Tsja, je moet het maar willen he, mensen die je partij jarenlang trouw en met inzet gediend hebben willen slachtofferen zodat je koste wat het kost met Geert Wilders in bed kan duiken....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef remlof het volgende:
Het gaat nu al echt fantastisch.
[ afbeelding ]
Ja, als Madonna zichzelf aan een kruis hijst, is Gristelijk Nederland te klein.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:34 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Overigens is het christendom de afgelopen decennia, en tot op heden, hard aangepakt door velen. Zie je daar uit die hoek zulke verkrampte reacties komen?
Dat is niet helemaal zo. Veel islamitische gijzelaars zijn jarenlang opgesloten door de laatste twee Amerikaanse regimes in speciaal daarvoor ingerichte martelkampen waar ze niet werden aangeklaagd, niet werden veroordeeld en zich niet mochten verdedigen. In Amerika zouden ook zij gebruik mogen maken van dat rechtssysteem, maar dat is dus niet altijd zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een onzin.Zelfs de VS (ja, ik weet dat het in de ogen van sommigen raar is) heeft een rechtssysteem waarbij alleen veroordeelden gevangen worden gezet. Er is dus een rechter aan te pas gekomen.
Nog afgezien van de Homeland Security Act, die ervoor zorgde dat iedereen zomaar zonder reden kan worden opgepakt en vastgezet onder het mom van nationale veiligheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zo. Veel islamitische gijzelaars zijn jarenlang opgesloten door de laatste twee Amerikaanse regimes in speciaal daarvoor ingerichte martelkampen waar ze niet werden aangeklaagd, niet werden veroordeeld en zich niet mochten verdedigen. In Amerika zouden ook zij gebruik mogen maken van dat rechtssysteem, maar dat is dus niet altijd zo.
Och, waarheidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef Lekiamh het volgende:
(Daarom was dat weglopen van die vrouw ook zo grappig. De waarheid is hard natuurlijk.)
quote:Onderhandelaars weer bij Opstelten
` De onderhandelaars van VVD,CDA en PVV
overleggen met informateur Opstelten
over zijn eindverslag.Dat overleg werd
gisteravond uitgesteld,vermoedelijk
naar aanleiding van uitspraken van de
kritische CDA'ers Koppejan en Ferrier.
Zij hadden gezegd dat ze Wilders willen
"ontmaskeren".Daarna moesten ze op het
matje komen bij fractieleider Verhagen.
Vanochtend volgde overleg met ook VVD-
leider Rutte en CDA-Kamerlid Bijleveld.
Wilders zegt dat hij genoegen neemt met
de uitkomst van dat gesprek.Koppejan en
Ferrier hebben volgens Wilders beloofd
dat ze het gedoogakkoord in zijn geheel
zullen steunen.
Dat Wilders niet valt over dat 'ontmaskeren' kan ik me voorstellen, maar hij heeft er dus geen problemen mee dat Koppejan en Ferrier stellen dat een groot deel van dat akkoord toch niet uitgevoerd kan worden?quote:
Je kan moeilijk problemen met de waarheid hebben hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat Wilders niet valt over dat 'ontmaskeren' kan ik me voorstellen, maar hij heeft er dus geen problemen mee dat Koppejan en Ferrier stellen dat een groot deel van dat akkoord toch niet uitgevoerd kan worden?
We hebben het hier wel over Wilders he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan moeilijk problemen met de waarheid hebben hè.
Dat een flink deel van het gedoogakkoord onuitvoerbaar is weet Wilders als geen ander.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
Dat Wilders niet valt over dat 'ontmaskeren' kan ik me voorstellen, maar hij heeft er dus geen problemen mee dat Koppejan en Ferrier stellen dat een groot deel van dat akkoord toch niet uitgevoerd kan worden?
Op FOK! genoeg mensen die zich er over opwinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan moeilijk problemen met de waarheid hebben hè.
Hoi nieuwe trollquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef RidgeF het volgende:
Vanavond wel ff naar dat debat kijken al verwacht ik geen vuurwerk misschien dat Femke
'Fatima' Halsema en kijk mij eens wat ben ik een goed liberaal Pechtold hun zure verliezen niet kunnen verkroppen maar ik hoop weer op mooie oneliners van Premier Rutte
Zoals deze ...
Geen idee wat een troll isquote:
Jammer alleen dat je de kreet niet correct kan schrijven. Ik neem tenminste aan dat je bedoelt dat je DJ voor het leven bent en niet alleen DJ voor live-muziek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Geen idee wat een troll is
Maar een echte radio dj ben ik wel in hart en nieren
Want ondanks alles is er niets mooiers dan radio maken
Verrek helemaal gelijk erg slordig van me thnx ,Tja voor het leven dat weet je nooit cker niemand weet hoe het leven loopt laten we zeggen iig tot ik het nog fysiek en mentaal kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je de kreet niet correct kan schrijven. Ik neem tenminste aan dat je bedoelt dat je DJ voor het leven bent en niet alleen DJ voor live-muziek.
En die rechter moet zich gewoon houden aan wetten die door politici onder invloed van lobbyisten zijn aangenomen. Ik neem aan dat ik je toch niet meer hoef uit te leggen dat in de V.S. het grote geld bepaalt hoe de wetten er uit zien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een onzin.Zelfs de VS (ja, ik weet dat het in de ogen van sommigen raar is) heeft een rechtssysteem waarbij alleen veroordeelden gevangen worden gezet. Er is dus een rechter aan te pas gekomen.
Hetzelfde geldt voor de war on drugs, reken maar niet dat daar een eind aan komt zolang bedrijven er een commercieel belang bij hebben om drugsgebruikers op te sluiten. Want het zijn vooral die gebruikers die de Amerikaanse gevangenissen bevolken.quote:An investigative report released this month by In These Times details how Arizona's anti-immigrant SB 1070 law not only promises dramatic financial benefits for the private prison industry, but that lobbyists and administrators working for private prison corporations such as Corrections Corporation of America (CCA) and Geo Group, played substantial parts in drafting and ensuring the passage of the bill.
Klink had eigenlijk fractievoorzitter moeten worden. Dat kwam het dualisme in ieder geval ten goedequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef RidgeF het volgende:
CDA-fractie kiest nieuwe voorzitter DEN HAAG -
De CDA-fractie komt donderdagmiddag bijeen om een opvolger te kiezen voor Maxime Verhagen als fractievoorzitter. Dat blijkt uit een tweet van CDA-Kamerlid Sabine Uitslag donderdagmiddag.
Kandidaten die de afgelopen dagen zijn genoemd zijn Gerda Verburg en Sybrand van Haersma Buma. De VVD-fractie koos woensdag Stef Blok tot opvolger van fractievoorzitter Mark Rutte.
Komt dat debat al vanavond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef RidgeF het volgende:
Vanavond wel ff naar dat debat kijken al verwacht ik geen vuurwerk misschien dat Femke
'Fatima' Halsema en kijk mij eens wat ben ik een goed liberaal Pechtold hun zure verliezen niet kunnen verkroppen maar ik hoop weer op mooie oneliners van Premier Rutte
Zoals deze ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |