Zou ik wel doen, gewoon ergens opbergen in een map, je volgende werkgever kan er altijd naar vragen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Cerbie het volgende:
Iemand vroeg me net of ik nog een getuigschrift aan zou vragen voor mijn jaartje bij de TNT.
Zou dat nog nodig zijn voor een bijbaantje TNT, het zal niet relevant zijn voor mijn werkgebied als ik straks afgestudeerd ben.
quote:TNT bereid aantal gedwongen ontslagen te verlagen
TNT is bereid om de vakorganisaties op belangrijke punten tegemoet te komen en daarmee het aantal van 4.500 gedwongen ontslagen te verlagen, maar houdt vast aan zijn kostenbesparingsdoel, zo meldt het post- en expressebedrijf donderdag na overleg met de bonden.
TNT Post heeft een omvangrijke reorganisatie aangekondigd, vanwege dalende volumes in de postmarkt, waarbij 11.000 arbeidsplaatsen zullen verdwijnen. TNT gaf eerder aan dat hierbij maximaal 4.500 gedwongen ontslagen zullen vallen.
De bonden vonden dat te veel en noemden het getal onrealistisch. Zij eisten daarom in een brief aan TNT Post maatregelen om het aantal ontslagen te beperken.
TNT meldt nu voorstellen te hebben gedaan die tegemoet komen aan het verzoek van de vakbeweging. "TNT Post is bereid om de vakorganisaties op belangrijke punten tegemoet te komen om daarmee het aantal van 4.500 gedwongen ontslagen te verlagen", zo stelt het concern in een verklaring.
"De exacte uitkomst is afhankelijk van het reeds eerder gestarte en nog lopende overleg met de Ondernemingsraad (OR)", aldus de onderneming. TNT Post verwacht op korte termijn de gesprekken met de OR af te kunnen ronden.
"Echter dit zal gedwongen ontslagen niet kunnen voorkomen", benadrukt het bedrijf. TNT stelt 'uiterste zorgvuldigheid' te betrachten, maar ook dat 'de hoofdrichting vaststaat en dat het onvermijdelijk is veranderingen door te voeren'. De eerder aangekondigde besparingen van in totaal 430 miljoen euro over de periode 2010-2017 blijven gehandhaafd.
TNT mikt erop nog deze maand duidelijkheid te kunnen geven.
Nou ja, de zekerheid van vergoeding is er niet, maar ik heb schijnbaar wel een briefje met het privé nummer van de betreffende chauffeur en dat ik hem hierover moet gaan bellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:19 schreef rub3n het volgende:
Nee. Het is überhaupt niet normaal dat je geld te zien krijgt. Tenzij je het als aangetekend/garantiepost hebt verstuurd.
Geen geld, geen post.. Niets nada noppesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:19 schreef rub3n het volgende:
Nee. Het is überhaupt niet normaal dat je geld te zien krijgt. Tenzij je het als aangetekend/garantiepost hebt verstuurd.
Ik mag hopen dat die subcontracters zich daar ook voor verzekerd hebben, anders denk ik dat je al snel meer kwijt bent dan je verdientquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef carboni het volgende:
Weet niet hoe het met subcontracters zit, maar lijkt mij verzekeringswerk.
Tis dat nou voor periode om een bbq te houdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef Taneli het volgende:
Zometeen een BBQ bij ons op de vestiging voor ons goede werk afgelopen zomer!![]()
Alleen werkt het weer niet echt mee![]()
Hier wel hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:11 schreef Aagie het volgende:
Op maandag rijdt de pakketdienst toch niet?
Wat is dat voor een raar briefje?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Misschien weten jullie dat: net is er (blijkbaar) een bezorger langs geweest met een pakketje. Hij heeft een briefje in de brievenbus gedaan, maar heeft daarop alleen onze naam en de afzender gezet.
Verder helemaal niets (dus geen nummer van de buren of een dag/tijdstip waarop het opnieuw wordt aangeboden of kan worden afgehaald.
De buren waar onze pakketjes normaliter worden afgeleverd, hadden niets gekregen. Hij vertelde me wel dat hij dacht dat de bezorger dit zo invult, omdat 'ie later vandaag nog een keertje langskomt.
Klopt dit?
Het is gewoon het standaard briefje, maar de bezorger heeft het gewoon niet verder ingevuld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:16 schreef lololo het volgende:
[..]
Wat is dat voor een raar briefje?Handgeschreven memotje oid? Op standaard kennisgevingen staat altijd een volgend moment van aflevering of wanneer je het op kan komen halen iig
Meer dan jouw adres en afzender valt er ook niet in te vullen toch? En standaard staat er of dat het de volgende werkdag weer aangeboden wordt of dat het vanaf de volgende werkdag opgehaald kan worden. Andere kennisgevingen ken ik niet, maar dit is waarschijnlijk gedaan door pakketservice en misschien hebben die weer heel andere kennisgevingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is gewoon het standaard briefje, maar de bezorger heeft het gewoon niet verder ingevuld.
Inderdaad: pakketservice (we hebben zo'n topic gehad, in het verleden...)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:25 schreef lololo het volgende:
[..]
Meer dan jouw adres en afzender valt er ook niet in te vullen toch? En standaard staat er of dat het de volgende werkdag weer aangeboden wordt of dat het vanaf de volgende werkdag opgehaald kan worden. Andere kennisgevingen ken ik niet, maar dit is waarschijnlijk gedaan door pakketservice en misschien hebben die weer heel andere kennisgevingen
Volledig onbekend bij mij, dat soort kennisgevingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er is zat in te vullen:
[] De zending is bezorgd bij uw buren op huisnummer: ________
[] Afhaalopdracht:
[] De eerstvolgende dag volgt een 2e afhaalpoging
[] De zending kon bij de 2e afhaalpoging enz, enz.
[] De zending wordet de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen: (en dan de tijden)
[] De zending mag alleen door onderstaande persoon op vertoon van enz. enz.
[] Voor de zending is een bedrag van ¤ _____ enz.
Allemaal niet ingevuld
Het enige dat ingevuld is:
Geachte mevrouw/heer 'Mijn naam'
Datum: (vandaag)
Barcode: (daar staat een streep doorheen)
Afzender: de naam van de afzender
Het is van pakketservice (ik had m'n vorige post gewijzigd nadat je zelf gequote had, blijkbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef lololo het volgende:
[..]
Volledig onbekend bij mij, dat soort kennisgevingen![]()
Moet iets van pakketservice zijn of van een ander bedrijf, staat er wel TNT op de kennisgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |