Hoe vaak dat nummer hier in huis wel niet is gedraaidquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Ooit wil ik dit kunnen met de bas:
Ooit...
ik heb dit vroeger met een band gespeeld en met een bassist die dat heel goed kon.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe vaak dat nummer hier in huis wel niet is gedraaid
Wel een tof nummer
Toffe band!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb dit vroeger met een band gespeeld en met een bassist die dat heel goed kon.
Was de tofste band ooit waar ik in gespeeld heb. Dit en heel veel Dire Straits, U2 en Prince
ja dat was echt heel gaafquote:
we hebben ooit bij een optreden een versie van 30 minuten van Purple rain gehad, en dat was zooooooo gaafquote:
Als het publiek er in mee gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben ooit bij een optreden een versie van 30 minuten van Purple rain gehad, en dat was zooooooo gaaf
Het publiek heeft meegedaan, het werd min of meer een spontane jam sessiequote:
dit is 22 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn er ergens stukjes te horen symph?
En mocht dat zo zijn.. dan hoor ik dat morgen wel. Ik duik nu mijn warme bedje in
Lijkt me geniaal om mee te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het publiek heeft meegedaan, het werd min of meer een spontane jam sessie
Toen was er nog geen joetoep.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is 22 jaar geleden.
De soulband is ook alweer 7 jaar geleden
Na de soulband niet meer, maar als het goed is word ik nu reserve bassist van een bandquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal om mee te maken.
[..]
Toen was er nog geen joetoep.
Speel je nu ook nog in een band?
Dat er iets van Prince op youtube staat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na de soulband niet meer, maar als het goed is word ik nu reserve bassist van een band
En dit (vanaf 1:15) een half uur lang is zoooo gaaf
ik was ook verbaasdquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat er iets van Prince op youtube staat!
Er staat geen enkele muzikant zo op z'n strepen als Prince, de meesten hebben zelfs een eigen account of het word via EMI gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ook verbaasd
Meestal is het zonder geluid
Jimi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:03 schreef kitao het volgende:
die queen song staat nu te draaien.
is zeker goed.
een tijd geleden vroeg ik eens op MUZ wie de beste girarist ?
veel namen kwamen voorbij , waar ik nog nooit van gehoord had . maar voor mij is er maar eén :
(en ja , ik verval in herhaling met deze clip , hoewel om onduistere redenen 'mijn' clip zonder spaans gezeik van utube is verdwenen.
en lessons in love : die staat al jaren in mijn persoonlijke top 20
Lessons in Love is zoooo gaaf...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:03 schreef kitao het volgende:
die queen song staat nu te draaien.
is zeker goed.
een tijd geleden vroeg ik eens op MUZ wie de beste girarist ?
veel namen kwamen voorbij , waar ik nog nooit van gehoord had . maar voor mij is er maar eén :
(en ja , ik verval in herhaling met deze clip , hoewel om onduistere redenen 'mijn' clip zonder spaans gezeik van utube is verdwenen.
en lessons in love : die staat al jaren in mijn persoonlijke top 20
Van de vele bands die van vroeger zijn en niet meer spelen is Queen eigenlijk de enige waarvan ik het heel jammer vind dat ik ze nooit live zal gaan zien. Als je bijvoorbeeld die Live at Wembley dvd bekijkt. Geniaal goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lessons in Love is zoooo gaaf...
Maar nummer 1 gitarist is best lastig. Ik heb MArc Knopfler en Eric Clapton heeel hoog in mijn lijstje staan.
En beste zanger: die staat in jouw post. Freddie
die speelden we ook met de bandquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
ik maakte trouwens een foutje , love games is mijn favoriet.
Wat luister je nu? #1916
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:13 schreef JJH het volgende:
Misschien wel het beste wat Freddie ooit gemaakt heeft.
Stel dat ze nog 15 jaar doorgegaan waren!
Daar heb jij weer gelijk in. Feit is dat die stomme homo veel te vroeg gestorven is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...
Radio Gaga, We are... Barcelona, etc etc etc....
Ja, veel te vroegquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in. Feit is dat die stomme homo veel te vroeg gestorven is.
David Bowie, ben ik op de bekende hits na, niet zo mee bekend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
en wat David Bowie betreft, een nummer van hem in een middeleeuwse film.
En de laatste tijd wordt hi veel gedraaid op de radio, en ik hoor gelijk dat hij het is, en ik heb er nog niet naast gezeten...
tuurlijk , wie anders ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die speelden we ook met de band(als je het tenminste over Level 42 hebt)
vandaar die naam lady gaga ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...
Radio Gaga, We are... Barcelona, etc etc etc....
Lady Gaga en Queen in 1 zin....quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
vandaar die naam lady gaga ?
dat had ik eigenlijk nooit beseft.
alejandro hoor ik regelmatig op sky in de auto , geen slecht nummer vind ik.
Nee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
vandaar die naam lady gaga ?
dat had ik eigenlijk nooit beseft.
alejandro hoor ik regelmatig op sky in de auto , geen slecht nummer vind ik.
*geeft note*quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mark King, de beste bassist ooit
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee!
Die link had ik nooit gelegd, nu vind hem/haar/het opeens nog minder goed.
Ga ik nooit halen ook. Ze/Hij/Het is ook absoluut niet mijn soort artiest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
[..]
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.
grammar failure: hij heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
[..]
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.
ik vind dat niet terecht , je hebt nu inmiddels kunnen zien dat mijn muzieksmaak best uiteenlopend is en ik vind haar aansprekende muziek maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lady Gaga en Queen in 1 zin....
Freddie had meer talent in 1 snorhaar als lady Gaga in zijn adamsappel
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vind dat niet terecht , je hebt nu inmiddels kunnen zien dat mijn muzieksmaak best uiteenlopend is en ik vind haar aansprekende muziek maken.
maar smaken verschillen , dat blijft altijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |