ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.
Geef mij Amy Whinehouse maar, alleen jammer dat ze zichzelf ten gronde heeft gericht.
Al die overgeproduceerde meuk laat ik liever links liggen. Timberlake, Gaga en een boel van wat er in de top 40 staat nu. Terwijl ik goeie dance zeker wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.
Geef mij Amy Whinehouse maar, alleen jammer dat ze zichzelf ten gronde heeft gericht.
Lady Gaga is juist het enige goede uit de hedendaagse popmuziek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Lady gaga the horror voor iedere oprechte muziekliefhebber uit het juiste tijdperk
You're welcome, trusten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.
tnx.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.
tnx.
Rick Astley verdient zijn eigen unieke plekje. Het is bizar slecht en heul erg eighties, maar toch niet verkeerd om te luisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit nog wel gaat
Maar Lady Gaga noem ik in 1 adem met Rick Astley
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lady Gaga is juist het enige goede uit de hedendaagse popmuziek.
Caro Emerald is heerlijk classic, love it.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amy, Laura Jansen, Caro Emerald, Anouk, dat zijn aanwwinsten.
LG is pure commercie...
Al die pretentieuze meuk die die meisjes produceren is net zo commercieel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amy, Laura Jansen, Caro Emerald, Anouk, dat zijn aanwwinsten.
LG is pure commercie...
klopt, maar e maakt wel muziek itt LGquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:38 schreef JJH het volgende:
en Anouk draait ondertussen ook alweer een jaartje of 15 mee hoor!
Van harte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Shit, mijn dochter is jarig...
12 alweer....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik stuit net weer op Tim Finn
Uit de tijd dat muziek nog muziek was
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Uit de tijd dat muziek nog muziek was
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel zin in. Maar in principe moet ik werken.
Dat was in Utrecht toch?
Tot hoelaat? Ik zie dat het vanaf 16:00 is dus dan kan ik nog mooi naar huis treinen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het gaaf vinden als je de gelegenheid hebt om te komen
O er wordt inderdaad nog steeds hele goede muziek gemaakt, alleen werkt de radio niet meer mee. Gaaf nummer ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.
het zal we laat worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Tot hoelaat? Ik zie dat het vanaf 16:00 is dus dan kan ik nog mooi naar huis treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |