abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87601764
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het is van pakketservice (ik had m'n vorige post gewijzigd nadat je zelf gequote had, blijkbaar ;) )
Goede kans dat hij alsnog langs komt vandaag dan ja. 90% van de chauffeurs is ZZP'er en krijgen per afgeleverd pakket betaald.
pi_87604254
Ik ben achter de code gekomen en daar krijg ik nu dit:

quote:
16.10.2010:
Chauffeur is onderweg
16.10.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
Niet dat ik er veel wijzer van wordt, maar goed :P
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87604414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben achter de code gekomen en daar krijg ik nu dit:
[..]

Niet dat ik er veel wijzer van wordt, maar goed :P
Misschien heb ik de hele voorgeschiedenis van je post gemist ;) ....
maar de melding komt erop neer dat de chauffeur vandaag bij je langs is geweest, heeft aangebeld, maar geen gehoor kreeg (of geadresseerde niet aanwezig / geweigerd / enz.) Het kan ook zijn dat hij lui is geweest en heel niet langs je huis is gereden.
Als het goed is komt hij maandag in ieder geval weer langs.
pi_87606974
Wat een kutdag :')
Het is wel te merken dat de Kerst eraan zit te komen, de hoeveelheid post vandaag was echt niet leuk.
pi_87607151
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat een kutdag :')
Het is wel te merken dat de Kerst eraan zit te komen, de hoeveelheid post vandaag was echt niet leuk.
het was idd best veel post ja! ik had 1 wijk waarin het wel meeviel, maar in de andere wijk was het flink prijs.. gelukkig ging het redelijk vlot allemaal en ik had geen HAH
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87607218
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

het was idd best veel post ja! ik had 1 wijk waarin het wel meeviel, maar in de andere wijk was het flink prijs.. gelukkig ging het redelijk vlot allemaal en ik had geen HAH
Dagen zonder HAH zijn als de loterij winnen.
pi_87607302
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

:+
Noot noot.
pi_87608172
quote:

[..]

ik heb niet vaak HAH op zaterdag *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87608538
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb niet vaak HAH op zaterdag *O*
Hebbe -O-

Ik had vandaag 3 grijze tassen, waarvan één helemaal vol voor een straat van maar 32 huizen (en een supermarkt). Makro, APB en nog wat andere tijdschriften die elk huis daar had. + C1000 HAH ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87608992
Hier vond de KPN het nodig om enveloppen van A4 formaat met iets van karton erin (glasvezel aanbieding) te versturen.
Allemaal ingooien dus en daarna tussenzetten dus. Wat een werk. Wijk waar ik normaal 45 minuten over doe heb ik nu ruim 90 minuten over gedaan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:55:10 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87609055
quote:

[..]

Ik loop liever een wijk met HAH en wil dan de Lotto ofzo wel.

Ben wel gewend aan de 2 keer HAH waar ik mee moet lopen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87611047
Naar zaterdagse begrippen redelijk wat post, vooral dankzij een bijna hah-mailing van V&D die weliswaar op A5 formaat was, maar kennelijk toch niet machinegeschikt. Ook was het behoorlijk door elkaar gehusseld aangeleverd en kwamen we een Vosser tekort. Uiteraard was de tc weer eens vrij en zijn vervanger is van weinig nut want hij weet niks, en gaat iedere discussie uit de weg door te zeggen dat we dat maar met onze eigen tc moeten uitvechten. Maar als plaatsvervanger is hij op dat moment toch onze tc? Komt er dus op neer dat we het zelf maar uit moeten zoeken. Dat gaat eigenlijk altijd prima, wat de vraag oproept waar we die tc nog voor nodig hebben. De planning doet de postbode+, sollicitatiegesprekken voor nieuwe medewerkers gaan inhouse via Tempo Team, het enige wat de TC nog lijkt te doen is Harmony. Voor de rest is het veel rondlopen met de handen in de zakken, wat belegen moppen tappen, en zeuren over een jas die over een stoel hangt. Als Peter Bakker nog een bezuinigingsmogelijkheid zoekt zeg ik: de helft van het management eruit! Ze voegen niets toe, lopen in de weg, en verzinnen stomme opdrachten voor elkaar om te verhullen dat ze niets te doen hebben.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_87611904
Gelukkig zijn de TC's hier beter, maar postbussen en VOS zijn hier ook onderbezet.
Bezuiniging in het management zijn hier al aan de gang! Een van de eerste daden van de nieuwe VM is een teamcoach er uitflikkeren, diegene die eigenlijk behoorlijk incapabel was.
pi_87618648
Hier was een of andere actie met afvalscheidingszakken, die in de vorm van pakjes werd uitgedeeld. Het was gelukkig maar een actie voor de helft van mijn wijk. Wel in plaats van 1 a 2 postzakken voor dat stuk, nu 5 -O-
pi_87619945
Hebben jullie nog naar Zembla gekeken. :o
ROBODEMONS..................|:(
pi_87620118
Ja, geen slechte uitzending, geen fouten opgemerkt behalve over optima, volgens mij zei hij fouten op vrijdag op maandag herstellen wat natuurlijk moet zijn, zaterdag op maandag. Jammer dat er ook niet zoveel geciteerd werd uit de interne documenten.
pi_87620137
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:17 schreef Morrigan het volgende:
Hebben jullie nog naar Zembla gekeken. :o
Ja en veel is heel herkenbaar.
lama
pi_87620804
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:25 schreef carboni het volgende:
Ja, geen slechte uitzending, geen fouten opgemerkt behalve over optima, volgens mij zei hij fouten op vrijdag op maandag herstellen wat natuurlijk moet zijn, zaterdag op maandag. Jammer dat er ook niet zoveel geciteerd werd uit de interne documenten.
Ze bedoelen met "post van vrijdag" denk ik "post die vrijdag op de bus is gedaan". En die wordt dan nu dus dinsdag bezorgd, igv sorteerfouten.

Enig minpuntje van de uitzending vond ik dat er dus weer werd beweerd dat een postbode EUR 23,- per uur bruto verdient. Dat is NIET WAAR! Bedoeld wordt dat de LOONKOSTEN van een postbode EUR 23 per uur zijn, dus inclusief bijkomende kosten van pensioen, verzekering, koffiegeld, fietsvergoeding, etc. Maar loonkosten per uur zijn toch echt iets wezenlijks anders dan uurloon.

Ook terecht dat de bonden nu ook een veeg uit de pan kregen. Die Wiechman trok al het boetekleed aan en gaf toe dat ze in het verleden te laks hadden gereageerd. Dus ik mag hopen dat er nu lering uit wordt getrokken, en dat ze niet weer genoegen nemen met vage toezeggingen van het bedrijf, die niet met harde cijfers onderbouwd zijn. Als ze stoppen met het uitbesteden van pakketdiensten aan subcontractors (wat ze ook willen doen met agt-ritten, buslichting, etc) is er nog meer dan genoeg werk voor de fulltimers.

Zo niet, dan mag er wat mij betreft gestaakt worden, het liefste met Kerst. En de paar werkwilligen die er nog zijn kunnen de rouwkaarten rondbrengen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_87621152
Bonden zijn zeker laks, in geen ander land of bedrijf zouden medewerkers zoveel met hun laten sollen. Zoals al gezegd werd in de documentaire, postbodes zijn gewoon veel te loyaal aan hun werkgever. Medewerkers die al hun hele leven bij de post werken, waar zelfs vaders en grootvaders de kost verdienen, staken niet zo snel.
pi_87625452
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:11 schreef carboni het volgende:
Bonden zijn zeker laks, in geen ander land of bedrijf zouden medewerkers zoveel met hun laten sollen. Zoals al gezegd werd in de documentaire, postbodes zijn gewoon veel te loyaal aan hun werkgever. Medewerkers die al hun hele leven bij de post werken, waar zelfs vaders en grootvaders de kost verdienen, staken niet zo snel.
weet ik niet zo zeker kijk naar noord korea ^^

anyhow viel zaterdag de 16de wel mee alleen c1000 HAH en verder 4 tassen voor mijn wijk
in de ochtend begonnen met postbussen om 7 uur ongeveer klaar daar mee en dan koffie met ze alle daarna tot half 10 bezig met me post zetten (om 9 uur ook nog een keer koffie) (loop me eigen wijk) daarna post thuis en ff broodje dan lopen tot 3 uur :P goede dag alle HAH in me tas kunnen proppen heb er alltijd 40 te veel of zo
pi_87629057
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ze bedoelen met "post van vrijdag" denk ik "post die vrijdag op de bus is gedaan". En die wordt dan nu dus dinsdag bezorgd, igv sorteerfouten.

Enig minpuntje van de uitzending vond ik dat er dus weer werd beweerd dat een postbode EUR 23,- per uur bruto verdient. Dat is NIET WAAR! Bedoeld wordt dat de LOONKOSTEN van een postbode EUR 23 per uur zijn, dus inclusief bijkomende kosten van pensioen, verzekering, koffiegeld, fietsvergoeding, etc. Maar loonkosten per uur zijn toch echt iets wezenlijks anders dan uurloon.

Ook terecht dat de bonden nu ook een veeg uit de pan kregen. Die Wiechman trok al het boetekleed aan en gaf toe dat ze in het verleden te laks hadden gereageerd. Dus ik mag hopen dat er nu lering uit wordt getrokken, en dat ze niet weer genoegen nemen met vage toezeggingen van het bedrijf, die niet met harde cijfers onderbouwd zijn. Als ze stoppen met het uitbesteden van pakketdiensten aan subcontractors (wat ze ook willen doen met agt-ritten, buslichting, etc) is er nog meer dan genoeg werk voor de fulltimers.

Zo niet, dan mag er wat mij betreft gestaakt worden, het liefste met Kerst. En de paar werkwilligen die er nog zijn kunnen de rouwkaarten rondbrengen.
Ehm er zijn postbodes die 23 uur per uur verdienen hoor. Ik weet het zelf van enkelen bij ons.
Dat is bruto en incl TOT.
Netto houden ze daar dus minder van over! :)
pi_87631394
schaal 3 waarschijnlijk
lama
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:09:37 #273
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_87631702
Wij zouden in september ook dat optivo krijgen, tot nog toe is het nog steeds niet ingevoerd en heb er verder ook niks meer over gehoord...

En nog iets:
Vorige week moest ik bij het afsluiten van ons kantoor alle post die nog in de voskasten zat stickeren. Ben daar toen een half uur mee bezig geweest, heb toen ècht alle post gestickerd, ook antwoordnummers, postbussen en post wat bestemd was voor bedrijven die zaterdags dicht zijn. Heb dit toen gedaan omdat mijn tc op een papiertje, wat ze op haar bureau had gelegd, had geschreven dat ik alle ( met grote letters en onderstreept ) post uit de voskasten moest stickeren en richting het sorteercentrum moest sturen. Eergister moest ik weer werken en sprak ik m'n tc weer, ze zei dat ze het vreemd vond dat ik uiteindelijk nog zo lang bezig was geweest met stickeren. Toen zei ik dat ik best lang bezig was geweest met het stickeren van de postbuspost, antwoordnummers en post dat blijft liggen voor bedrijven die zaterdags dicht zijn. Ze zei daarop dat dat niet had gehoeven! Dus uiteindelijk haast voor niks bezig geweest omdat mijn tc niet duidelijk tegen mij heeft gezegd ( ze had het dan ook op een papiertje geschreven en niet eens 's ochtends in levende lijve tegen mij gezegd toen we beide op kantoor waren... ) dat ik alleen de post voor de bestellopen moest stickeren.... Ze zei trouwens ook dat alle post die zaterdags voor de bedrijven blijft liggen uiteindelijk de bewaarservice moeten gaan gebruiken en dat ze dit dus geld gaat kosten!
Maar waar het me nu om gaat is dat ik gister bij het controleren van mijn uren dus niet dat half uur dat ik kwijt was voor het stickeren erbij heb gekregen in harmony... Terwijl het uiteindelijk mijn tc haar fout was dat ik nog zo lang bezig ben geweest...
Nothing is what it seems
pi_87633720
edit:.

[ Bericht 99% gewijzigd door Banaapies op 18-10-2010 10:36:59 ]
pi_87634209
als met 3 uurtjes werken je zaterdag al weg is, wat heeft het dan nog voor nut om op zaterdag te werken? ;d
lama
pi_87635287
Gisteren ook Zembla gezien, zeer herkenbaar inderdaad en werd er niet echt vrolijk van. Ook laf dat die Bakker weigert te reageren. Ik snap ook eigenlijk niet dat het zomaar mag, mensen met een vast contract ontslaan en er uitzendkrachten en/of goedkopere krachten voor terughalen. Alleen dat commentaar dat die postbode moest leveren bij die foto's vond ik onzin, ik bedoel post in een herstelkast en wat tasjes op een rolcontainer zegt weinig natuurlijk. Maargoed ik snap dat Zembla het blijven liggen van wijken een beetje wil illustreren...

Bij ons is het trouwens precies hetzelfde als bij Zembla (al zijn we nog niet volledig over op Optivo en staan er nog geen lijntjes op de vloer): mensen worden gestimuleerd om naar mobility te gaan en contracten worden niet verlengd, maar ondertussen blijft er zoveel werk dat we nu doordeweeks en op zaterdag met uitzendkrachten werken. Gisteren ook, het was enorm druk (Makro, ABP, V&D, iets voor huizenbezitters), en nog moet bijna iedereen extra wijken lopen en/of voorbereiden, en hebben we ook nog eens twee uitzendkrachten lopen. Zelf ook 10,5 uur gewerkt, en dan ben ik nog snel ...
pi_87635962
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:50 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ehm er zijn postbodes die 23 uur per uur verdienen hoor. Ik weet het zelf van enkelen bij ons.
Dat is bruto en incl TOT.
Netto houden ze daar dus minder van over! :)
Ja, maar over de meeste uren krijg je geen TOT uitbetaald, hoor! Alleen over de uren voor 8 uur 's ochtens (moet je wel voor 7 uur begonnen zijn) en op zaterdag. Dus op zaterdag verdienen ze dan wel iets van EUR 22 per uur, maar op de andere dagen is dat aanmerkelijk minder. Dus gemiddeld genomen over de hele week zit je dan op een aanzienlijk lager bedrag. Tenzij.............het hier gaat om postbodes die ooit een hogere functie hebben bekleed en toen demotie hebben gemaakt met behoud van salaris.

Dus er zijn misschien wel postbodes te vinden die EUR 23 per uur binnenhalen, maar dan kun je nog niet zomaar stellen "een postbode verdient EUR 23 per uur". Zeker degenen met max 15 dienstjaren (schaal 2) stellen het met veel minder!

[ Bericht 33% gewijzigd door Kramerica-Industries op 17-10-2010 16:24:19 ]
pi_87636237
Overigens hebben we nu 10 maanden optivo en ik heb nog niemand gehoord van hogerhand over de lijntjes en die klote rode bakkenhangers (die van metaal draad). Ook die multikarren staan massaal beneden (vbgkantoor heeft hier 2 verdiepingen en in die lift kunnen maar 4 van die dingen tegelijk), veel meer dan een opmerking van, je moet die karren gebruiken tijdens het koffiepraatje hoor je er niet over.
Alles ligt dus aan de TCs en de VMs.

Overigens had Zembla gerust wat meer kunnen laten zien over de puinzooi die depot heet. Hier bestaan de depots uit
- Een opslagruimte van een doehetzelfwinkel, nog redelijk ruimte maar hier staat de post ook tussen rommel.
-Een leeg hok in een wijk, schoonste en meest opgeruimde depot van de stad ruimte word alleen gebruikt door TNT
-fietsenschuurtje in een woonwijk, hier staat de post gewoon op de vriezer van de bewoners :')
-opslaghok van een psychiatrische instelling (of iets dergelijks), totaal geen ruimte aangezien het vol staat met postboys.
-depot in een ruimte van ISS groenvoorziening, hier staat de post afgescheiden met dranghekken
-En een depot bij een tankstation, gelegen in een voormalige autowas installatie. Behalve de post wordt deze ook gebruik als opslagruimte voor het winkeltje van het tankstation.

[ Bericht 3% gewijzigd door carboni op 17-10-2010 16:32:30 ]
pi_87639384
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:25 schreef lbeew het volgende:
als met 3 uurtjes werken je zaterdag al weg is, wat heeft het dan nog voor nut om op zaterdag te werken? ;d
omdat dat zou betekenen een vaste tijd 's ochtends vroeg tot 's middags. Nu stel ik het zo lang mogelijk uit.
pi_87640936
Even ter illustratie,

Ik ben dus zo'n goedkope vervanger (sorry, heb het geld nodig, sinds mijn ex ervandoor ging moet ik zelf de volledige huur betalen) en heb een contract van 10 uur, terwijl ik al een jaar meer dan 30 uur werk, deze week zelfs meer dan 40 uur... Ik wil er maar mee zeggen, de massaontslagen komen er niet vanwege het gebrek aan werk, daar ben ik het bewijs van... Ik word dagelijks gevraagd om een extra wijk te lopen en een extra rit te rijden (als chauffeur, post langs bedrijven brengen).

(Ik werk me trouwens het leplazerus voor een inkomen op bijstandsniveau voor hetzelfde werk als de andere 'oude' postbodes, wat ook weer niet eerlijk is., maar dat is weer een ander topic).
pi_87663974
(repost: paar aanpassingen)

Met ingang van zaterdag 4 september zou ik beginnen als Chaffeur / autowijk op zaterdag bij TNT

De zomervakantie was ik gewoon zaterdagbesteller en liep ik een wijk > 6 dagen per week.

Anderhalve maand lang bel ik iedere vrijdag op, wat ik de volgende dag moet doen. De eerste maand was het diezelfde wijk als in de zomer, no problemo. Toen deed ik er nog 2 uurtjes over op mn scootie dus was niet eens vervelend. > Kon ik nog uitslapen ook :). Langzamer hand, eerst week om week, nu elke week loop ik een andere wijk. Loop, want me scooter is inmiddels verkocht, en op de fiets is niet te doen (rijtjes huizen). Zonder HAH doe ik ruim 3 uur over.

Ongeveer een maand geleden heeft de TC mij precies uitgelegd hoe en wat hij van plan was, voor welke wijk hij me wilde opleiden etc. etc.

Nu heb ik al meerdere malen gevraagd wanneer ik kan beginnen met de autwijk. Maar ook meerdere malen kreeg ik het antwoord dat "er iemand aangenomen zou worden of zijn die het snel zou kunnen overnemen, en ik dus kon beginnen met de autowijk". Maar tot nog toe is er bar weinig veranderd.

Absolute toppunt was deze vrijdag. Ik bel m'n TC met de vraag "Wat morguunnn?" maar hij was niet meer op kantoor, dus moest ik even het kantoor zelf bellen en anders de postbode plus. Ik beiden 2 keer geprobeerd, geen gehoor. Uur later weer beiden geprobeerd, zelfde verhaal. Toch maar weer de TC gebeld, die zou de postbode plus bellen en die zou mij vervolgens vertellen wat ik moest doen. Dat was om 1 uur 's middags en ik heb de rest van de dag niks meer gehoord. :N

Ik heb nog even overwogen om gewoon niks te doen zaterdag maar uiteindelijk toch maar gewoon de wijk gelopen die ik al 2 weken had.

Nu weet ik dat bij TNT , laten we zeggen, de communicatie niet optimaal is maar dit is toch wel héél erg.

Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen? Als ik niks zeg, dan zal er voorlopig niet veel veranderen en zal ik gezellig de hele winter die wijk lopen. Wel zo lekker makkelijk voor ze. TNT zal het initiatief niet nemen.. Dus "eisen" dat ik binnen 2 weken wil beginnen? Wat overigens nog verdomd redelijk is ook.
pi_87668702
je kunt geen eisen stellen omtrent je werkpakket.
Ik neem aan dat er eerst plek moet zijn bij de auto-wijk voor jij erin kan stromen?
Blijkbaar gaat er niemand weg daar en vind jou tc het zo wel goed.
Ik denk als ze echt iemand nodig hebben bij de auto wijken dat je er allang ingepland stond.
Waarom kijk je niet wie die beloofde wijk aan jou, nu heeft en ga je eens met die persoon praten?
Dan weet je hoe de vork in de steel zit en waar je aan toe bent.
Dan heb je nog de keus, of wachtten of iets anders zoeken aangezien je niet langer als 2 uur zoekt te werken?
De autowijken staan vaak langer ;-)
pi_87671683
Vorige maand had ik mijn (digitale) loonstrookje op de 17e, nu zie ik hem echter nog niet. Jammer, ik ben zeer benieuwd wat ik krijg!

Ik krijg namelijk, naast mijn normale salaris, een correctie van 0,90¤ p/uur over 3 maanden!
pi_87672399
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef rub3n het volgende:
Vorige maand had ik mijn (digitale) loonstrookje op de 17e, nu zie ik hem echter nog niet. Jammer, ik ben zeer benieuwd wat ik krijg!

Ik krijg namelijk, naast mijn normale salaris, een correctie van 0,90¤ p/uur over 3 maanden!
dat is niet verkeerd :)
pi_87673768
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef tntster het volgende:
je kunt geen eisen stellen omtrent je werkpakket.
Ik neem aan dat er eerst plek moet zijn bij de auto-wijk voor jij erin kan stromen?
Blijkbaar gaat er niemand weg daar en vind jou tc het zo wel goed.
Ik denk als ze echt iemand nodig hebben bij de auto wijken dat je er allang ingepland stond.
Waarom kijk je niet wie die beloofde wijk aan jou, nu heeft en ga je eens met die persoon praten?
Dan weet je hoe de vork in de steel zit en waar je aan toe bent.
Dan heb je nog de keus, of wachtten of iets anders zoeken aangezien je niet langer als 2 uur zoekt te werken?
De autowijken staan vaak langer ;-)
Daar zit wat in. Alhoewel ze volgens mij (juist) ook bij die autowijken in mijn woonomgeving mensen nodig hadden. Hij had zelfs een mooi plannetje gemaakt voor welke wijk hij me wilde opleiden, en welke daarna, en daarna etc. Wat ik ook helemaal vergeten was is dat ik een zaterdag (ik weet niet meer precies welke) ik een afspraak had om half 7 op het kantoor voor die autowijk, toen belde ik die vrijdag ervoor om te weten hoe en wat precies - toen "kon het niet doorgaan" en sinds dien is het zeg maar "vooruit geschoven". Toen vroeg i kme nog af wat er gebeurd zou zijn als ik niet had gebeld. 8)7

Het gaat me niet zozeer om hoe lang ik moet werken. Ik hou van autorijden (busjes wat dat ook) dus dat doe ik veel liever. Dat (zoveel uur?) is voor mij veel minder moeite dan 3 uur die post rond brengen. En een vaste tijd is voor mij belangrijk. Ik heb nogal de neiging om het uit te stellen }:|.

edit: en meer centen. :Y
pi_87678663
Tja, die communicatie. Op maandag, vandaag dus, verscheen ik braaf om kwart voor zeven in de ochtend, bleek dat ze vergeten hadden mij af te bellen. En dat was niet de eerste keer. Een voorbeeldje van vele.
pi_87707745
Pff, kheb mijn loonstrookje nog niet!
pi_87708598
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef rub3n het volgende:
Pff, kheb mijn loonstrookje nog niet!
Ik zit ook al drie dagen in m'n internetbankierenomgeving te F5'en :+ Er valt echt geen pijl op te trekken. De ene keer op de 17e, dan de 18e en soms dus de 19e. Heeft natuurlijk ook met weekenden e.d. te maken. Echter nog nooit ná de 19e.
pi_87716041
straks is de papieren er nog eerder! :|
pi_87717443
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef rub3n het volgende:
straks is de papieren er nog eerder! :|
nou zeg, het schiet idd niet op..
pi_87717886
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef snuffelpostbode het volgende:
Tja, die communicatie. Op maandag, vandaag dus, verscheen ik braaf om kwart voor zeven in de ochtend, bleek dat ze vergeten hadden mij af te bellen. En dat was niet de eerste keer. Een voorbeeldje van vele.
Als je komt, moet je toch een gedeelte uitbetaald krijgen?
Noot noot.
pi_87719516
Wordt er gecommuniceerd bij TNT? :o Ik dacht dat ze dat afgeschaft hadden!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:08:33 #293
Maffe Fries
pi_87719912
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef lololo het volgende:
Wordt er gecommuniceerd bij TNT? :o Ik dacht dat ze dat afgeschaft hadden!
Ik krijg iedere week nog keurig een briefje met mijn rooster, dus ja, het kan wel
pi_87720075
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik krijg iedere week nog keurig een briefje met mijn rooster, dus ja, het kan wel
LEUGENS!1!!!! :(
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:14:07 #295
Maffe Fries
pi_87720157
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:12 schreef lololo het volgende:

[..]

LEUGENS!1!!!! :(
En toch is het echt zo :P
pi_87723962
Haha werkbriefjes hebben ze 1 maand geleden afgeschaft, niet handig imo.
pi_87728513
Wat een bedrijf, belt een teamcoach om 18:30 op dat er nog 4 wijken zijn blijven staan en of ik er nog 1 kan wegbrengen. Nou had ik na mijn dienst en de extra aangtekenden nog best wat willen wegbrengen, was zelf om half 3 klaar, maar half 7 's avonds, het is nota bene om half 8 al donker, is lekker dan in al die trappenhuizen, je ziet daar überhaupt niks in het donker.
pi_87729091
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef TokenW het volgende:
Wat een bedrijf, belt een teamcoach om 18:30 op dat er nog 4 wijken zijn blijven staan en of ik er nog 1 kan wegbrengen. Nou had ik na mijn dienst en de extra aangtekenden nog best wat willen wegbrengen, was zelf om half 3 klaar, maar half 7 's avonds, het is nota bene om half 8 al donker, is lekker dan in al die trappenhuizen, je ziet daar überhaupt niks in het donker.
Welk area was dat?
hier was alles goed opgelost .
wel 2 poststukken op straat gevonden van Sandd,
in de regen.
En wel van m 'n buren ,dit is de concurrentie.
Niet geloven gewoon.
wila
pi_87731214
Je kan gewoon merken dat ze ongelooflijk op hun flikker hebben moeten gekregen hebben van de OPTA.

Hier is sinds 1.5 maand ook een cultuuromslag ten opzichte van het laten staan van wijken, in de zomer gebeurde het nog wel eens dat een wijk blijft staan, nu bellen ze zaw'ers rond 4'enop om voor 200% een wijk te lopen
area noordoost hier btw.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:16:12 #300
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_87732824
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef carboni het volgende:
Je kan gewoon merken dat ze ongelooflijk op hun flikker hebben moeten gekregen hebben van de OPTA.

Hier is sinds 1.5 maand ook een cultuuromslag ten opzichte van het laten staan van wijken, in de zomer gebeurde het nog wel eens dat een wijk blijft staan, nu bellen ze zaw'ers rond 4'enop om voor 200% een wijk te lopen
area noordoost hier btw.
Voor 200%?! Interessant. :P Daarvoor wil ik wel om 4 uur 's middags op zaterdag nog een wijkje lopen, haha. :P

Wat mij betreft wil ik dat doordeweeks zelfs wel doen, overdag op school en 's avonds / aan het einde van de middag een wijk voor 20 euro per uur bestellen, haha. :P
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')