus dit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
In de USA zijn gevangenissen commercieel.
Voorlopig hebben ze alweer van zich laten horen en lijken ze ook niet van plan zich terughoudend op te stellen jegens Wilders: http://www.nu.nl/politiek/2349687/koppejan-haalt-wilders.html . Ik denk dus dat je er naast zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Geloof lekker wat jij wil. Die 2 zijn gewoon monddood en hebben het opgegeven door in de toekomst mooie baantjes te krijgen. Let nou maar op daar hoor je straks niets meer van
+1quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ja, met als gevolg dat er bedrijven zijn die er commerciële belangen bij hebben dat er meer mensen gevangen gezet worden. En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Meer cijfers hier.
Om dezelfde reden wil je de zorg dus niet verder liberaliseren. Het is al erg genoeg dat de medicijnen-industrie er belang bij heeft om mensen ziek te maken/houden, je wil niet dat ziekenhuizen e.d. ook dat soort belangen gaan krijgen.
Maar maar als ziekenhuizen je ziek houden ga ej toch gewoon naar een ander ziekenhuis!11!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ja, met als gevolg dat er bedrijven zijn die er commerciële belangen bij hebben dat er meer mensen gevangen gezet worden. En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Meer cijfers hier.
Om dezelfde reden wil je de zorg dus niet verder liberaliseren. Het is al erg genoeg dat de medicijnen-industrie er belang bij heeft om mensen ziek te maken/houden, je wil niet dat ziekenhuizen e.d. ook dat soort belangen gaan krijgen.
Aan de ene kant, als je gedoogpartner partijprominenten wegzet als 'verschrikkelijke mastodonten' moet je zelf ook niet al te veel vallen over mensen die je willen 'ontmaskeren' of 'blij maken met een dode mus'. Aan de andere kant zegt Koppejan nu dat een groot deel van de dingen die Wilders wil niet uitgevoerd kunnen worden en het lijkt me sterk dat hij zich daar zomaar bij neer gaat leggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze alweer van zich laten horen en lijken ze ook niet van plan zich terughoudend op te stellen jegens Wilders: http://www.nu.nl/politiek/2349687/koppejan-haalt-wilders.html . Ik denk dus dat je er naast zit.
Idd ik ook, gewoon om te kijken hoe rechts nederland z'n droom uiteen gaat spatten als ze door gaan hebben dat er niets veranderd aan de mocro's, dat de rechts-economische punten niet gebeuren. En erna kan men niet meer zeuren dat links altijd aan de macht is en rechts het beter doetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:49 schreef Monidique het volgende:
Ik ben vóór dit kabinet, al was het maar omdat ik graag de traditie dat ik gelijk heb en krijg hoog houd. Ik vermoed dat dit PVV-kabinet wel een tijdje zal zitten, maar misschien is dat wat naïef, wel denk ik dat er weinig kans op een Rutte-II is, want het is allemaal niets tot net-niets, visieloos en vol symboolpolitiek. Rutte-I blijft Rutte-I.
quote:'Jagers schieten jaarlijks duizenden katten dood'
Uitgegeven: 6 oktober 2010 07:02
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 06:57
AMSTERDAM - Jagers schieten ieder jaar tussen de achtduizend en dertienduizend katten dood. Dat concludeert De Telegraaf woensdag uit cijfers van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging.
© NU.nl/Chris Heijmans
Jagen op verwilderde katten is legaal. De Dierenbescherming schat dat er in Nederland tienduizenden rondzwerven.
De Noord-Brabantse afdeling van de Partij voor de Dieren greep dierendag aan om de jacht op katten aan de kaak te stellen.
Het is volgens de partij onmogelijk altijd juist in te schatten of een kat is verwilderd of niet. Een woordvoerder van de jagersvereniging erkent in de krant dat het voorkomt dat per ongeluk een huiskat wordt afgeschoten, maar dat zou slechts incidenteel gebeuren.
Alternatieven
Van de ruim zestienhonderd katten die tussen april vorig jaar en april dit jaar in Noord-Brabant zijn afgeschoten, is er volgens de partij geen één gecontroleerd op een chip. Er zouden genoeg alternatieven zijn. Zo zou de Dierenbescherming de katten met een val kunnen vangen.
Natuurlijk wel. Na dit kabinet holt rechts weer achter een nieuwe leider aan en zeggen ze dat dit eigenlijk een links kabinet was, omdat de PVV links was, net zoals Hitler links was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd ik ook, gewoon om te kijken hoe rechts nederland z'n droom uiteen gaat spatten als ze door gaan hebben dat er niets veranderd aan de mocro's, dat de rechts-economische punten niet gebeuren. En erna kan men niet meer zeuren dat links altijd aan de macht is en rechts het beter doet
en het is sowieso altijd de schuld van de PVDA....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Na dit kabinet holt rechts weer achter een nieuwe leider aan en zeggen ze dat dit eigenlijk een links kabinet was, omdat de PVV links was, net zoals Hitler links was.
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:57 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
en het is sowieso altijd de schuld van de PVDA....
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-het-matje.dhtmlquote:Ferrier en Koppejan nu al bij Verhagen op het matje
DEN HAAG - De dissidente Kamerleden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan zijn door CDA-fractieleider Maxime Verhagen op het matje geroepen. Uitspraken van het duo in actualiteitenrubrieken waren hem in het verkeerde keelgat geschoten.
Zo had Koppejan in het radioprogramma Met het Oog op Morgen gezegd: ,,We moeten Wilders ontmaskeren'' en ,,Hij wordt blij gemaakt met een dooie mus, want veel van zijn voorstellen zijn niet haalbaar.'' Ferrier voegde daar in hetzelfde programma aan toe: ,, Als die inburgeringscursus wordt gebruikt om grote aantallen mensen het land uit te krijgen, zullen we dat blokkeren.'' (ANP/AK)
Ik zeg het nog maar eens: ze gaan kerstmis niet eens halen. Als het er al komt, het eindverslag van Opstelten is er ook nog steeds nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Toad het volgende:
Gaat lekker...
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-het-matje.dhtml
Wat een onzin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Jud1th het volgende:
[ afbeelding ]
Meer cijfers hier.
Tja, en als grote schijnheil van het congres is er niets meer over van Verhagen en zijn opmerkingen dat ze hun mening mochten uiten...laf mannetje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Toad het volgende:
Gaat lekker...
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-het-matje.dhtml
Anderzijds is dit niet bepaald inhoudelijk, dus een kritische mening over de invulling van de kabinetsplannen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, en als grote schijnheil van het congres is er niets meer over van Verhagen en zijn opmerkingen dat ze hun mening mochten uiten...laf mannetje.
Onder druk ja....echt, de schijnheiligheid druipt van het gezicht van Verhagen af...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Anderzijds is dit niet bepaald inhoudelijk, dus een kritische mening over de invulling van de kabinetsplannen.
En dat was wel de afspraak die zij met hun draai waren overeen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |