Ik zeg het nog maar eens: ze gaan kerstmis niet eens halen. Als het er al komt, het eindverslag van Opstelten is er ook nog steeds nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Toad het volgende:
Gaat lekker...
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-het-matje.dhtml
Wat een onzin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Jud1th het volgende:
Ja, met als gevolg dat er bedrijven zijn die er commerciële belangen bij hebben dat er meer mensen gevangen gezet worden. En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Meer cijfers hier.
Tja, en als grote schijnheil van het congres is er niets meer over van Verhagen en zijn opmerkingen dat ze hun mening mochten uiten...laf mannetje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Toad het volgende:
Gaat lekker...
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-het-matje.dhtml
Anderzijds is dit niet bepaald inhoudelijk, dus een kritische mening over de invulling van de kabinetsplannen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, en als grote schijnheil van het congres is er niets meer over van Verhagen en zijn opmerkingen dat ze hun mening mochten uiten...laf mannetje.
Onder druk ja....echt, de schijnheiligheid druipt van het gezicht van Verhagen af...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Anderzijds is dit niet bepaald inhoudelijk, dus een kritische mening over de invulling van de kabinetsplannen.
En dat was wel de afspraak die zij met hun draai waren overeen gekomen.
Koppejan had het niet over de kabinetsplannen, maar de plannen van de PVV. Daar mag hij als CDA-fractielid gewoon zijn mening over geven volgens mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Anderzijds is dit niet bepaald inhoudelijk, dus een kritische mening over de invulling van de kabinetsplannen.
En dat was wel de afspraak die zij met hun draai waren overeen gekomen.
Het is irrelevant dat zij een ruggengraat hebben van slagroom. Als er gecommitteerd wordt aan de invulling van het kabinetsbeleid op zijn merites beoordelen dan is zo'n provocatie weinig constructief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onder druk ja....echt, de schijnheiligheid druipt van het gezicht van Verhagen af...
Hij heeft met nadruk over de plannen uit het gedoogakkoord waar hij bijvoorbeeld zegt dat Wilders 'wordt blij gemaakt met een dooie mus'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Koppejan had het niet over de kabinetsplannen, maar de plannen van de PVV. Daar mag hij als CDA-fractielid gewoon zijn mening over geven volgens mij.
Wilders is weinig constructief, en er zouden veel meer 'dissidenten' zijn, als ze niet allemaal uit zouden kijken voor hun eigen hachje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is irrelevant dat zij een ruggengraat hebben van slagroom. Als er gecommitteerd wordt aan de invulling van het kabinetsbeleid op zijn merites beoordelen dan is zo'n provocatie weinig constructief.
Jawel hoor. De dissidenten mogen toch kritiek houden op de punten waar zij (en een derde van de CDA-leden) het niet mee eens zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij heeft met nadruk over de plannen uit het gedoogakkoord waar hij bijvoorbeeld zegt dat Wilders 'wordt blij gemaakt met een dooie mus'.
Je hebt jouw eigen link niet eens gelezen, volgens mij.
Niet van onderwerp veranderen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor. De dissidenten mogen toch kritiek houden op de punten waar zij (en een derde van de CDA-leden) het niet mee eens zijn?
Leuk, maar dit is een ander onderwerp dan over het op het matje roepen van dissidenten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wilders is weinig constructief, en er zouden veel meer 'dissidenten' zijn, als ze niet allemaal uit zouden kijken voor hun eigen hachje.
Echt, laat in hemelsnaam de rechter die man gewoon schuldig verklaren en hem een jaartje achter tralies zetten...
Waar heeft ie het daar over gehad dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen!
Jij stelt dat Koppejan het niet zou hebben gehad over de kabinetsplannen. Dit is onwaar.
Het is evident dat jij het artikel niet hebt gelezen, zoals ik al eerder vermoedde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar heeft ie het daar over gehad dan?
Wishful thinking, remlof. Dit kabinet gaat 4 jaar regeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:30 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet is echt een doodgeboren kindje
Nope..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wishful thinking, remlof. Dit kabinet gaat 4 jaar regeren.
Is wat ik denk, trouwens. Niet wat ik hoop.quote:
Ik lust geen bier, Lamon. Dat hoor je na 10 jaar toch te weten.quote:Not going to happen, wedden om een kratje bier?
Geen risico, ik ga toch gelijk krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:40 schreef Arcee het volgende:
Ik lust geen bier, Lamon. Dat hoor je na 10 jaar toch te weten.
Ik heb het nu al drie keer gelezen:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is evident dat jij het artikel niet hebt gelezen, zoals ik al eerder vermoedde.
Je bedoelt dat over die inburgering? Maar de "dissidenten" hadden toch juist afgedwongen dat ze daar hun eigen mening over mochten verkondigen?quote:CDA-dissidenten op het matje
De dissidente Kamerleden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan zijn door CDA-fractieleider Maxime Verhagen op het matje geroepen. Uitspraken van het duo in actualiteitenrubrieken waren hem in het verkeerde keelgat geschoten.
Zo had Koppejan in het radioprogramma Met het Oog op Morgen gezegd: "We moeten Wilders ontmaskeren" en "Hij wordt blij gemaakt met een dooie mus, want veel van zijn voorstellen zijn niet haalbaar."
"Als die inburgeringscursus wordt gebruikt om grote aantallen mensen het land uit te krijgen, zullen we dat blokkeren", voegde Ferrier daar in hetzelfde programma aan toe.
Bleker roept op tot rust
CDA-partijvoorzitter Henk Bleker wil dat iedereen binnen de partij zich neerlegt bij de keuze die gemaakt is om in een minderheidskabinet te stappen met de VVD dat gedoogd wordt door de PVV.
In het EO-tv-programma Moraalridders heeft Bleker zijn ergernis laten blijken dat CDA'ers nog steeds kritiek blijven leveren of "elkaar de maat nemen." De partijvoorzitter riep hij zijn partijgenoten op tot rust te komen. "Allemaal even in de ruststand, vrienden", aldus Bleker.
Daar durf ik wel twee kratten bier op in te zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope..
Not going to happen, wedden om een kratje bier?
Okee, ze gaan wellicht niet de hele rit uitzitten, maar ze gaan langer zitten dan menigeen denkt en hoopt. Veel langer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
Geen risico, ik ga toch gelijk krijgen.
• Ik constateer dat jij beaamt dat er over kabinetsbeleid is gesproken (in het andere artikel staat nog een zinsnede daarover).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nu al drie keer gelezen:
[..]
Je bedoelt dat over die inburgering? Maar de "dissidenten" hadden toch juist afgedwongen dat ze daar hun eigen mening over mochten verkondigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |