Waar kan ik dat stukje lezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik las het nieuws vanmiddag ergens en rond 18:00 tijdens het eten zag ik ineens zijn naam in die column. Heel toevallig, want Nico heeft waarsch. nog nooit over hem geschreven in VI.
jan dirk lijkt op zanger rinus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef bascross het volgende:
Kwam deze net tegen. Johan bij RTV Rijnmond. Die gast denkt dat ie Johan even kan ownen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij zei iig dit:
Anthonie Kamerling pleegt zelfmoord #2
Een paar uur voor de zelfmoord lag de VI in de winkel met deze tekst. Toch gaat het te ver om een verband te suggereren.quote:
Zal geen verband zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Een paar uur voor de zelfmoord lag de VI in de winkel met deze tekst. Toch gaat het te ver om een verband te suggereren.
Het zou nog raarder zijn als Antonie zichzelf met een vuurwapen om het leven heeft gebracht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal geen verband zijn, maar wel raar ..
Is dat al bekend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het zou nog raarder zijn als Antonie zichzelf met een vuurwapen om het leven heeft gebracht.
Nee, over de methode is volgens mij niets bekend, maar verwacht weinig spectaculairs.quote:
dit soort mensen dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, over de methode is volgens mij niets bekend, maar verwacht weinig spectaculairs.
Dit staat trouwens op vi.nl. 20.30.quote:Voetbal International tv staat vanavond in het teken van het Nederlands Elftal dat zijn derde EK-kwalificatiewedstrijd afwerkt in en tegen Moldavië.
Verslaggever Marcel Maijer is ter plekke voor directe info vanuit het Oranje-kamp en in de studio in Hilversum is voormalig minister Wouter Bos aanwezig als speciale gast.
Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
quote:
Welk soort en wat is er mis mee?quote:
Ach, als hier staat klik hier om te lezen hoe Antonie zichzelf ombracht klikken moraalridders die het niet willen weten ook vast wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mensen die zo graag willen weten hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd.
Dat zal best, maar om er nou in een voetbal gerelateerd topic naar te vragen ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach, als hier staat klik hier om te lezen hoe Antonie zichzelf ombracht klikken moraalridders die het niet willen weten ook vast wel.
Maakt niet uit, het voetbalwereldje is een ordinair wereldje vol 'kanker'-roepers en hooligans, hier hoeven we geen enkele gêne te hebben voor welke vraag dan ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar om er nou in een voetbal gerelateerd topic naar te vragen ?
Niet iedereen is hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het voetbalwereldje is een ordinair wereldje vol 'kanker'-roepers en hooligans, hier hoeven we geen enkele gêne te hebben voor welke vraag dan ook.
Het is een vrij normale vraag die al snel op komt bij mensen, wanneer ze zoiets lezen. Het is niet zo dat er naar de familie wordt gebeld om te vragen hoe het nou allemaal precies is gegaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mensen die zo graag willen weten hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd.
Klopt, maar ik snap die nieuwsgierigheid nooit zo goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is een vrij normale vraag die al snel op komt bij mensen, wanneer ze zoiets lezen. Het is niet zo dat er naar de familie wordt gebeld om te vragen hoe het nou allemaal precies is gegaan.
Zo zit ons brein gewoon over het algemeen in elkaar. We vragen ons het af, terwijl het antwoord ons eigenlijk om het even is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap die nieuwsgierigheid nooit zo goed.
Er is een verschil tussen een ongeluk of een zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zo zit ons brein gewoon over het algemeen in elkaar. We vragen ons het af, terwijl het antwoord ons eigenlijk om het even is.
Als jij leest dat Lee Towers is verongelukt, vraag jij je vast ook af waar en hoe dat kon gebeuren. Maar of hij geen voorrang kreeg op een landweggetje in Belgie of op de A2 betrokken raakte bij een kettingsbotsing, is eigenlijk totaal onbelangrijk voor jou.
Dat verschil denk jij voor jezelf te zien - wellicht vanuit een bepaald moreel perspectief -, maar feit blijft dat mensen in beide gevallen nieuwsgierig zijn en eigenlijk zie ik het probleem daarvan ook niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een ongeluk of een zelfmoord.
Nee ik zie het ook niet als een probleem, mij boeit het gewoon 0,0 hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat verschil denk jij voor jezelf te zien - wellicht vanuit een bepaald moreel perspectief -, maar feit blijft dat mensen in beide gevallen nieuwsgierig zijn en eigenlijk zie ik het probleem daarvan ook niet. Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |