Ik kan er om veiligheidsredenen niet meer terug.quote:
Waarom geloof ik er geen drol van?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kan er om veiligheidsredenen niet meer terug.
Ga anders eerst even verder kijken dan je neus lang is. Ik ben met geweld overvallen en het huis is niet veilig, plus ze hebben gezegd terug te komen. Ik ga daar niet meer wonen, klaar. Voor meer info zie mijn andere topic over geld van de verzekering.quote:
Ben je thuis overvallen ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga anders eerst even verder kijken dan je neus lang is. Ik ben met geweld overvallen en het huis is niet veilig, plus ze hebben gezegd terug te komen. Ik ga daar niet meer wonen, klaar. Voor meer info zie mijn andere topic over geld van de verzekering.
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je thuis overvallen ofzo?
En ga lekker bij mams en paps wonen dan?
Wat hebben ze bij jou thuis te zoeken dan.?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef delano.888 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal grappig zeg vandaag
Nee zelfs DAN krijg je geen urgentie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef delano.888 het volgende:
Terwijl er hier overal alles leeg staat in de buurt.
Wanneer kreeg je dan wel urgentie? Als je schulden had en geen baan had.
Je zult wel op punt drie afgewezen zijn neem ik aan.quote:Voorwaarden urgentieverklaring
Aan het toekennen van een urgentieverklaring zijn een aantal voorwaarden verbonden:
– Verhuizen op korte termijn is noodzakelijk.
– De noodsituatie is buiten uw schuld ontstaan.
– U bent zelf niet in staat om op korte termijn andere, geschikte woonruimte te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |