ik bedoel in de scquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Fok is natuurlijk wel wat groter dan TAL.
No way!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat wist je al dus? En toen we gister serieus aan je vroegen of je misschien een stoornis hebt ofzo (zodat je gedrag beter te begrijpen/verklaren zou zijn) leek het je niet handig dit te melden?
de enige stoornis die ik heb is om ook binnen een groep mezelf proberen te zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat wist je al dus? En toen we gister serieus aan je vroegen of je misschien een stoornis hebt ofzo (zodat je gedrag beter te begrijpen/verklaren zou zijn) leek het je niet handig dit te melden?
En weer leg je het direct bij een ander terwijl je zelf een paar posts eerder de indruk wekt dat je ergens aan lijdtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef kitao het volgende:
[..]
de enige stoornis die ik heb is om ook binnen een groep mezelf proberen te zijn.
dat jij dit opvat als een stoornis is niet zozeer mijn probleem lijkt me.
Suggereer jij daarmee dat anderen binnen een groep niet zichzelf zijn om mee te doen aan iets?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef kitao het volgende:
[..]
de enige stoornis die ik heb is om ook binnen een groep mezelf proberen te zijn.
Ik wilde zeggen dat het wel zo'n beetje is opgelost. Maar in je laatste 3 posts kaart je precies het probleem aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ik lijd nergens aan bijdehand.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En weer leg je het direct bij een ander terwijl je zelf een paar posts eerder de indruk wekt dat je ergens aan lijdtEn als iemand er dan alleraardigst op ingaat en er zelfs rekening mee zou willen ga je haar aanvallen?
quote:
Dat was alleen maar omdat je volgens mij ooit helemaal bang was van de grote boze regering en vreesde voor allerlei chips in je hoofdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ik lijd nergens aan bijdehand.
behalve aan stompzinnige posts die je je ineens niet blijkt te herinneren totdat ze zwart op wit voor je neus worden gegooid en het dan schijnheilig afdoet als : och , dat was slechts interesse.
mafketel.
alsof ik de enige ben die af en toe een clipje plaatst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat je volgens mij ooit helemaal bang was van de grote boze regering en vreesde voor allerlei chips in je hoofd![]()
Maar goed, natuurlijk was die post niet 'aardig', maar zoals ik al zei; voor mij heb je idd al in andere SC's bewezen dat je gewoon niet normaal kan doen, en je ging in TAL direct zo verder met je rare youtube'jes en plaatjes, vandaar die opmerkingMaar verder ben je daar door vrijwel iedereen gewoon normaal behandeld.
maar hoe kan ik dit waarmaken als een stelletje opfokkers steeds blijven inhameren op posts in het verleden ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
En ik vind je echt een toffe aanwinst in deze SC
bovendien zijn mijn posts op BNW uiterst miniem , beslaat niet meer als een post of 6.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat je volgens mij ooit helemaal bang was van de grote boze regering en vreesde voor allerlei chips in je hoofd![]()
Maar goed, natuurlijk was die post niet 'aardig', maar zoals ik al zei; voor mij heb je idd al in andere SC's bewezen dat je gewoon niet normaal kan doen, en je ging in TAL direct zo verder met je rare youtube'jes en plaatjes, vandaar die opmerkingMaar verder ben je daar door vrijwel iedereen gewoon normaal behandeld.
GVRquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja sorry hoor, maar dat roept hij volgens mij tegen iedereen![]()
Das gewoon Symph, das een soort GVR, die vind alles leuk en iedereen lief, en schijnt wel actief te ronselen om mensen naar TAL SC te halen, dus iedereen die er daar bij komt is een 'aanwinst' in z'n ogen
waar hang jij uit dan meestal ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:38 schreef Metalfrost het volgende:
Niet passen in een SC.
Ach gut, wat maakt het uitIk pas ook nergens bij.
Humor is je ook vreemd hé. Gister al met Pheno's 'pedo!' reactie op je 'een kinderhand is snel gevuld' opmerking, en nu bij dit ook weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef kitao het volgende:
[..]
zo kwam Bos ook over op mij..
[..]
[..]
Goffer, triest figuur dat je er bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga nou niet zitten janken om grapjes, en geloof nou maar wat de helft van de mensen in dit topic roept:quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..
Je trekt nu allerlei dingen uit z'n verband....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
En als we alle 'slechte posts' over elkaar hier gaan posten weet ik er ook nog wel een paar te vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..
wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Humor is je ook vreemd hé. Gister al met Pheno's 'pedo!' reactie op je 'een kinderhand is snel gevuld' opmerking, en nu bij dit ook weer
Joh, tig bans en notes verder kan echt niet iedereen om mijn humor lachen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.
calimerootje mss , maar zo is het helaas wel eerder voorgekomen.
GMTAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je trekt nu allerlei dingen uit z'n verband....
[..]
En als we alle 'slechte posts' over elkaar hier gaan posten weet ik er ook nog wel een paar te vinden.
Doe er dan eens iets aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
ohhh die is VET HARDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!
ok , ik zei ook dat ik van Bos wel wat kan hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je trekt nu allerlei dingen uit z'n verband....
[..]
En als we alle 'slechte posts' over elkaar hier gaan posten weet ik er ook nog wel een paar te vinden.
Ik vind het wel humorquote:
Godt = humor.quote:
een heel topic vol bijna.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat ben je hier een zielepiet aan het uithangen, zeg
Snap je nu waarom mensen je niet mogen? je gaat om iemand afgeven en puur selectief zitten quoten terwijl die persoon uitlegt dat het een grap was en zelfs zegt waarom hij lollig probeert te doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik zei ook dat ik van Bos wel kan hebben.
maar er was ook een eerdere post waarin hij vroeg : kitao , ben je ook hier ?
en niet op een echt positieve manier.
maar goed , ik heb geen hekel aan Bos , integendeel , eigenlijk aan weinigen hier.
sorry dat ik hem erin betrokken heb want hij heeft me ook duidelijk uitgelegd waarom hij die opmerking plaatste.
Jij kan je echt niet in anderen verplaatsen volgens mij, of dingen interpreteren. Ken je s95sedan? Die had dat precies zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Bos heeft ook gezegd dat 'hij zo zijn twijfels had in het SIngles topic over je, maar dat het in TAL SC wel mee viel'. Kan alleen zo snel ff die post niet vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
maar goed , ik heb geen hekel aan Bos , integendeel , eigenlijk aan weinigen hier.
sorry dat ik hem erin betrokken heb want hij heeft me ook duidelijk uitgelegd waarom hij die opmerking plaatste.
Hoe kun je nou weten of iets op een positieve manier gebracht wordt als je geen toon erbij hoort. Volgens mij is Bos één van de weinige personen in TAL die jou WEL mag (of, nu misschien, mocht).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
het is het overwegen waard om eens te gaan kijken naar welke posts ik plaats en op welk subforum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!
En dan nog een van z'n weinige 'medestanders' aanvallen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Je bent nu gewoon om je heen aan het schoppen om het schoppen. Lekker volwassen
nee , zo simpel is het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mensen je niet mogen? je gaat om iemand afgeven en puur selectief zitten quoten terwijl die persoon uitlegt dat het een grap was en zelfs zegt waarom hij lollig probeert te doen
Goh, ik vraag me af waaromquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , zo simpel is het niet.
je hebt gezien dat mijn geheugen aardig klopt dus geloof me nu maar dat ik ook van Bos niet zulke leuke opmerkingen heb moeten incasseren.
je hoeft niet te gaan zoeken hoor, dat is idd zo meen ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bos heeft ook gezegd dat 'hij zo zijn twijfels had in het SIngles topic over je, maar dat het in TAL SC wel mee viel'. Kan alleen zo snel ff die post niet vinden
Joh iedereen roept weleens wat over en weer, alsof het altijd overal maar rozengeur en maneschijn is, dat jij dat nou iedereen na blijft dragen is toch (ook al) echt je eigen gebrekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
je hebt gezien dat mijn geheugen aardig klopt dus geloof me nu maar dat ik ook van Bos niet zulke leuke opmerkingen heb moeten incasseren.
Oke, dus:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ook op ervaringen vanuit het verleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |