abonnement Unibet Coolblue
pi_87199003
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef kitao het volgende:

[..]

die dag ervoor poste je ook een kotsplaatje naar aanleiding van mijn Chivez opmerking.
c_/
Lees nou nog eens dat topic terug. En 'klaag' er dan nog eens over
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:51:51 #152
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199008
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]



Ja, het is mijn schuld, tuurlijk :W.

Je bent gewoon een enorm storende factor, met je willekeurige youtube linkjes midden in een discussie, totaal nutteloze opmerkingen, uit het niets tegen mensen.

maar ga je gang hoor, geef mij maar de schuld, see if I give a flying fuck :').
dit topic is geen schuldvraag , ik vraag me af waar het aan ligt.
kan evengoed aan mij liggen , is zeer wel mogelijk.
megalomaniac
pi_87199013
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef kitao het volgende:

[..]

die dag ervoor poste je ook een kotsplaatje naar aanleiding van mijn Chivez opmerking.
c_/
Een opmerking die ook nergens op sloeg en niet relevant was.
Chivez praat tegen je op een forum. :') #Care

Hou die crap bij je.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:52:17 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87199019
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

dat kan altijd nog :D
uhm, nee blijf ook maar gewoon weg :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87199038
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef kitao het volgende:

[..]

dit topic is geen schuldvraag , ik vraag me af waar het aan ligt.
kan evengoed aan mij liggen , is zeer wel mogelijk.
Het ligt aan jou. 100% aan jou.
pi_87199054
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef kitao het volgende:

[..]

dit topic is geen schuldvraag , ik vraag me af waar het aan ligt.
kan evengoed aan mij liggen , is zeer wel mogelijk.
Dat jij totaaaaaaaaaal wereldvreemd bent en zoals Heatwave zegt, je niet in een discussie mengt maar er middenin met allerlei opmerking en/of plaatjes en linkjes komt die werkelijk niemand boeien. In TAL kwam je ook al (incl linkje :D ) dat Chivez tegen je praat... Werkelijk; who fuckin cares :') :D

En dan boos worden als mensen je negeren...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:53:48 #157
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199061
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Lees nou nog eens dat topic terug. En 'klaag' er dan nog eens over
het is niet zozeer op 'feiten' gebaseerd , het is meer een gevoel.
(versterkt door de ronduit wel als feit soms neergepende rechtstreekse beledigingen)
megalomaniac
pi_87199065
Goed topic, ondanks het hoge Calimero-gehalte. :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:54:57 #159
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199090
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Techno het volgende:
Goed topic, ondanks het hoge Calimero-gehalte. :D
tnx.

dit is niet makkelijk weet je.
megalomaniac
pi_87199099
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef kitao het volgende:

[..]

het is niet zozeer op 'feiten' gebaseerd , het is meer een gevoel.
(versterkt door de ronduit wel als feit soms neergepende rechtstreekse beledigingen)
Wat gaat er vooraf aan die opmerkingen? Niks?
pi_87199107
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Techno het volgende:
Goed topic, ondanks het hoge Calimero-gehalte. :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:55:48 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87199108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef kitao het volgende:

[..]

het is niet zozeer op 'feiten' gebaseerd , het is meer een gevoel.
(versterkt door de ronduit wel als feit soms neergepende rechtstreekse beledigingen)
Ik ken je ALLEEN als forumuser, en daar bedoordeel ik je dan ook op. En je bent gewoon een hele vervelende user in een SC. Je begint soms uit het niets in je eentje een soort discussie en als mensen daar dan commentaar op hebben ga je een beetje beledigd doen :').

Je zal vast een hele aardige jongen zijn in het echt hoor, maar op FOK! ben je echt heel erg vervelend :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:55:56 #163
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199114
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een opmerking die ook nergens op sloeg en niet relevant was.
Chivez praat tegen je op een forum. :') #Care

Hou die crap bij je.
:?

Jij was er niet eens bij.
megalomaniac
pi_87199130
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef kitao het volgende:

[..]

:?

Jij was er niet eens bij.
Maar toch ging het wel zo :Y
pi_87199140
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Lees nou nog eens dat topic terug. En 'klaag' er dan nog eens over
Dat is ook 1 van zijn problemen. Hij kan het nog 100 keer lezen en toch zal hij weer klagen. En weer over hetzelfde. Want hij snapt het gewoon echt niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:57:18 #166
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199152
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]



Ik ken je ALLEEN als forumuser, en daar bedoordeel ik je dan ook op. En je bent gewoon een hele vervelende user in een SC. Je begint soms uit het niets in je eentje een soort discussie en als mensen daar dan commentaar op hebben ga je een beetje beledigd doen :').

Je zal vast een hele aardige jongen zijn in het echt hoor, maar op FOK! ben je echt heel erg vervelend :).
daarom mijd ik jullie ook , de relatie is te ernstig verstoord.
megalomaniac
pi_87199158
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef kitao het volgende:

[..]

:?

Jij was er niet eens bij.
Dat is het mooie van een forum. Het blijft staan :o Je kant het terug lezen :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:58:13 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87199174
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef kitao het volgende:

[..]

daarom mijd ik jullie ook , de relatie is te ernstig verstoord.
Maar wiens schuld is dat? Van de mensen die nu nog elke dag (ok soms met een beetje rellen) gezellig aan he chatten zijn in het topic, of misschien toch aan jou? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87199190
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef kitao het volgende:

[..]

daarom mijd ik jullie ook , de relatie is te ernstig verstoord.
Mijd FOK! dat is misschien beter voor je hart.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87199205
Ok. TS is kutuser, ban. Opgelost, slotje!
pi_87199217
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]



Ik ken je ALLEEN als forumuser, en daar bedoordeel ik je dan ook op. En je bent gewoon een hele vervelende user in een SC. Je begint soms uit het niets in je eentje een soort discussie en als mensen daar dan commentaar op hebben ga je een beetje beledigd doen :').

Je zal vast een hele aardige jongen zijn in het echt hoor, maar op FOK! ben je echt heel erg vervelend :).
Precies dit. Ik geef toe dat ik al een negatief beeld over je had Kitao, door hoe je in vorige SC's was/deed. Maar om het voorbeeld van gister erbij te halen; op een (matig :+ ) grapje van Pheno antwoord jij dat je een meisje van 7 leuk/mooi/aantrekkelijk vond. Daar wordt niet echt positief op gereageerd, en in plaats van dat je dit oppikt en het er bij laat, blijf je zeggen dat ze mooi is, dat je kan zien dat ze later mooi wordt etc.

Dat soort gedrag is op zijn minst apart. Als jij een mening hebt die vrijwel de hele groep die op dat moment online is niet deelt, dan kun je die mening blijven verkondigen en om je heen schoppen, maar sta dan niet raar te kijken als mensen je niet (meer) mogen :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:00:26 #172
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199234
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:56 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar toch ging het wel zo :Y
moet alles dan maar ergens op slaan ?
wordt er over politiek gesproken dan heb ik zoiets van : dit is geen pol of nws.
vervolgens doe ik het dan af met zoiets als 'de sleutel in de noordzee werpen' aangaande GW en dan is de kous er voor mij af.
megalomaniac
pi_87199239
kitao.... je heb nu toch genoeg antwoorden?

Ik heb het ook even teruggelezen, en vind jij de opmerkingen die je plaatst niet erg vreemd?

Voor de rest heb ik geen problemen met je en lees ik over sommige dingen heen ;)

Dus probeer je reacties iets anders te verwoorden, doe gezellig mee in de sc. Kap met die vervelende filmpjes. Probleem opgelost. SLOTJE O-)
pi_87199300
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef kitao het volgende:

[..]

moet alles dan maar ergens op slaan ?
wordt er over politiek gesproken dan heb ik zoiets van : dit is geen pol of nws.
vervolgens doe ik het dan af met zoiets als 'de sleutel in de noordzee werpen' aangaande GW en dan is de kous er voor mij af.
Een SlowChat hoeft niet ergens over te gaan volgens mij :+
En als de hele SlowChat het ergens over heeft en jij gaat youtubelinkjes plaatsen... Tja, dan kun je er vergif op innemen dat je genegeerd wordt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87199303
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef kitao het volgende:

[..]

moet alles dan maar ergens op slaan ?
wordt er over politiek gesproken dan heb ik zoiets van : dit is geen pol of nws.
vervolgens doe ik het dan af met zoiets als 'de sleutel in de noordzee werpen' aangaande GW en dan is de kous er voor mij af.
Jij bepaald niet waar het over gaat in een SC. Als het je niet bevalt dan blijf je weg. Je praat of leuk mee of je moet je mond houden.

Dat is niet alleen voor jou maar voor iedereen in een SC. Zeuren dat het onderwerp je niet bevalt of er storend doorheen gaan posten is niet wenselijk.
pi_87199341
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef kitao het volgende:

[..]

moet alles dan maar ergens op slaan ?
wordt er over politiek gesproken dan heb ik zoiets van : dit is geen pol of nws.
vervolgens doe ik het dan af met zoiets als 'de sleutel in de noordzee werpen' aangaande GW en dan is de kous er voor mij af.
Ja, maar het was nu net alsof het een wereldwonder was. Alle oorlogen waren opgelost, alsof er een god tegen je praat, alsof... weet ik veel wat. Er stond iig nog net niet 'Hallelujah!'
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:05:55 #177
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199342
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Precies dit. Ik geef toe dat ik al een negatief beeld over je had Kitao, door hoe je in vorige SC's was/deed. Maar om het voorbeeld van gister erbij te halen; op een (matig :+ ) grapje van Pheno antwoord jij dat je een meisje van 7 leuk/mooi/aantrekkelijk vond. Daar wordt niet echt positief op gereageerd, en in plaats van dat je dit oppikt en het er bij laat, blijf je zeggen dat ze mooi is, dat je kan zien dat ze later mooi wordt etc.

Dat soort gedrag is op zijn minst apart. Als jij een mening hebt die vrijwel de hele groep die op dat moment online is niet deelt, dan kun je die mening blijven verkondigen en om je heen schoppen, maar sta dan niet raar te kijken als mensen je niet (meer) mogen :)
ik vroeg me al af waar je bleef want jij bent ook één van de posters die al vanaf het begin loopt te verkondigen mij ronduit niet te mogen.
en dat gebaseerd op ervaringen van minstens een half jaar geleden op F&F SC waarvan ik wel jouw naam herinner maar niet eens bepaalde posts die ik met jou gevoerd zou hebben.
megalomaniac
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:08:13 #178
262650 kitao
prikplaatje
pi_87199388
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij bepaald niet waar het over gaat in een SC. Als het je niet bevalt dan blijf je weg. Je praat of leuk mee of je moet je mond houden.

Dat is niet alleen voor jou maar voor iedereen in een SC. Zeuren dat het onderwerp je niet bevalt of er storend doorheen gaan posten is niet wenselijk.
ok , duidelijk.

ik ga nog even op muz luisteren want ik ben uitgebekvecht.

-O-
megalomaniac
pi_87199423
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:05 schreef kitao het volgende:

[..]

ik vroeg me al af waar je bleef want jij bent ook één van de posters die al vanaf het begin loopt te verkondigen mij ronduit niet te mogen.
Sorry, ik heb ook nog een leven naast FOK! :D En ik mag je niet vanaf het begin niet, pas na je storende gedrag in de FFSC mocht ik je niet ^O^
quote:
en dat gebaseerd op ervaringen van minstens een half jaar geleden op F&F SC waarvan ik wel jouw naam herinner maar niet eens bepaalde posts die ik met jou gevoerd zou hebben.
En dat is je probleem denk ik. Je komt vervelend over op mensen, terwijl je denkt normaal te doen. En dat blijft dan hangen bij die mensen, maar niet bij jou. Voorbeelden:

Je negatieve houding naar vrouwen, je perikelen met je schoonzus toen je vriendin/vrouw er niet was, je gedrag naar een bepaald user in de FF...

Dat soort dingen komen niet positief over op mij, dus vandaar dat ik niet stond te juichen toen je in TAL SC kwam. Maar je nam mijn mening niet weg; je werd ook daar vervelend. En dan ga ik niet net doen alsof ik je aardig vind, sorry :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87199494
Precies wat Tombo zegt, iedereen word met een open mind ontvangen in een SC, jij hebt dat vroeger in andere SC's al verneukt en bewijst nu dat je geen haar verandert bent, en dan is het onze schuld dat wij je niet mogen? :')
pi_87199498
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef kitao het volgende:

[..]

ok , duidelijk.

ik ga nog even op muz luisteren want ik ben uitgebekvecht.

-O-
waarom reageer je niet op mijn laatste post :'(
pi_87199555
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef kitao het volgende:

[..]

ok , duidelijk.

ik ga nog even op muz luisteren want ik ben uitgebekvecht.

-O-
Logisch... je opent een discussie. Die vooral op en over jou is gericht. Wij proberen toch nog enigszins te helpen en dan kap je het af? :?
pi_87199574
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:

[..]


Logisch... je opent een discussie. Die vooral op en over jou is gericht. Wij proberen toch nog enigszins te helpen en dan kap je het af? :?
Vrouwen in MUZ praten wel tegen hem :Y
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87199594
Ik had voor je in de TAL-sc kwam nog nooit van je gehoord. Na een paar dagen dacht ik: wat een rare snuiter. Je bedoelt dingen denk ik vaak goed, maar hebt weinig benul van de sociale dynamiek in een gezelschap. Je begrijpt en ziet dingen niet en anderen begrijpen weinig van jou. Je bent simpelweg geen slowchat figuur en dat zal je ook niet worden.
That's all folks!
pi_87199627
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vrouwen in MUZ praten wel tegen hem :Y
dan heeft ie ze vast nog geen geld geboden. Of juist wel :')
pi_87199674
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had voor je in de TAL-sc kwam nog nooit van je gehoord. Na een paar dagen dacht ik: wat een rare snuiter. Je bedoelt dingen denk ik vaak goed, maar hebt weinig benul van de sociale dynamiek in een gezelschap. Je begrijpt en ziet dingen niet en anderen begrijpen weinig van jou. Je bent simpelweg geen slowchat figuur en dat zal je ook niet worden.
Hier ben ik het toch wel mee eens :Y
pi_87199684
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
dan heeft ie ze vast nog geen geld geboden. Of juist wel :')
Is hij toevallig een bekende van user mylifeisgrey? :+
pi_87199697
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had voor je in de TAL-sc kwam nog nooit van je gehoord. Na een paar dagen dacht ik: wat een rare snuiter. Je bedoelt dingen denk ik vaak goed, maar hebt weinig benul van de sociale dynamiek in een gezelschap. Je begrijpt en ziet dingen niet en anderen begrijpen weinig van jou. Je bent simpelweg geen slowchat figuur en dat zal je ook niet worden.
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:

[..]

Hier ben ik het toch wel mee eens :Y
M.a.w. kom maar niet meer terug :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 10:22:23 ]
pi_87199833
Dat zeg ik niet. Er moet alleen teveel veranderen aan zijn poststijl wil hij het in de slowchat aansluiting krijgen en het ook zelf naar zijn zin hebben.
That's all folks!
pi_87199865
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]


[..]



M.a.w. kom maar niet meer terug :')
Wat mij betreft mag ie terug komen, maar ik denk dat het voor hemzelf niet leuk is als ie (door zn gedrag) genegeerd wordt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87199883
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeg ik niet. Er moet alleen teveel veranderen aan zijn poststijl wil hij het in de slowchat aansluiting krijgen en het ook zelf naar zijn zin hebben.
zo komt het wel over :*

Maar nu snap ik je :@
Ik persoonlijk heb ik helemaal niks gemerkt :')

Maar goed ben soms ook een sufkut :') En lees niet alles serieus _O- Of lees er juist overheen :D
pi_87199911
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zo komt het wel over :*

Maar nu snap ik je :@
Ik persoonlijk heb ik helemaal niks gemerkt :')

Maar goed ben soms ook een sufkut :') En lees niet alles serieus _O- Of lees er juist overheen :D
Het grootste deel was tijdens jouw vakantie denk ik? :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87200024
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het grootste deel was tijdens jouw vakantie denk ik? :*
ja dat klopt, maar op vakantie was ik ook op fok. En toen heeft hij ook wel eens gevraagd hoe het ging enzo... ook met de stakingen ensow.

Ik had hem niet als vervelend ervaren....

Alleen die youtube filmpjes :') Maar dat vind ik bij andere ook irritant soms, of die domme plaatjes die voorbij komen :') Maar heb geleerd om daar overheen te kijken :9
pi_87200096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat klopt, maar op vakantie was ik ook op fok. En toen heeft hij ook wel eens gevraagd hoe het ging enzo... ook met de stakingen ensow.

Ik had hem niet als vervelend ervaren....

Alleen die youtube filmpjes :') Maar dat vind ik bij andere ook irritant soms, of die domme plaatjes die voorbij komen :') Maar heb geleerd om daar overheen te kijken :9
Dat is waar, die filmpjes zijn net zo irritant als die plaatjes van bijvoorbeeld Chowi. Maar omdat ik verder geen problemen heb gehad met Chowi, kan ik daar makkelijker overheen kijken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87200163
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is waar, die filmpjes zijn net zo irritant als die plaatjes van bijvoorbeeld Chowi. Maar omdat ik verder geen problemen heb gehad met Chowi, kan ik daar makkelijker overheen kijken :Y
ja dat doe ik nu ook... En niet allen van Chowi hoor... er zijn er nog een paar die dat heel goed kunnen _O-

Als er een topic is met teveel plaatjes, filmpjes etc... dan kom ik gewoon niet.

Nu kom ik siewosie 's avonds niet meer op fok.... dus ik heb er nu helemaal geen last meer van :*
pi_87200198
Hoho... dr worden hier nu dingen bij gehaald. Die hier weinig tot niks met het onderwerp dat Kitao aankaart in de OP, maar meer in TAL SC. Is het dan niet verstandiger om het het daar over te hebben?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:44:58 #197
262650 kitao
prikplaatje
pi_87200275
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:

[..]


Logisch... je opent een discussie. Die vooral op en over jou is gericht. Wij proberen toch nog enigszins te helpen en dan kap je het af? :?
heb je de tijd van de OP al bekeken ?

ik ben ook niet onuitputtelijk.

-O-

ondanks de 'strijdliederen'

:D
megalomaniac
pi_87200302
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
Hoho... dr worden hier nu dingen bij gehaald. Die hier weinig tot niks met het onderwerp dat Kitao aankaart in de OP, maar meer in TAL SC. Is het dan niet verstandiger om het het daar over te hebben?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap het ergens best als Kitao het niet begrijpt als we op andere users (die dus bijvoorbeeld plaatjes posten) anders reageren dan op hem, bij vrijwel hetzelfde gedrag. Dus dat probeer ik uit te leggen :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87200332
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap het ergens best als Kitao het niet begrijpt als we op andere users (die dus bijvoorbeeld plaatjes posten) anders reageren dan op hem, bij vrijwel hetzelfde gedrag. Dus dat probeer ik uit te leggen :s)
Ohw wacht... ik snap wat je bedoelt :')

Heb niks gezegd :@
pi_87200334
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik persoonlijk heb ik helemaal niks gemerkt :')
Fok is natuurlijk wel wat groter dan TAL. :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')