wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Humor is je ook vreemd hé. Gister al met Pheno's 'pedo!' reactie op je 'een kinderhand is snel gevuld' opmerking, en nu bij dit ook weer
Joh, tig bans en notes verder kan echt niet iedereen om mijn humor lachen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.
calimerootje mss , maar zo is het helaas wel eerder voorgekomen.
GMTAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je trekt nu allerlei dingen uit z'n verband....
[..]
En als we alle 'slechte posts' over elkaar hier gaan posten weet ik er ook nog wel een paar te vinden.
Doe er dan eens iets aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel als humor van één kant komt , jouw humor moet blijkbaar iedereen om lachen terwijl ik van mijn humor blij mag zijn net nog geen ban te krijgen.
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
ohhh die is VET HARDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!
ok , ik zei ook dat ik van Bos wel wat kan hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je trekt nu allerlei dingen uit z'n verband....
[..]
En als we alle 'slechte posts' over elkaar hier gaan posten weet ik er ook nog wel een paar te vinden.
Ik vind het wel humorquote:
Godt = humor.quote:
een heel topic vol bijna.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje wat ben je hier een zielepiet aan het uithangen, zeg
Snap je nu waarom mensen je niet mogen? je gaat om iemand afgeven en puur selectief zitten quoten terwijl die persoon uitlegt dat het een grap was en zelfs zegt waarom hij lollig probeert te doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik zei ook dat ik van Bos wel kan hebben.
maar er was ook een eerdere post waarin hij vroeg : kitao , ben je ook hier ?
en niet op een echt positieve manier.
maar goed , ik heb geen hekel aan Bos , integendeel , eigenlijk aan weinigen hier.
sorry dat ik hem erin betrokken heb want hij heeft me ook duidelijk uitgelegd waarom hij die opmerking plaatste.
Jij kan je echt niet in anderen verplaatsen volgens mij, of dingen interpreteren. Ken je s95sedan? Die had dat precies zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Bos heeft ook gezegd dat 'hij zo zijn twijfels had in het SIngles topic over je, maar dat het in TAL SC wel mee viel'. Kan alleen zo snel ff die post niet vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
maar goed , ik heb geen hekel aan Bos , integendeel , eigenlijk aan weinigen hier.
sorry dat ik hem erin betrokken heb want hij heeft me ook duidelijk uitgelegd waarom hij die opmerking plaatste.
Hoe kun je nou weten of iets op een positieve manier gebracht wordt als je geen toon erbij hoort. Volgens mij is Bos één van de weinige personen in TAL die jou WEL mag (of, nu misschien, mocht).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:55 schreef kitao het volgende:
[..]
het is het overwegen waard om eens te gaan kijken naar welke posts ik plaats en op welk subforum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan je humor of pas je gewoon niet op FOK!
En dan nog een van z'n weinige 'medestanders' aanvallen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Je bent nu gewoon om je heen aan het schoppen om het schoppen. Lekker volwassen
nee , zo simpel is het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mensen je niet mogen? je gaat om iemand afgeven en puur selectief zitten quoten terwijl die persoon uitlegt dat het een grap was en zelfs zegt waarom hij lollig probeert te doen
Goh, ik vraag me af waaromquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , zo simpel is het niet.
je hebt gezien dat mijn geheugen aardig klopt dus geloof me nu maar dat ik ook van Bos niet zulke leuke opmerkingen heb moeten incasseren.
je hoeft niet te gaan zoeken hoor, dat is idd zo meen ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bos heeft ook gezegd dat 'hij zo zijn twijfels had in het SIngles topic over je, maar dat het in TAL SC wel mee viel'. Kan alleen zo snel ff die post niet vinden
Joh iedereen roept weleens wat over en weer, alsof het altijd overal maar rozengeur en maneschijn is, dat jij dat nou iedereen na blijft dragen is toch (ook al) echt je eigen gebrekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
je hebt gezien dat mijn geheugen aardig klopt dus geloof me nu maar dat ik ook van Bos niet zulke leuke opmerkingen heb moeten incasseren.
Oke, dus:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ook op ervaringen vanuit het verleden.quote:
leer eens lezen dude.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Oke, dus:
- je vindt Bos een klootzak
- kunt je hierin niet vinden
- voelt je verwaarloosd door Bos
- kan nergens je ei kwijt op FOK!
Het is de internets. Kan je niks tegen doen
Als je op vakantie bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gewoon de liefste in TAL SC
O wat een drama weer. Voor het gros van de menschen die hier af en toe komen ben je ook maar een user, niet iemand waar extra op moet worden gelet vanwege een hoog 'kijk mij nou'-gehaltequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ook op ervaringen vanuit het verleden.
wanneer blijft dat eens rusten ?
en wie wil gaan beweren, onbewust of bewust, mij niet te oordelen op posts in andere topics.
wie gaat eens zien dat ik op een sc niet de kitao ben die ik bijv. op nws ben ?
en wie gaat beweren dat er niet met 100% zekerheid niet allerlei negatieve berichtjes via PM over mij de ronde doen ?
Of geef ik mezelf nu teveel eer ?
Nooit; slechte ervaringen blijven nu eenmaal hangenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ook op ervaringen vanuit het verleden.
wanneer blijft dat eens rusten ?
Dat geef ik vanaf het begin al toe, dat ik je meteen al niet mocht door eerdere ervaringenquote:en wie wil gaan beweren, onbewust of bewust, mij niet te oordelen op posts in andere topics.
Ben je daar nog erger dan? Mijn oordeel is gebaseerd op vorige SC's waar ik je heb zien posten, en dat is dus niet positiefquote:wie gaat eens zien dat ik op een sc niet de kitao ben die ik bijv. op nws ben ?
Niemand, maar ik heb nog nooit een bericht over jou gestuurd, en ik denk dat dit alleen voor zal komen als je echt belachelijk gedrag vertoont (zoals bovengenoemd in Singels), maar dan nog minimaalquote:en wie gaat beweren dat er niet met 100% zekerheid niet allerlei negatieve berichtjes via PM over mij de ronde doen ?
quote:Of geef ik mezelf nu teveel eer ?
dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
O wat een drama weer. Voor het gros van de menschen die hier af en toe komen ben je ook maar een user, niet iemand waar extra op moet worden gelet vanwege een hoog 'kijk mij nou'-gehalte
en het is onmogelijk die voor je te houden , zelfs te voorkomen dat je die aan iedereen gaat lopen verkondigen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit; slechte ervaringen blijven nu eenmaal hangen
niet alleen aan mij dus , maar aan iedere andere user , herhaaldelijk.quote:Dat geef ik vanaf het begin al toe, dat ik je meteen al niet mocht door eerdere ervaringen![]()
minstens een half jaar geleden dus op F&Fquote:Ben je daar nog erger dan? Mijn oordeel is gebaseerd op vorige SC's waar ik je heb zien posten, en dat is dus niet positief
zit je ook op singles tegenwoordig ?quote:Niemand, maar ik heb nog nooit een bericht over jou gestuurd, en ik denk dat dit alleen voor zal komen als je echt belachelijk gedrag vertoont (zoals bovengenoemd in Singels), maar dan nog minimaal![]()
Ja idd, ik heb serieus nog nooit iemand een PM gestuurd met jouw als onderwerp kitao, zo boeiend ben je echt niet. De meeste lezen gewoon over je heenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
Je geeft jezelf teveel eer. Je bent het niet eens waard om over te tikken in PM. Dus waarom zou men.
Daarbij blijf je roepen dat mensen je pakken op je "verleden" wanneer laten zij dat eens rusten.
Terwijl er in dit topic ook vaak genoeg door jou dingen werden aangehaald uit het verleden.
Met je geheugen is niets mis roep je dan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef kitao het volgende:
misschien heb ik inderdaad wel behoefte aan aandacht en probeer ik op te vallen door dit topic te openen dat nu al bijna vol zit.
toch ben ik niet echt een schijnwerperstype.
Ik heb het lang genoeg voor me gehouden hoor, maar als je dan vergelijkbaar gedrag gaat vertonen hou ik mijn mond niet. En ik woon inderdaad in een dorpquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:17 schreef kitao het volgende:
en het is onmogelijk die voor je te houden , zelfs te voorkomen dat je die aan iedereen gaat lopen verkondigen ?
welk kutdorp woon jij ?
Tuttuttut, misschien dat ik het 4x heb genoemd, in 2 verschillende Slowchatsquote:niet alleen aan mij dus , maar aan iedere andere user , herhaaldelijk.
[..]
Volgens mij was er zelfs een moderator die jou weg wilde hebben, noem dat maar geen correctiequote:minstens een half jaar geleden dus op F&F
waar ik uit mn eigen vertrokken ben en niet na een correctie.
Ik lees wel eens mee jaquote:zit je ook op singles tegenwoordig ?
dat was korte termijn geheugen schat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
Je geeft jezelf teveel eer. Je bent het niet eens waard om over te tikken in PM. Dus waarom zou men.
Daarbij blijf je roepen dat mensen je pakken op je "verleden" wanneer laten zij dat eens rusten.
Terwijl er in dit topic ook vaak genoeg door jou dingen werden aangehaald uit het verleden.
Met je geheugen is niets mis roep je dan.
dus neuken op de achterbank was idd een fout van mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
Pff. Je moet je gewoon fatsoenlijk gedragen. Dat is alles. Zo moeilijk is het niet.
Eeuwige liefde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:
Zeg kitao, even puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic?
Er zit een heel verschil in hoe ik dingen breng en hoe jij ze brengt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef kitao het volgende:
[..]
dus neuken op de achterbank was idd een fout van mij.
maar dat jij je profileert als een sexverslaafde was geen probleem ?
Niet alleen je korte termijn geheugen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef kitao het volgende:
[..]
dat was korte termijn geheugen schat.
wel even de dingen in de juiste context houden ajb.
Welke SC wil je? FF? TAL? SINGLES?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Staat er nu ergens in het topic een complete beschrijving van wat er voorgevallen is in de SC van TS?
Dit dus. En als dat betekent dat je je aan moet passen of dingen op een andere manier moet verwoorden dan doe je dat of je gaat niet lopen huilen als het niet begrepen wordt. SC's zijn niet zó moeilijk, en zelfs met een kliek kan je er best met wat goede wil bij komen te horen. Dat vraagt wel wat aanpassingsvermogen en een soort van "bescheiden" instelling.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
Pff. Je moet je gewoon fatsoenlijk gedragen. Dat is alles. Zo moeilijk is het niet.
Dat het allemaal aan ons ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:
Zeg kitao, even puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic?
Pffff, inderdaad. Ik heb echt nooit moeite gehad om in SC's te komen, ik zou nu bijna gaan proberen in Singles mee te postenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit dus. En als dat betekent dat je je aan moet passen of dingen op een andere manier moet verwoorden dan doe je dat of je gaat niet lopen huilen als het niet begrepen wordt. SC's zijn niet zó moeilijk, en zelfs met een kliek kan je er best met wat goede wil bij komen te horen. Dat vraagt wel wat aanpassingsvermogen en een soort van "bescheiden" instelling.
ok , ik houd niet van oneindig splitsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het lang genoeg voor me gehouden hoor, maar als je dan vergelijkbaar gedrag gaat vertonen hou ik mijn mond niet. En ik woon inderdaad in een dorp![]()
[..]
Tuttuttut, misschien dat ik het 4x heb genoemd, in 2 verschillende Slowchats
[..]
Volgens mij was er zelfs een moderator die jou weg wilde hebben, noem dat maar geen correctie
[..]
Ik lees wel eens mee ja
Ik post in Singles. Is echt niet moeilijk om mee te posten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffff, inderdaad. Ik heb echt nooit moeite gehad om in SC's te komen, ik zou nu bijna gaan proberen in Singles mee te posten
Gezellig! Meer kattenliefhebbers in singlesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffff, inderdaad. Ik heb echt nooit moeite gehad om in SC's te komen, ik zou nu bijna gaan proberen in Singles mee te posten
Nee, jij maakt jezelf het leven hier gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik houd niet van oneindig splitsen.
laten we het samenvatten op de SC , immers dit betreft de TT.
Ongeveer 2 weken gelden kom ik voor het eerst op Tal SC , wie zie ik ?
Tombo die mij ernstig bekritiseerd.
En een week later zie ik V&A SC voor het eerst , wie gaat opnieuw hetzelfde riedeltje afdreunen?
Tombo!
en dat noem jij dus "slechts' 2 SC's
posters zoals jij maken mij het leven hier gewoon onmogelijk.
Ik heb daar ook wel eens een tijdje meegepost en dat ging ook allemaal vrij prima. Sure je komt in een groep terecht die elkaar al lang kent en dan is het altijd een beetje alsof je er nog niet helemaal tussen past, maar dat is gewoon een kwestie van meedoen en je open opstellen, denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste zijn dat idd maar 2 SC's, ik kan heus wel tellen. En de reden dat ik jou bekritiseer is omdat je hetzelfde gedrag vertoonde als in de FFSC waardoor ik dus mijn negatieve mening over jou heb gekregen. Gevalletje eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik houd niet van oneindig splitsen.
laten we het samenvatten op de SC , immers dit betreft de TT.
Ongeveer 2 weken gelden kom ik voor het eerst op Tal SC , wie zie ik ?
Tombo, die mij ernstig bekritiseert.
En een week later zie ik V&A SC voor het eerst , wie gaat opnieuw hetzelfde riedeltje afdreunen?
Tombo!
en dat noem jij dus "slechts' 2 SC's
posters zoals jij maken mij het leven hier gewoon onmogelijk.
En ik word ook genegeerd. Zullen we samen een topic openen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Metalfrost het volgende:
Zie, mijn vraag werd ook genegeerd. Daar ga ik ook niet om zitten janken.
FOK! is niet het enige in mijn leven.
alhoewel..
Daarom. Ik ben ook de FFSC ingedonderd, en daarvoor de FMTSC, nergens problemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens een tijdje meegepost en dat ging ook allemaal vrij prima. Sure je komt in een groep terecht die elkaar al lang kent en dan is het altijd een beetje alsof je er nog niet helemaal tussen past, maar dat is gewoon een kwestie van meedoen en je open opstellen, denk ik.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En ik word ook genegeerd. Zullen we samen een topic openen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik post in Singles. Is echt niet moeilijk om mee te posten.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig! Meer kattenliefhebbers in singles
jammerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef kitao het volgende:
dit is trouwens een eenmalig topic , er volgt van mijn kant geen nieuwe.
Denk dat iedereen het daar in ieder geval mee eens isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef kitao het volgende:
dit is trouwens een eenmalig topic , er volgt van mijn kant geen nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |