Hij valt zelfs Bos aan, nou sorry hoorquote:
Heeft ie jou ook geld geboden ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Voor wie het nog niet doorhad: ik heb een hekel aan Kitao
Ben je ineens zwanger van Japie op de hoek, of Kees van de groenteboerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, er worden legio tienermeisjes 'zomaar' zwanger van zwembaden, WC-brillen, en weet ik wat meer. En die zijn echt allemaal nog maagd hoor
De eerste keer met elke nieuwe man?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ze moeten echt beter gaan voorlichtenVolgens mij weet ook niemand dat de 'eerste keer' een bonus is en dat je dus niet zwanger kan raken
Ik ben 28quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent én geen maagd meer (hoop ik toch voor je) en geen tiener meer
zitten nog te wachten in de hal!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benen over elkaar! Anders sta je straks met een boner op film!
Hoppla, dat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gewoon geen aandacht meer aan besteden joh
Doet ie nog die sexscenes met Marjolein dinges, of is dat al oud nieuws?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zitten nog te wachten in de hal!
Haha gekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij valt zelfs Bos aan, nou sorry hoor![]()
![]()
Ja, volgens mij wel. Dat zei iemand op internet een keer tegen me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De eerste keer met elke nieuwe man?
Keuning ofzoiets toch. Ze deed jaren geleden dat meezingprogramma. Daar ken ik haar van. Daarna kwam Antje Monteiro.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet ie nog die sexscenes met Marjolein dinges, of is dat al oud nieuws?
vrouwenvleugelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keuning ofzoiets toch. Ze deed jaren geleden dat meezingprogramma. Daar ken ik haar van. Daarna kwam Antje Monteiro.
hmmm, hij loopt nu alles en iedereen zwart te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gewoon geen aandacht meer aan besteden joh
Ik hou echt helemaal niet van Nederlandse series, geen enkele, maar volgens mij vond ik Vrouwenvleugel wel geinig toen ik het jaren erna in de herhaling voorbij zag komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
vrouwenvleugelDaar ken ik haar van
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benen over elkaar! Anders sta je straks met een boner op film!
Keuning jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keuning ofzoiets toch. Ze deed jaren geleden dat meezingprogramma. Daar ken ik haar van. Daarna kwam Antje Monteiro.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef Pheno het volgende:
Kut, nu snap ik die pas
s95sedan pgrferrari, ik zie een band. Dom van me, normaal ben ik wel aardig in klonen herkennen
Niettttttquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef Pheno het volgende:
Kut, nu snap ik die pas
s95sedan pgrferrari, ik zie een band. Dom van me, normaal ben ik wel aardig in klonen herkennen
Antje Monteiro, pseudoniem van Antje Johanna Maria Isabella Truggelaar (Utrecht, 12 april 1969)quote:
Net als je denkt dat er geen gekkere naam als Antje Monteiro mogelijk isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Antje Monteiro, pseudoniem van Antje Johanna Maria Isabella Truggelaar (Utrecht, 12 april 1969)
Ik vond het echt leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou echt helemaal niet van Nederlandse series, geen enkele, maar volgens mij vond ik Vrouwenvleugel wel geinig toen ik het jaren erna in de herhaling voorbij zag komen.
Ja, ik kan ook foto's posten van iemand anders. Vandaar de pinguin. Psst, dat ben ik ook niet echt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Neh das echt een ander hoor Pheno;
Fotoboek van User
Volgens mij vinden heel veel mensen het ook een mooi nummer, je bedoelt de intro toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk![]()
Ik kende dat liedje helemaal uit mijn hoofd
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Neh das echt een ander hoor Pheno;
Fotoboek van User
Zeker wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Keuning vond ik trouwens in de jaren van 'Het Gevoel Van...' best wel doable
Nog een keer, nog een kansquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden heel veel mensen het ook een mooi nummer, je bedoelt de intro toch?
Ja, dat nummer van Vera Mannquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden heel veel mensen het ook een mooi nummer, je bedoelt de intro toch?
Ik vind de naam net zo gek als het wijf zelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat er geen gekkere naam als Antje Monteiro mogelijk is
Ik geloofde heilig in een Portugese roots of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat er geen gekkere naam als Antje Monteiro mogelijk is
Ja die is wel mooiquote:
portugees oorlogsschip misschien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik geloofde heilig in een Portugese roots of iets dergelijks.
Mwah PGR had wel redelijk echte foto's hoor. Z'n naam klopte (want die site over z'n Schuurke) en hij postte er nog meer, plus sommigen hadden z'n Hyves. Dan zou dat S95-profiel nep moeten zijn. Maar jij kan toch kloonscannen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook foto's posten van iemand anders. Vandaar de pinguin. Psst, dat ben ik ook niet echt...
Nog steeds! Ik vind het wel een mooie vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nog steeds een mooie vrouw toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Je verbaast je dat Ll een vrouw do-able vindt?quote:
De broer van Pol?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
De gekste naam van een bekend iemand vind ik toch echt Wiet Pot
Ja het was een raar mens, om een slappe van te krijgen als je dat ineens in beeld ziet ipv MILF Keuning in die tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de naam net zo gek als het wijf zelf.
Vrolijk mens hoor, maar altijd net ff teveel, of ik heb de hypermomentjes gezien
Of ze moet hyperen omdat ze anders niet boven de desk uitkomt, dakanook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |