Waar?quote:
Behalve ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
Zet net ff dat kaartje in de OP te checken, de meeste mensen wonen wel dicht bij elkaar in de buurt zeg
En dan ook nog in de leukste buurt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
Zet net ff dat kaartje in de OP te checken, de meeste mensen wonen wel dicht bij elkaar in de buurt zeg
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:49 schreef neen het volgende:
Ik woon in de gezellige buurt van donroyco
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:15 schreef Michhas het volgende:
Volgens mij zit ik nog best wel afgezonderd
Nee, in die kleine van vier hoog, die daar haaks op staat. Die achter de bushalte dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja woon jij in die grote flat van 11 hoog die er staat?
Hoe kun je dat op mijn verjaardag nu vragen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef Adelante het volgende:
Staan er nog leuke evenementen gepland in oktober?
Ben benieuwd hoe de C1000 er morgen van binnen uitzietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef _Loki het volgende:
Vork woont lekker bij mij om de hoek en Remlof ook
Mijn berichtje in het vorige topic staat er anders nog gewoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, misschien is de uitnodiging met de TNT zoekgeraakt
Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de C1000 er morgen van binnen uitziet
Het was gister echt vreselijk druk in mijn AH, met ellenlange kassarijen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd hoe de C1000 er morgen van binnen uitziet
Ik heb zo'n hekel aan de Jumbo: zo'n grote groenteafdeling, maar met zo weinig verschillende soorten groenten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Vork het volgende:
Ik fiets tegenwoordig naar de Jumbo en Lidl om daar m'n wekelijkse boodschappen te doen. Dat is nog goedkoper.
Als ik dan toch voor een week aan boodschappen moet doen, dan liever wat keus. Het scheelt nogal wanneer je gaat, zaterdagmiddag is een hel, maar gewoon op een doordeweekse avond is prima te doen. En wat betreft groente, die haal is of bij Lidl, of op de markt. Ik heb wat dat betreft eigenlijk niets van Jumbo nodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de Jumbo: zo'n grote groenteafdeling, met zo weinig verschillende soorten groenten.![]()
En al die mensen die hun wagentjes per se midden van het gangpad moeten zetten omdat ze zo nodig met bekenden moeten praten.
Ik wil gewoon een winkel waar iedereen evenveel haast heeft als ik.![]()
Jij liever dan ik dus.
Ik haal mijn boodschappen dagelijks op weg naar huis van mijn werk, dus dan werkt het anders denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ik dan toch voor een week aan boodschappen moet doen, dan liever wat keus. Het scheelt nogal wanneer je gaat, zaterdagmiddag is een hel, maar gewoon op een doordeweekse avond is prima te doen. En wat betreft groente, die haal is of bij Lidl, of op de markt. Ik heb wat dat betreft eigenlijk niets van Jumbo nodig.
Ik post vooral in het slanktopic in LIF, dus dat valt bij mij wel mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Vork het volgende:
Zo deed ik dat ook. Maar uiteindelijk haal je meer (want honger) en ben je gewoon duurder uit (want je leeft van dag tot dag, slim inkopen voor meerdere dagen en vooruit denken is er dan veel minder bij). En ik haalde dan vaak gemakkelijker voedsel (ongezonder en minder gevarieerd).
Centruuuuumquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef whosvegas het volgende:
Zijn er trouwens veel mensen hier die in Arnhem zuid wonen?
Zelf woon ik in de Laar West en dat bevalt goed
Wordt er spastisch gedaan ja?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er wordt altijd zo ontzettend spastisch gedaan over het wonen in Zuid. Ik woon er nu 2 jaar, en kan zeggen dat ik hier echt prima woonNatuurlijk ligt het eraan op welke plek je zit, maar is dat niet overal zo?
Trouwens, whosvegas, je staat niet op de Arnhem map!
Nu niet, maar vaak wel ja (hoef je geenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wordt er spastisch gedaan ja?Niks mis met zuid, er zijn ergere buurten in Arnhem
Nah er is echt niks mis met zuid hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nu niet, maar vaak wel ja (hoef je geenvoor te trekken hoor).
Maakt mij verder niet uit, ik woon hier prima. Maar ik merk wel dat er een verkeerd beeld heerst over 'Zuid'. Als ik vertrek dat ik in Zuid woon, trekken veel mensen een meelijwekkend gezicht, en zeggen ze iets van 'oh, euh, apart...' Net alsof Zuid één grote Vogelaarswijk is.
En het is ook een beetje wat je zoekt in een woonomgeving. Persoonlijk zou ik niet in de binnenstad hoeven wonen. Nooit een parkeerplek kunnen vinden, in de file op de brug omdat je naar huis wilt, hogere woningprijzen, nee, voor ons zou het niet ideaal zijn. Omdat m'n vriend in Nijmegen werkt, is Zuid, nabij alle uitvalswegen, een prima oplossing. En we zijn ook zo in de stad, als we dat willen.
Tuurlijk kun je altijd mooier wonen, en ik blijf hier ook zeker niet m'n hele leven. Maar het is in ieder geval goed toeven hier
Nou ja, er is natuurlijk wel iets mis met Zuid, want anders was Malburgen geen Vogelaarswijk. En er zijn ook heus wel plekken waar ik echt niet hoef te wonen. Magoed, die zijn er in Noord ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah er is echt niks mis met zuid hoorDat spastische vond ik gewoon grappig
Nee maar ik heb ook geen auto, ga met de bus naar werk, ik huur dus prijs valt reuze mee. En ik hoef natuurlijk niet elke dag naar nijmegen ofzo, en anders met de trein
Maar het is net wat je zegt, ieder heeft zijn eigen behoeftes
Dat kom ook gedeeltelijk nog door de oorlog. Onder de Rijn waren ze al bevrijd en boven de Rijn werden ze van het front af geëvacueerd en als hun huis er nog stond werd het geplunderd tijdens hun afwezigheid. Terwijl ze bezig waren Noord op te bouwen na de oorlog ging er ook veel geld naar Zuid voor nieuwe woningbouw, dat gaf scheve gezichten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah er is echt niks mis met zuid hoorDat spastische vond ik gewoon grappig
Nee maar ik heb ook geen auto, ga met de bus naar werk, ik huur dus prijs valt reuze mee. En ik hoef natuurlijk niet elke dag naar nijmegen ofzo, en anders met de trein
Maar het is net wat je zegt, ieder heeft zijn eigen behoeftes
Ghetto's bestaan sowieso niet in Nederlandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel iets mis met Zuid, want anders was Malburgen geen Vogelaarswijk. En er zijn ook heus wel plekken waar ik echt niet hoef te wonen. Magoed, die zijn er in Noord ook.
Ik vind het alleen wel grappig dat mensen soms denken dat ik in een ghetto woon of zoTerwijl me dat echt reuze meevalt.
Trouwens, als ik jouw behoeftes had, zou ik ook in de binnenstad gaan wonen! Ideaal!
Ik had de Arnhem map nog niet gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er wordt altijd zo ontzettend spastisch gedaan over het wonen in Zuid. Ik woon er nu 2 jaar, en kan zeggen dat ik hier echt prima woonNatuurlijk ligt het eraan op welke plek je zit, maar is dat niet overal zo?
Trouwens, whosvegas, je staat niet op de Arnhem map!
Moet je ff remlof PM'en, die zet dat dan erbij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik had de Arnhem map nog niet gezien
Volgens mij kan ik mezelf er niet aan toevoegen.
Snel de zakken gevuld dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, net terug van de tandarts. We komen binnen, kunnen meteen doorlopen en staan met 10 min. buiten.
Weinvaltandartsen
Ja, dat wel. Ik heb dat altijd, even kijken met controle en hup, weer buiten. Ik heb echt nooit wat, zelfs nog nooit gaatjes gehad. Maar ik hou me wel braaf aan de controles. Met een beetje geluk blijft m'n gebit zoquote:
Hier ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Vork het volgende:
Was dat bij mij ook maar zo. De tandarts(verzekering) kost me al een klein fortuin.
Jeps, ikkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef whosvegas het volgende:
Zijn er trouwens veel mensen hier die in Arnhem zuid wonen?
Zelf woon ik in de Laar West en dat bevalt goed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef whosvegas het volgende:
Sterren, met een oude telelens
Geen succes, kan ik je vertellen
Dadelijk mijn telescoop er maar weer eens bijpakken
Ik ben de enige in het centrum ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:50 schreef Xiance het volgende:
* Xiance woond ook redelijk "uit de buurt" van het kluitje fokkers in het centrum
in een vogelaarswijk.. dat dan weer wel
hoewel er nu weer de rel is bij welke wijk onze straat hoort
Yeahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Volgende week vrijdag Popronde in Arnhem: http://www.popronde.nl/steden/Arnhem/
Ik, oorspronkelijk, ook!quote:
Precies, die air die daar hangtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef Sally het volgende:
Hier is maar 'die nuffige modeacademie'. En zo gedragen de studenten daarvan zich ook...
Oh sterren kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef whosvegas het volgende:
Sterren, met een oude telelens
Geen succes, kan ik je vertellen
Nou ja, het was een frustrerend nachtjequote:
Neh, dan ben ik al zo ver met deze studie, dat vind ik zonde. Dan kan ik ook op stage en zo, en dat wil ik toch wel heel graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
En ga je nu volgend jaar naar de uni Loki?
Dat was vorige week zaterdag avond ook alquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef _Loki het volgende:
Wut, ik zit nu bij de ouders van m'n vriend in Zuid-Holland, en als we terug willen naar Arnhem zijn we 4(!!) uur onderweg omdat ze stoptreinen ingezet hebben vanaf Utrecht
Fijn, zo'n wintertest.
mooie locaties liggen achter het station.. in de buurt van sonsbeekquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
Ik faal hard in het bijhouden van deze reeks
wel redelijke kans op een baan in Arnhem momenteel (woensdag 2e gesprek)
En als het zover is ga ik ook meteen op zoek naar woonruimte in Arnhem
Ja, ik kom net terug uit Enkhuizen. Alles stopt overal en er zijn een zooitje extra overstapmomenten. Daarnaast doet de routeplanner het ook niet, dus is het maar afwachten wat wanneer en waar vertrekt. Wel gratis koffie, soep en koeken. En helaas ook gratis meer tijd doorbrengen in de trein en op het station.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Toen waren er werkzaamheden. Nu wordt de winterdienstregeling getest.
Over de brug(gen), daar is het ook mooiquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mooie locaties liggen achter het station.. in de buurt van sonsbeek
maar het centrum is ook zeer mooi!
heel arnhem is mooiquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Over de brug(gen), daar is het ook mooi
En tenminste vlak genoeg om fatsoenlijk te fietsen![]()
Gratis koekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, ik kom net terug uit Enkhuizen. Alles stopt overal en er zijn een zooitje extra overstapmomenten. Daarnaast doet de routeplanner het ook niet, dus is het maar afwachten wat wanneer en waar vertrekt. Wel gratis koffie, soep en koeken. En helaas ook gratis meer tijd doorbrengen in de trein en op het station.
Ik snap trouwens niet waarom ze dit moeten testen. Natuurlijk werkt het, maar wacht maar tot bepaalde trajecten uitvallen vanwege sneeuw of een andere ramp. Dan loopt alsnog alles in de soep.
Sowieso, als ze dat geld voor die winterdienstregeling nou eens gebruiken om de wissels aan te pakkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:40 schreef Vork het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze dit moeten testen. Natuurlijk werkt het, maar wacht maar tot bepaalde trajecten uitvallen vanwege sneeuw of een andere ramp. Dan loopt alsnog alles in de soep.
Gelukkig hoefde ik niet met de trein, vandaag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef _Loki het volgende:
Wut, ik zit nu bij de ouders van m'n vriend in Zuid-Holland, en als we terug willen naar Arnhem zijn we 4(!!) uur onderweg omdat ze stoptreinen ingezet hebben vanaf Utrecht
Fijn, zo'n wintertest.
Ik kreeg die op Utrecht Centraal. Ze stonden ze uit te delen, maar ook bij de kiosk werden ze bij de koffie meegegeven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:09 schreef _Loki het volgende:
Gratis koekenWaar zijn die op te halen?
9292ov doet het wel, routeplanner op ns.nl idd niet. Heel irritant. Volgens 9292ov moet ik een half uur wachten op Utrecht om vervolgens 50min in een stoptrein te zitten
ik heb inderdaad een voorkeur voor centrum of in de omgeving van Sonsbeek, maar of dat financieel haalbaar is, moet ik nog maar zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mooie locaties liggen achter het station.. in de buurt van sonsbeek
maar het centrum is ook zeer mooi!
Ah, ook wezen hamsteren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef _Loki het volgende:
Zo, eindelijk in Arnhem.
Drie gevulde koeken rijker.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef _Loki het volgende:
Zo, eindelijk in Arnhem.
Drie gevulde koeken rijker.
Lukt met die advertentie voor de executieveiling vast ook wel, maar ik denk dat een beloning voor het vinden er niet inzit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:42 schreef Guppyfriend het volgende:
En geen naam van de eigenaar? Anders kon je m opsporen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lukt met die advertentie voor de executieveiling vast ook wel, maar ik denk dat een beloning voor het vinden er niet inzit.
Hmz. Dat klinkt alsof iemand zijn huis op wil blazen om maar onder de schulden uit te zijn....quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef _Loki het volgende:
Hehe.
Ik heb trouwens in het brandgangetje achter ons appartement de inhoud van een portemonnee gevonden; 2 pasfoto's, een executieveiling-advertentie van z'n eigen woning, een treinkaartje naar A'dam, een bonnetje uit 2005, een donorpas... Best apart.
quote:Geen treinen door aanpak Arnhem CS
ARNHEM - Vanaf komend weekend krijgen treinreizigers te maken met extra overlast op Arnhem Centraal.
Er wordt begonnen met het vervangen van de perronkap. Als gevolg daarvan is er zaterdag en zondagochtend tot 12.00 uur geen treinverkeer mogelijk van en naar Arnhem. Tussen 16 en 24 oktober vervangt ProRail de rails en de bovenleiding tussen Arnhem Centraal en Arnhem Velperpoort. Op dit stuk rijden dan geen treinen.
Er wordt zoveel mogelijk in de herfstvakantie gewerkt om de overlast voor treinreizigers te beperken.
Jaaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef Sally het volgende:
Maar gelukkig schijnt hier de zon, hemelsblauwe lucht, lekker fris in de lucht dus geen last meer van graspollen die hooikoorts kunnen veroorzaken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef donroyco het volgende:
Geldt dat dan alleen voor de treinen richting Velp? Met andere woorden, kan ik gewoon naar Utrecht blijven gaan?quote:
Je kan vanaf Velperpoort richting Zutphen en Doetinchem en vanaf Centraal richting Utrecht en Nijmegen tussen 16 en 24 oktoberquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geldt dat dan alleen voor de treinen richting Velp? Met andere woorden, kan ik gewoon naar Utrecht blijven gaan?
quote:
Huh, welke perronkap gaat er vervangen worden dan?quote:
Denk het laatste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Huh, welke perronkap gaat er vervangen worden dan?
Of bedoelen ze gewoon dat alle perrons nu dezelfde overkapping krijgen als die ene die nu al vervangen is?
Welke?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef Michhas het volgende:
Waar kan ik ergens die nieuwe lays chips kopenBij de appie en de plus hebben ze ze niet
Zondag niet volgens 9292ov.nl, dan rijden er stomme bussen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan vanaf Velperpoort richting Zutphen en Doetinchem en vanaf Centraal richting Utrecht en Nijmegen tussen 16 en 24 oktober
Nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uuuhm Patatje Joppie, Babi Pangang en Sweet Mango Chilli (ofzo)
Nijmegenmeet? Met wie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeps, maar ik moet naar een Nijmegenmeet op zaterdagavond
Nee hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef leonie-89 het volgende:
Pas vanaf 2011 toch?
Je kan nu stemmen, en wie de meeste stemmen krijgt komt uiteindelijk in de winkel.
Die reclame is wel geniaal, van de tv kantine!
o.a. swarma denk ikquote:
quote:
Oeh, dan ben ik wel benieuwd naar ... allemaal eigenlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoorvelen Fok!kers hebben het genot van deze aardappelchips al mogen ervaren, ik wil daar bijhoren
Deze dus: [16-10-10] Nijmegen meet: Bierdrinken bij Samson... of zoiets..quote:
Nee, helaas. Ben dan in ieder geval niet in Arnhem.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze dus: [16-10-10] Nijmegen meet: Bierdrinken bij Samson... of zoiets..
Ga je ook Roy? Misschien kunnen we een taxi nemen met een stel arnhemse FOK!kers
AH to go heeft ze en volgens mij heb ik ze bij de Super de Boer ook gezien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uuuhm Patatje Joppie, Babi Pangang en Sweet Mango Chilli (ofzo)
Mwoah.. Na heden avond heb ik het gevoel *gesloopt* te zijn... Iets met mijn tagje van doen... Het liep niet zoals het zou moeten lopen, met de punten + budget voor de deelnemers aan de FOK! Formule 1-manager, en een middag die heel erg anders liep dan ik me voorstelde toen ik bovenstaande post schreef.quote:
Dan is het popronde in Arnhemquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze dus: [16-10-10] Nijmegen meet: Bierdrinken bij Samson... of zoiets..
Ga je ook Roy? Misschien kunnen we een taxi nemen met een stel arnhemse FOK!kers
quote:Treinverkeer station Arnhem aangepast
Uitgegeven: 12 oktober 2010 12:04
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 12:06
ARNHEM - Door werkzaamheden bij station Arnhem is het treinverkeer naar de Gelderse hoofdstad vanaf zaterdag 16 oktober tot en met zondag 24 oktober aangepast. Zaterdag is er de hele dag geen treinverkeer mogelijk, aldus de Nederlandse Spoorwegen (NS) dinsdag.
© NU.nl/Hans Korteweg
In Arnhem gaan de sporen, de bovenleiding en het beveiligingssysteem op de schop. Zaterdag en zondagochtend rijden er bussen op alle trajecten van en naar Arnhem.
Vrijdag- en zaterdagavond vindt in stadion Gelredome in Arnhem Symphonica in Rosso plaats. De NS adviseert bezoekers ander vervoer te kiezen om lange reistijden te voorkomen.
Zondagmiddag rijden er weer treinen richting Ede en Nijmegen. Tot en met 24 oktober rijden er echter geen treinen vanaf het Arnhemse station naar Zevenaar en Zutphen. Wel rijden er treinen vanaf station Arnhem Velperpoort in oostelijke richting.
Afgelopen zomer reden er twee weken lang ook al geen treinen van en naar Arnhem. Ook toen waren er grootschalige werkzaamheden aan de gang.
© ANP
Ja op de Dr. C. Lelyweg zit dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
Hmm.. Bij de Jumbo en AH To go... Moet ik weer een eind gaan lopen
Waar zit hier eigenlijk een jumbo? Is dat daarzo bij de Lidl? Dat overdekte?
Dan ga ik dat straks doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij de Lely inderdaad. Kun je dus nog het beste naar de AH to go, denk ik.
Nee, de Popronde is vrijdag en de ODW-meet zaterdagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Dan is het popronde in Arnhem, veeel belangrijker dan een ODW-meet toch
?!
Ook op Twitter dus.quote:Tussen Arnhem en Elst rijden geen treinen door aanrijding met een persoon. Traumaheli is onderweg. Vertraging > 60 minuten. (via @omroepgld)
Als het bij Elst is kan het ook een ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Omniej het volgende:
Wtf..? Of is er gewoon iemand gesprongen?
Dat klopt wel ja, vervelend punt is dat... Al lijkt het nu op de Weteringsewal gebeurd te zijn (dus niet de overgang bij het station van Elst, maar een overgang tussen Arnhem en Elst in)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als het bij Elst is kan het ook een ongeluk zijn.
De bomen daar blijven eeuwen dicht, zodat je de keus hebt om of je trein te zien aankomen, wachten en wegrijden, of door de bomen heen te glippen.
Veel mensen kiezen voor optie 2 en dat gaat een enkele keer mis.
Nu wel weer ja, ben net een halfuurtje thuis pasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef leonie-89 het volgende:
Rijden de treinen weer normaal? Ik neem over 50 minuten de trein naar Nijmegen..
Dan blijf je iig in Arnhem voorlopig, right?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef Vork het volgende:
Kut.
Hier schiet het ook niet op, ik wacht al 4 weken op antwoord en helaas is dat ook precies wat ik kon verwachten, aangezien men al had aangegeven dat het wel even kon gaan duren.
Sowieso zijn alle huidige opties in, rond en op reisafstand van Arnhem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:23 schreef remlof het volgende:
Dan blijf je iig in Arnhem voorlopig, right?
Popronde vrijdag?
Zomg. Heeft ie al een huis?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dit was toch een FOK!ker?
Ik weet alleen niet meer wie...
http://www.gelderlander.n(...)Velp-aangehouden.ece
Edit: gevonden: Vivare spoedprocedure
Een Fok!ker die gearresteerd is of degene die gewond is geraakt? Ik neem aan het tweede?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dit was toch een FOK!ker?
Ik weet alleen niet meer wie...
http://www.gelderlander.n(...)Velp-aangehouden.ece
Edit: gevonden: Vivare spoedprocedure
Heb ik 'm net gevraagd in zijn WGR-topic.quote:
De nieuwe vestiging van de La Place, in het oude postkantoor. Ze hebben alleen mensen aangenomen met best veel horeca-ervaring. Volgens mij kan ik de horeca wel vergetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef Vork het volgende:
Kut, waar had je gesolliciteerd?
Hier schiet het ook niet op, ik wacht al 4 weken op antwoord en helaas is dat ook precies wat ik kon verwachten, aangezien men al had aangegeven dat het wel even kon gaan duren.
Die houding van Vivare kan inderdaad niet, aan de andere kant kan ik dat ook wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
@Michhas, hij was het slachtoffer.
Belachelijk, die houding van Vivare. Ik snap heus wel dat ze niet voor elk wissewasje een urgentie kunnen geven, maar ze hadden ook wel iets meer mee kunnen denken.
Het wordt een chocolaterie/bakkerij/café, daar is het al minder. En ik zou er mogen koken en ik hou van kokenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar, La Place is toch ook self-service, en dat wilde je toch niet..?
Maar wat bedoel je met dat je de horeca wel kan vergeten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef _Loki het volgende:
[..]
Het wordt een chocolaterie/bakkerij/café, daar is het al minder. En ik zou er mogen koken en ik hou van koken
volgens mij heb ik in het centrum van Arnhem vandaag tenminste één aanplakbiljet gezien met de vraag om personeel bij één van de horecazaken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met dat je de horeca wel kan vergeten?
Ga naar menig café op de Korenmarkt waar wat minder menschjes komen en je wordt zo aangenomen hoor
De eh... heet het nog Deli France? op Kronenbrug zoekt nog (een?) enthousiaste parttimer, de functie van fulltimer is al eventjes voorzien (ik schat anderhalve week, ik kom er wel \vaker langs). Maar beide vacatures staan op 1 groot bord. Mss een optie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef _Loki het volgende:
Horeca wil graag mensen met ervaring, en dat heb ik niet veel. Dat is best vaak een probleem, vandaar.
Daar vragen ze al een jaar naar, heb er ook eerst gesolliciteerd nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
De eh... heet het nog Deli France? op Kronenbrug zoekt nog (een?) enthousiaste parttimer, de functie van fulltimer is al eventjes voorzien (ik schat anderhalve week, ik komerwelvaker langs). Maarbeide vacatures staan op 1 groot bord. Mss een optie?
Het is die tegenover de AH XL, zeg maar. Het bistrootje - ja, met halve zelfbediening... Naast de Free Record Shop.
Op heel de Korenmarkt komen wat minder mensjes. Bovendien is een boel van die zaken in handen van een en dezelfde uitbater die er van hopren zeggen nou niet echt bepaald fijne arbeidscondities op nahoudt. En dan nog is ervaring altijd gewenst. Bovendien zijn er op de Korenmarkt vrij weinig leuke plekken om te zijn, laat staan om er te werken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef Michhas het volgende:
Maar wat bedoel je met dat je de horeca wel kan vergeten?
Ga naar menig café op de Korenmarkt waar wat minder menschjes komen en je wordt zo aangenomen hoor
Dat is wel erg breedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:07 schreef _Loki het volgende:
Hier ook nog even een oproep voor m'n vriend.
Die is op zoek naar een fulltime baan omdat ie waarschijnlijk gaat stoppen met z'n opleiding. Dus, als iemand daar ook tips voor heeft, altijd welkomGraag iets waarbij hij echt iets kan doen en met z'n handen kan werken, en voor een langere tijd.
Ik zag net 1 zakje babi pangang bij de Coop in de spijkerlaan (tegenover de Aldi). Maar wat een klein zakje! Echt afzetterij. Ik kon zo snel geen prijs zien. Durfde het niet aan om het te kopen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef Michhas het volgende:
Waar kan ik ergens die nieuwe lays chips kopenBij de appie en de plus hebben ze ze niet
hehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is wel erg breedMet z'n handen werken...
Ik ga hele andere dingen denken
![]()
* Sally is plotseling naar Ladies Night geweestvanavond: Life as we know it
Even serieuzer: welke branche denkt hij aan? En wat is zijn vooropleiding/ervaring/weet ikveel?
Dat zou ook nog wel kunnen dankje!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
_Loki, is Bakker Bart wat voor je?
http://www.bakkerbart.nl/verkoopmedewerkers-fulltime-en-parttime
Of was dat een van de broodjeszaken waar je gesolliciteerd had en niets meer van hoorde?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:48 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik zag net 1 zakje babi pangang bij de Coop in de spijkerlaan (tegenover de Aldi). Maar wat een klein zakje! Echt afzetterij. Ik kon zo snel geen prijs zien. Durfde het niet aan om het te kopen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef Sally het volgende:
Menssen die trappen in de marketingtrucs van chipsfabrikanten
Sorry: ik hou zelf niet zo van 'gewone' aardappelchips: te zout (inclusief de drie bekende smaakversterkers...), te vet, te hard voor het gehemelte, te ongezond, te...
Nou ja: ik heb mss al jaren last van galstenen, en mijn lichtelijk uitpuilende maag door mijn middenrif heen naar boven, heeft er vast ook mee te maken.Overigens weet ik dit pas sinds een maand of twee - die galstenen (twee aanvallen gehad) en die hernia diafragmatica, zoals dat dan heet).
Was dit net niet 1 post?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Sally het volgende:
Nog iemand hier een idee voor een baantje voor mij? Ik zoek iets voor 1 dag of 2 halve dagen,en dan wil ik iets met dieren/planten/(keuken)kruiden/groenten/fruit, maar niet per se als winkelverkoopjuffrouw. Mijn baan in het Radboud is voorbij :S Maar mijn contract + bijbehorend salaris worden gerespecteerd tot half januari 2011. Ik ben wel vrij om iets anders te zoeken, en ben al bezig met m'n re-integratieconsulent met brainstormen.
Mag overigens ook (tijdelijk)vrijwilligerswerk zijn, ik heb niet 'doorgeleerd' voor planten- of dierverzorgerben echter altijd leergierig
Opa en omaatje hadden een groente- en fruitzaak (voor en na WOII) en ik heb omaatjes kieskeurigheid en wijsheid aangeleerd wat betreft groente en fruit uitkiezen
Ik mocht altijd voor haar de kleine boodschapjes doen. Helaas leeft ze al heel wat jaren niet meer... Ze mocht goed oud worden, in ieder geval
Ik moet ook geen chipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef Sally het volgende:
Sorry: ik hou zelf niet zo van 'gewone' aardappelchips: te zout (inclusief de drie bekende smaakversterkers...), te vet, te hard voor het gehemelte, te ongezond, te...
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Was dit net niet 1 post?
Ninja edit van jou
Ik heb zelf te veel in overwerk gedaan, en daardoor overwerkt geraakt... Ik moest mijn werkzaamheden neerleggen - was ook mijn eerste echte *medische* secretariele baan sinds ik in 2004 na een omscholing mijn drie diploma's haalde, waaronder die van Medisch Secretaresse. En het viel me niet tegen. Maar er was een (eveneens nieuwe) collega die het spreekwoordelijke bloed onder de nagels vandaan haalde, waardoor ikzelf ook niet lekker meer kon werken. En helaas waren we met drie personen verantwoordelijk voor alle medische vergaderingen in 1 hele week over patienten. Allemaal nieuw, en net voor de grote vakantie...quote:
Interessantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef Sally het volgende:
Overigens heb ik wel veel eigen ervaring met het omgaan met en trainen van konijnen, cavia's, paarden, honden,vissen enz. Ik heb alleen helemaal niets met katten![]()
Sorry, cat people![]()
Uhuhmquote:
What?!quote:
Ja al die lange berichten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Sally het volgende:
[..]
What?!![]()
Hoe is het afgelopen met jouw vissen(kom)?
Ik nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:42 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij zitten hier veel vissen fans
Leuk! Je hebt een wasbeer als huisdier!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Wasberen an de andere kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt een wasbeer als huisdier!Die beertjes zien er altijd zo
schattig
uit
![]()
Die wast altijd z'n eten enzo. Heb je er een heel zwembad erbij gekregen ook nog?
Eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap geen zak van deze post
Wasberen zijn kewl, maar ik heb er geen als huisdier nee![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:42 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij zitten hier veel vissen fans
Hmmm... Je gebruikt een 'oude' lay-out op FOK!,ik had de post een Post Icon meegegeven, maar die zie jij niet. Het is: "quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eh?
Ik snap geen zak van deze post
Wasberen zijn kewl, maar ik heb er geen als huisdier nee
Nah ik snap gewoon niks van wat je nou zeiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmm... Je gebruikt een 'oude' lay-out op FOK!,ik had de post een Post Icon meegegeven, maar die zie jij niet. Het is: ""
Hèmme nèks!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef remlof het volgende:
Vissen
Katten
Regent het in Ernem ook zo?
Iedereenhad het zo over zijn/haar huisdierenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah ik snap gewoon niks van wat je nou zei
Kattenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef remlof het volgende:
Vissen
Katten
Regent het in Ernem ook zo?
Ahh oké, goed om te weten. Zag namelijk wat huizen staan op funda die er op de foto's wel leuk uitzagen. Maar die moeten we maar overslaan denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
De Geitenkamp is een err probleemwijk. En er zit ook weinig vooruitgang in van wat ik zo hoor.
Had met iemand afgesproken, maar die is op het laatste moment ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
Ow wie gaat er nog naar de Popronde vanavond? Was gisteravond nog bij die van Groningen, geheel toevalligerwijs.
Kun je beter in De Laar West gaan wonenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:08 schreef Vork het volgende:
Geitenkamp. Helemaal aan de randen van de wijk is het nog wel redelijk toeven, maar voor de rest kun je het maar beter negeren. Veel Sjonnies, werklozen en ander kansarm volk. Dat gaat ook niet veranderen, want de gehele wijk (bestaande uit kleine arbeiderswoninkjes) is een monument.
Helaas, geen popronde voor mij dit jaar. Ik ben opweg naar het noorden van Holland.
Ah, klinkt gezelligquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:08 schreef Vork het volgende:
Geitenkamp. Helemaal aan de randen van de wijk is het nog wel redelijk toeven, maar voor de rest kun je het maar beter negeren. Veel Sjonnies, werklozen en ander kansarm volk. Dat gaat ook niet veranderen, want de gehele wijk (bestaande uit kleine arbeiderswoninkjes) is een monument.
Jumping around the world, du ook in de Geitenkampquote:
Ja die is gaafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Vork het volgende:
Nee die Klarendal rap is een pareltje uit de vaderlandse muziekgeschiedenis.
Glody woont hier om de hoek; prima gast.quote:
waar was het dan beter dan in Arnhem?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef leonie-89 het volgende:
Hoe vonden jullie Popronde?
Ik vond het veeel beter dan in Arnhem.
De cafés waren niet overvol en alles was goed te zien.
Haha, bedanktquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Vork het volgende:
[..]
waar was het dan beter dan in Arnhem?
ondanks de grafherrie vond ik 't wel schattig gemaaktquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, bij de Spotrockers in de Barron:
Mods die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
nou, het enthousiasme over mijn parttime terugkeer naar ARnhem is schokkend
Nou, motorbloempie... Ken ik je niet van de verdwaalde Nijmegen-opmerkingen ergens in een topic in het algemene crewforum over Kroegen Evalueren?quote:
Kunnen we naar elkaar zwaaien als onze treinen elkaar passeren tussen de Rijn en de Waalquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, ik kom weer 3 keer inde week naar Arnhem![]()
Huh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Xiance het volgende:
HOLÉ!
WTC torens zonder stroom
briljant weer...
Inderdaad: Omgeving station Arnhem zonder stroomquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Huh?
Hebben ze bij het station een kabel doorgehakt of zo?
quote:STATION ARNHEM: TREIN.
waar: station arnhem
geldigheid:
prognose 18-10-10, 18.00 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: sein en wisselstoring
gevolg: geen vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: van en naar arnhem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een sein- en wisselstoring rijden er van en naar arnhem geen treinen.
Nog echt ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad: Omgeving station Arnhem zonder stroom
Huh, dat staat helemaal niet op de NS-site, wat is je bron?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Grappig ja.
Tot ik dit zag:
[..]
Alleen niet naar het oosten, wel van en naar Utrecht en Nijmegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef _Loki het volgende:
Er is vandaag toch sowieso geen treinverkeer rondom station Arnhem?
9292ov.nlquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh, dat staat helemaal niet op de NS-site, wat is je bron?
Ow nu staat het ook op http://www.ns.nl/storingen/index.formquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh, dat staat helemaal niet op de NS-site, wat is je bron?
De bussen in de spits van/naar Velperpoort zijn propvol, NS snapt er niets van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nu staat het ook op http://www.ns.nl/storingen/index.form
Gofferdegoffer, dat wordt weer om 7 uur thuis zijn ipv om 5 uur
Tuurlijk loop ik vanaf centraal. Alleen dacht ik dat de NS pas vanaf woensdag niet meer vanaf Velperpoort zou rijden, dus vanmorgen heb ik wel een bus gepakt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De bussen in de spits van/naar Velperpoort zijn propvol, NS snapt er niets van.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat ze alleen de telgegevens uit de Sprinter hebben genomen en niet ook die van Syntus.
En dat scheelt nogal.
Ik zou dus maar lopen vanaf centraal.
Nah, ik loop in 10 minuten van centraal naar m'n huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kun je trouwens niet beter met de bus gaan?
Dat weet ik, kippeneindje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik loop in 10 minuten van centraal naar m'n huis.
Die bestaat nog:quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat weet ik, kippeneindje.![]()
Maar ik bedoel helemaal vanuit Nijmegen.
Was vroeger best een snelle verbinding (lijn 31, maar die bestaat vast niet meer).
Die doet er vijf minuten minder lang overquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
En lijn 300, die zie ik ook weleens rijden. Die komt ook vanuit Nijmegen
Nou, dat is toch ook wat? Jij kunt tenminste een bus kiezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die doet er vijf minuten minder lang over
Oh ja, die stopt nu natuurlijk ook bij alle fenikslocaties.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef remlof het volgende:
Maar die stopt overal en doet er een uur over
Precies, wij kunnen alleen kiezen uit wachten of lopen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, dat is toch ook wat? Jij kunt tenminste een bus kiezen
quote:VAN STATION DRIEBERGEN-ZEIST NAAR STATION EDE-WAGENINGEN V.V.: TREIN.
waar: van station driebergen-zeist naar station ede-wageningen in beide richtingen
geldigheid:
prognose 18-10-10, 18.00 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: aanrijding met een persoon
gevolg: geen vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: door een aanrijding met een persoon rijden er tussen driebergen zeist en ede-wageningen geen treinen maar bussen. extra reistijd: 30-60 minuten. *reizigers tussen utrecht centraal en nijmegen kunnen omreizen via den bosch
We postten tegelijk ja.quote:
quote:NS_arnhem Treinverkeer rond Arnhem ernstig verstoord: door werkzaamheden, stroomstoring, sein- en wisselstoring en aanrijding met een persoon.
2 minutes ago
Nee, ik zorg wel dat ik om 6 uur op station Nijmegen ben en dan zie ik wel. De eerste trein die rijdt is meestal ook geen pretje trouwens, maar dan kan je altijd nog 1e klas gaan zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Xiance het volgende:
ik zag net de rijden bij de bussen van/naar Nijmegen.. daar wil je gewoon ECHT NIET in zitten
en da's nog legaal ook!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zorg wel dat ik om 6 uur op station Nijmegen ben en dan zie ik wel. De eerste trein die rijdt is meestal ook geen pretje trouwens, maar dan kan je altijd nog 1e klas gaan zitten
je hebt gelijk.. bij de NS (heel OV in NL trouwens) koop je een VERVOERS bewijs..quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Vork het volgende:
Er is niets 'legaals' aan in de eerste klas zitten met een tweede klas kaartje. Dat er een regel zou zijn dat wanneer alle tweede klas plaatsen bezet zijn, dat je dan in de eerste klas plaats kunt nemen is gewoon niet waar. Maar als het dan toch heel erg druk is, echt druk en de trein in volgebouwd, dan roepen ze nog wel eens om dat men ook in de eerste klas mag zitten. Meestal is dat veel te laat, omdat men toch allang al heeft besloten dat dat mag. Bovendien gaat geen enkele conducteur ook maar iets controleren als de trein bomvol zit.
Toch is het me regelmatig gezegd door conducteurs "gaat u maar eerste klas zitten", als de trein propvol was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Vork het volgende:
Er is niets 'legaals' aan in de eerste klas zitten met een tweede klas kaartje. Dat er een regel zou zijn dat wanneer alle tweede klas plaatsen bezet zijn, dat je dan in de eerste klas plaats kunt nemen is gewoon niet waar. Maar als het dan toch heel erg druk is, echt druk en de trein in volgebouwd, dan roepen ze nog wel eens om dat men ook in de eerste klas mag zitten. Meestal is dat veel te laat, omdat men toch allang al heeft besloten dat dat mag. Bovendien gaat geen enkele conducteur ook maar iets controleren als de trein bomvol zit.
Even verbeterd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch is het me regelmatig gezegd door conducteurs "gaat u maar eerste klas zitten", als de trein propvol was.
Zo thuis, gratis bak koffie gescoord en straks effe een schadeclaim indienen voor nog een paar bakken bier
je zou toch denken dat ze uiteindelijk zoveel geld terug moeten storten naar mensen, dat ze zo langzamerhand de boel wel op de rails haddenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch is het me regelmatig gezegd door conducteurs "gaat u maar eerste klas zitten", als de trein propvol was.
Zo thuis, gratis bak koffie gescoord en straks effe een schadeclaim indienen voor nog een paar bakken
Ik denk dat de NS deze kosten verhaalt op Prorail, die zijn immers verantwoordelijk voor de wissels en de seinen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ze uiteindelijk zoveel geld terug moeten storten naar mensen, dat ze zo langzamerhand de boel wel op de rails hadden
dan zou je denken dat prorail onderhand de boel wel op de rails had staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de NS deze kosten verhaalt op Prorail, die zijn immers verantwoordelijk voor de wissels en de seinen.
Nee, maar een sein- en wisselstoring dus wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Mja, aan vertraging door een aanrijding kan ProRail ook weinig doen, lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |