abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87298033
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Ik las het nieuws vanmiddag ergens en rond 18:00 tijdens het eten zag ik ineens zijn naam in die column. Heel toevallig, want Nico heeft waarsch. nog nooit over hem geschreven in VI.
Waar kan ik dat stukje lezen? :{
★★★
pi_87298115
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef bascross het volgende:
Kwam deze net tegen. Johan bij RTV Rijnmond. Die gast denkt dat ie Johan even kan ownen. :')
jan dirk lijkt op zanger rinus! :o
pi_87298272
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

In de nieuwe VI, of anders volgende week dan zal die column wel online komen. ;)
pi_87298285
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hij zei iig dit:

Anthonie Kamerling pleegt zelfmoord #2
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87298411
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Hij zei iig dit:

Anthonie Kamerling pleegt zelfmoord #2
:o
★★★
pi_87298497
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:o
Een paar uur voor de zelfmoord lag de VI in de winkel met deze tekst. Toch gaat het te ver om een verband te suggereren. ;)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87298532
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Een paar uur voor de zelfmoord lag de VI in de winkel met deze tekst. Toch gaat het te ver om een verband te suggereren. ;)
Zal geen verband zijn :{w , maar wel raar ..
★★★
pi_87298627
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zal geen verband zijn :{w , maar wel raar ..
Het zou nog raarder zijn als Antonie zichzelf met een vuurwapen om het leven heeft gebracht.
pi_87298895
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het zou nog raarder zijn als Antonie zichzelf met een vuurwapen om het leven heeft gebracht.
Is dat al bekend?
pi_87298941
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Is dat al bekend?
Nee, over de methode is volgens mij niets bekend, maar verwacht weinig spectaculairs.
pi_87300365
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, over de methode is volgens mij niets bekend, maar verwacht weinig spectaculairs.
dit soort mensen dus :') :r
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:49:27 #137
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87327699
Nog aan paar uren. w/

quote:
Voetbal International tv staat vanavond in het teken van het Nederlands Elftal dat zijn derde EK-kwalificatiewedstrijd afwerkt in en tegen Moldavië.

Verslaggever Marcel Maijer is ter plekke voor directe info vanuit het Oranje-kamp en in de studio in Hilversum is voormalig minister Wouter Bos aanwezig als speciale gast.

Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
Dit staat trouwens op vi.nl. 20.30. :')
Bedankt Hans.
pi_87328398
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jan dirk lijkt op zanger rinus! :o
:D _O-.
pi_87328919
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dit soort mensen dus :') :r
Welk soort en wat is er mis mee?
pi_87328988
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Welk soort en wat is er mis mee?
Mensen die zo graag willen weten hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd. :{
pi_87329096
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ach, als hier staat klik hier om te lezen hoe Antonie zichzelf ombracht klikken moraalridders die het niet willen weten ook vast wel.
pi_87329202
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ach, als hier staat klik hier om te lezen hoe Antonie zichzelf ombracht klikken moraalridders die het niet willen weten ook vast wel.
Dat zal best, maar om er nou in een voetbal gerelateerd topic naar te vragen ?
pi_87329274
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zal best, maar om er nou in een voetbal gerelateerd topic naar te vragen ?
Maakt niet uit, het voetbalwereldje is een ordinair wereldje vol 'kanker'-roepers en hooligans, hier hoeven we geen enkele gêne te hebben voor welke vraag dan ook.
pi_87329607
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het voetbalwereldje is een ordinair wereldje vol 'kanker'-roepers en hooligans, hier hoeven we geen enkele gêne te hebben voor welke vraag dan ook.
Niet iedereen is hetzelfde.
pi_87329679
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is een vrij normale vraag die al snel op komt bij mensen, wanneer ze zoiets lezen. Het is niet zo dat er naar de familie wordt gebeld om te vragen hoe het nou allemaal precies is gegaan.
pi_87329750
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het is een vrij normale vraag die al snel op komt bij mensen, wanneer ze zoiets lezen. Het is niet zo dat er naar de familie wordt gebeld om te vragen hoe het nou allemaal precies is gegaan.
Klopt, maar ik snap die nieuwsgierigheid nooit zo goed.
pi_87329851
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik snap die nieuwsgierigheid nooit zo goed.
Zo zit ons brein gewoon over het algemeen in elkaar. We vragen ons het af, terwijl het antwoord ons eigenlijk om het even is.

Als jij leest dat Lee Towers is verongelukt, vraag jij je vast ook af waar en hoe dat kon gebeuren. Maar of hij geen voorrang kreeg op een landweggetje in Belgie of op de A2 betrokken raakte bij een kettingbotsing, is eigenlijk totaal onbelangrijk voor jou.
pi_87329957
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Zo zit ons brein gewoon over het algemeen in elkaar. We vragen ons het af, terwijl het antwoord ons eigenlijk om het even is.

Als jij leest dat Lee Towers is verongelukt, vraag jij je vast ook af waar en hoe dat kon gebeuren. Maar of hij geen voorrang kreeg op een landweggetje in Belgie of op de A2 betrokken raakte bij een kettingsbotsing, is eigenlijk totaal onbelangrijk voor jou.
Er is een verschil tussen een ongeluk of een zelfmoord.
pi_87330085
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een ongeluk of een zelfmoord.
Dat verschil denk jij voor jezelf te zien - wellicht vanuit een bepaald moreel perspectief -, maar feit blijft dat mensen in beide gevallen nieuwsgierig zijn en eigenlijk zie ik het probleem daarvan ook niet. Jij wel?
pi_87330181
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat verschil denk jij voor jezelf te zien - wellicht vanuit een bepaald moreel perspectief -, maar feit blijft dat mensen in beide gevallen nieuwsgierig zijn en eigenlijk zie ik het probleem daarvan ook niet. Jij wel?
Nee ik zie het ook niet als een probleem, mij boeit het gewoon 0,0 hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd.
Tenzij het natuurlijk mensen betreft die dichterbij je staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')