Zielige reactie! Mannen zouden het wel mogen roken maar vrouwen niet?quote:
Dan kan je wel lachen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zeg, als een kerel in een urinoir staat te zeiken, moet een vrouw dat dan ook zomaar kunnen?!
Dan krijgt ze natte benenquote:
Het wordt steeds erger.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die shag roken is een beetje dezelfde categorie als vrouwen die een grote auto rijden, maar dan schraler
Hij haat vrouwen omdat vrouwen hem haten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.![]()
Vrouwen mogen ook geen bier drinken van jou zeker?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Vrouwen mogen ook geen bier drinken van jou zeker?
Die rechterquote:
Die middelstequote:
Vrouwen uit leidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die bier drinkenmaar dan bedoel ik ook bier drinken he, niet dat halfslappe 3 biertjes en dan over op de wijn zoals meeste vrouwen
Als ik 1x per jaar wijn drink dan is dat veel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die bier drinkenmaar dan bedoel ik ook bier drinken he, niet dat halfslappe 3 biertjes en dan over op de wijn zoals meeste vrouwen
Wijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Van wijn na bier, komt plezier.
Vandaar kutkabouter, je moet nog veel leren.
van bier na bier komt ook plezierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Van wijn na bier, komt plezier.
Vandaar kutkabouter, je moet nog veel leren.
ik heb het nu niet over vrouwen uit leidenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik 1x per jaar wijn drink dan is dat veel.
quote:
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van bier na bier komt ook plezieren denk maar niet dat je leuke gezegde altijd opgaat, want het is echt bullshit
Eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.
Ze mogen het best maar alleen als ze een tuinbroek aan hebben en een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zielige reactie! Mannen zouden het wel mogen roken maar vrouwen niet?![]()
deze manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze mogen het best maar alleen als ze een tuinbroek aan hebben en een kort pittig kapsel.
Shag roken is voor ict-ers en vrachtwagenchauffers.
Een vrouw die shag rookt vind ik persoonlijk wel het oncharmantste wat er maar is
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.quote:
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.Maar die discussie hebben we al gehad.
Dat heb ik toen ook al gezegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?
De dronken studenten wilden geen seks met ST.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?
Sex kennen ze niet, daar zit geen irritante r in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
De dronken studenten wilden geen seks met ST.
Arme ST
nee, dat is bij het corpsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook al gezegd.Een stel kakkers die net zo kakkerig praten. Kutvolk.
om vervolgens in een saaie VINEX wijk te wonen, met een tophypotheekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, dat is bij het corpsde meeste studenten zijn gewoon normale mensen, die van de staat en van hun ouders leven totdat ze hun studie klaar hebben en dan veranderen in "gewone nederlanders"
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.Maar die discussie hebben we al gehad.
Ga jij niet studeren later, baby?quote:
Schoonmakers moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ga jij niet studeren later, baby?
[ afbeelding ]
ik wilde het niet zeggen maar het is wel zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
om vervolgens in een saaie VINEX wijk te wonen, met een tophypotheek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus omdat je een hekel hebt aan studenten, ga je niet studeren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schoonmakers moeten er ook zijn.
Ja. Deeltijd. Ik heb gewoon een hekel aan studeren/studenten.
Waarom heb je een hekel aan studeren? Je volgt dan toch een studie in iets wat je leuk vindt, en niet in zaken die je opgedrongen worden (zoals op de middelbare school)?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja. Deeltijd. Ik heb gewoon een hekel aan studeren/studenten.
waarom heb je dan met BDH geneukt? die toch echt ook een student is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben dus niet de enige met die allergie.
Ik volg ook een opleiding en ik heb het er alles behalve naar mn zin. Zelfs op de basisschool had ik niks met school. Dus misschien vandaar mijn afkeer van school, huiswerk, verplichte dingen, studeren, docenten, kutonderwijs en alles er omheen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan studeren? Je volgt dan toch een studie in iets wat je leuk vindt, en niet in zaken die je opgedrongen worden (zoals op de middelbare school)?
Wat heb je precies tegen studenten? Brallerig corps-gedrag, of heb je iets tegen mensen van 18-25 in het algemeen, die toevallig studeren?
Ben ik een kakker die zo praat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook al gezegd.Een stel kakkers die net zo kakkerig praten. Kutvolk.
Lol wutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom heb je dan met BDH geneukt? die toch echt ook een student is?
Dag maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Holyshit! Op mn schoolpasje staat; student.![]()
zolang ik maar van je hou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Ook van jouquote:
Jeuj!quote:
quote:
quote:
Ik zeg verder toch niks.quote:
Ik denk niet dat je weet wat ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
2... favoriete foksters. 2. 2!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:38 schreef FedExpress het volgende:
Ik ga slapen, trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
dan ga je het nog zwaar krijgen als je later gaat werkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg ook een opleiding en ik heb het er alles behalve naar mn zin. Zelfs op de basisschool had ik niks met school. Dus misschien vandaar mijn afkeer van school, huiswerk, verplichte dingen, studeren, docenten, kutonderwijs en alles er omheen.je zou eens de beestachtige adrenalinestroom moeten voelen die door je lijf giert als je bij een andere vereniging gaat invechtenquote:Maargoed ieder zo zijn ding, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt dus ach.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
DAT werd dus gedraaid toen we na onze inauguratie moesten invechtenquote:je weet niet wat je ziet, 400 schreeuwende, bezwete kerels in een zaal die elkaar helemaal aan het slopen zijn met op de achtergrond deze muziek
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
oke, nou ik het zo lees kan ik het begrijpen als jullie dit enigzins raar vinden
maargoed, een beetje vent zou dit moeten kunnen waarderen
je moet het meegemaakt hebben, laat ik het zo zeggen
and now I'm done
InvechtenWTF
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
invechten is echt het mooiste wat er isquote:
Het is te kansloos.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
invechten is echt het mooiste wat er is
je hebt het nog nooit meegemaakt, dus je kan er niet over oordelenquote:
Nee omdat het ook niet normaal is, jezelf vrijwillig in elkaar laten beuken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt het nog nooit meegemaakt, dus je kan er niet over oordelenEn dan zeker gaan janken als het je op straat oid overkomt.
het is niet in mekaar beuken hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee omdat het ook niet normaal is, jezelf vrijwillig in elkaar laten beuken.En dan zeker gaan janken als het je op straat oid overkomt.
Wat versta jij dan onder vechten? Elkaar liefkozend over de wang aaien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is niet in mekaar beuken hoor
je moet je plek in de zaal "veroveren" en er zijn regels, als je iemand ook maar een keer slaat, wordt je geroyeerd en hoef je nooit meer terug te komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder vechten? Elkaar liefkozend over de wang aaien?
als je klaar bent met invechten ga je ook samen een pintje doen
Werken en school is echt iets totaal anders. Of je moet in het onderwijs willen.
Goedemorgen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Een zaal vol zwetende kerels die elkaar 'slaan'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
invechten is echt het mooiste wat er is
Sounds likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door bijdehand op 06-10-2010 08:51:24 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Eens. Moggelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Werken en school is echt iets totaal anders. Of je moet in het onderwijs willen.
GoedemorgenOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een zaal vol zwetende kerels die elkaar 'slaan'
Sounds likegadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR gedaan
Volgens mij ben jij degene die een ander plaatje heeft gedaanquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die een ander plaatje heeft gedaanvolgens mij heb jij je bericht gewijzigd 1 minuut na mijn postquote:Een zaal vol zwetende kerels die elkaar 'slaan'
Sounds like
SPOILER
[ Bericht 4% gewijzigd door bijdehand op 06-10-2010 08:51 ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heb jij je bericht gewijzigd 1 minuut na mijn post
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
moet over 2 uur al aanfietsen![]()
kut voor jequote:
Ik ga wel een toffe avond hebbenquote:
ik ook ^^ vanavond feestje in de lorrequote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga wel een toffe avond hebbenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
De lorre.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ook ^^ vanavond feestje in de lorreKomen er chicks uit leiden?
Hahahaquote:Kippen zorgen voor chaos op A59
Uitgegeven: 6 oktober 2010 07:49
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 07:49
AMSTERDAM - Op de A59 bij Rosmalen is woensdagochtend chaos ontstaan doordat kratten met levende kippen van een vrachtwagen zijn gevallen. Rijkswaterstaat heeft volgens de politie tot 08.00 uur nodig om de weg vrij te maken.
© ANP2
De eerste kratten vielen rond 06.00 uur bij het knooppunt Hintham bij de brug richting de A2 van de vrachtwagen.
De verbinding naar de A2 richting Eindhoven is hierdoor afgesloten. Ook op de N65 bij Helvoirt, zo'n vijftien kilometer verderop, vielen kratten van de wagen. Op de N65 zorgt dit niet voor files.
Hoe de kippen er aan toe zijn, is niet bekend.![]()
Mhuuuuu.. kipjes zijn tof! Die moeten niet zomaar op de snelweg gedropt worden.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je moet je plek in de zaal "veroveren" en er zijn regels, als je iemand ook maar een keer slaat, wordt je geroyeerd en hoef je nooit meer terug te komen
als je klaar bent met invechten ga je ook samen een pintje doen
Intro op de hogeschool hier in den bosch bestond vooral uit stomme spelletjesmiddag (wij zaten op het gras aan het bier) en veel uitgaan 's avonds...
voor de rest schurfthekel aan verenigingen e.d.. maar daar heb je met een ICT opleiding niet echt last van."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Tja.. HBO..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Intro op de hogeschool hier in den bosch bestond vooral uit stomme spelletjesmiddag (wij zaten op het gras aan het bier) en veel uitgaan 's avonds...
voor de rest schurfthekel aan verenigingen e.d.. maar daar heb je met een ICT opleiding niet echt last van.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Ik vind het wel raar klinken. Vechten zonder slaan. Is alsof je me eten maar zonder je mond te gebruiken. Delfthumorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
voor de rest schurfthekel aan verenigingen e.d.. maar daar heb je met een ICT opleiding niet echt last van.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik ook zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:18 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! en we zijn weer onderweg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: