Je moeder is vast trots op jequote:
Ik zou zeggen, mail het hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Waaghals het volgende:
Derksen mag ook wel eens wat meer slaap krijgen met al die versprekingen van hem de laatste tijd
of anders een mri scan
Beetje oud dat dan weer wel, maar Jan-Dirk faalde wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef bascross het volgende:
Kwam deze net tegen. Johan bij RTV Rijnmond. Die gast denkt dat ie Johan even kan ownen.
Toch staat het mij ergens vaag bij, dat Derksen wel eens vertelde dat hij een erg kritisch artikel over AZ niet heeft geplaatst, omdat ze Dirk te vriend wilde houden vanwege advertenties etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef bascross het volgende:
Kwam deze net tegen. Johan bij RTV Rijnmond. Die gast denkt dat ie Johan even kan ownen.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur 'm een PM. Of durf je dat niet?
Inderdaad, net nadat ik van zijn overlijden had gehoord las ik tijdens de koffie even Nico's column wel even gek als je die naam dan ziet staan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:46 schreef Lo-Fi het volgende:
Dijkshoorn bitchte gister in een column in VI nog even over Antonie Kamerling.
RIP inderdaad, maar wat een geweldig filmpje is dat tochquote:
Inderdaad ja. Ik las het nieuws vanmiddag ergens en rond 18:00 tijdens het eten zag ik ineens zijn naam in die column. Heel toevallig, want Nico heeft waarsch. nog nooit over hem geschreven in VI.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, net nadat ik van zijn overlijden had gehoord las ik tijdens de koffie even Nico's column wel even gek als je die naam dan ziet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |