Ze mogen het best maar alleen als ze een tuinbroek aan hebben en een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zielige reactie! Mannen zouden het wel mogen roken maar vrouwen niet?![]()
deze manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze mogen het best maar alleen als ze een tuinbroek aan hebben en een kort pittig kapsel.
Shag roken is voor ict-ers en vrachtwagenchauffers.
Een vrouw die shag rookt vind ik persoonlijk wel het oncharmantste wat er maar is
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.quote:
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.Maar die discussie hebben we al gehad.
Dat heb ik toen ook al gezegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?
De dronken studenten wilden geen seks met ST.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom? wat hebben studenten je ooit misdaan?
Sex kennen ze niet, daar zit geen irritante r in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
De dronken studenten wilden geen seks met ST.
Arme ST
nee, dat is bij het corpsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook al gezegd.Een stel kakkers die net zo kakkerig praten. Kutvolk.
om vervolgens in een saaie VINEX wijk te wonen, met een tophypotheekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, dat is bij het corpsde meeste studenten zijn gewoon normale mensen, die van de staat en van hun ouders leven totdat ze hun studie klaar hebben en dan veranderen in "gewone nederlanders"
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb afkeer van studenten, ieder z'n ding.Maar die discussie hebben we al gehad.
Ga jij niet studeren later, baby?quote:
Schoonmakers moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ga jij niet studeren later, baby?
[ afbeelding ]
ik wilde het niet zeggen maar het is wel zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
om vervolgens in een saaie VINEX wijk te wonen, met een tophypotheek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus omdat je een hekel hebt aan studenten, ga je niet studeren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schoonmakers moeten er ook zijn.
Ja. Deeltijd. Ik heb gewoon een hekel aan studeren/studenten.
Waarom heb je een hekel aan studeren? Je volgt dan toch een studie in iets wat je leuk vindt, en niet in zaken die je opgedrongen worden (zoals op de middelbare school)?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja. Deeltijd. Ik heb gewoon een hekel aan studeren/studenten.
waarom heb je dan met BDH geneukt? die toch echt ook een student is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben dus niet de enige met die allergie.
Ik volg ook een opleiding en ik heb het er alles behalve naar mn zin. Zelfs op de basisschool had ik niks met school. Dus misschien vandaar mijn afkeer van school, huiswerk, verplichte dingen, studeren, docenten, kutonderwijs en alles er omheen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan studeren? Je volgt dan toch een studie in iets wat je leuk vindt, en niet in zaken die je opgedrongen worden (zoals op de middelbare school)?
Wat heb je precies tegen studenten? Brallerig corps-gedrag, of heb je iets tegen mensen van 18-25 in het algemeen, die toevallig studeren?
Ben ik een kakker die zo praat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook al gezegd.Een stel kakkers die net zo kakkerig praten. Kutvolk.
Lol wutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom heb je dan met BDH geneukt? die toch echt ook een student is?
Dag maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |