Zielige reactie! Mannen zouden het wel mogen roken maar vrouwen niet?quote:
Dan kan je wel lachen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zeg, als een kerel in een urinoir staat te zeiken, moet een vrouw dat dan ook zomaar kunnen?!
Dan krijgt ze natte benenquote:
Het wordt steeds erger.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die shag roken is een beetje dezelfde categorie als vrouwen die een grote auto rijden, maar dan schraler
Hij haat vrouwen omdat vrouwen hem haten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.![]()
Vrouwen mogen ook geen bier drinken van jou zeker?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Vrouwen mogen ook geen bier drinken van jou zeker?
Die rechterquote:
Die middelstequote:
Vrouwen uit leidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die bier drinkenmaar dan bedoel ik ook bier drinken he, niet dat halfslappe 3 biertjes en dan over op de wijn zoals meeste vrouwen
Als ik 1x per jaar wijn drink dan is dat veel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
vrouwen die bier drinkenmaar dan bedoel ik ook bier drinken he, niet dat halfslappe 3 biertjes en dan over op de wijn zoals meeste vrouwen
Wijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Van wijn na bier, komt plezier.
Vandaar kutkabouter, je moet nog veel leren.
van bier na bier komt ook plezierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Van wijn na bier, komt plezier.
Vandaar kutkabouter, je moet nog veel leren.
ik heb het nu niet over vrouwen uit leidenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik 1x per jaar wijn drink dan is dat veel.
quote:
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van bier na bier komt ook plezieren denk maar niet dat je leuke gezegde altijd opgaat, want het is echt bullshit
Eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Diezelfde vrouwkes komen die avond meerdere keren klaar in hun Leidse flatjes, terwijl jij met je blauwe ballen in de trein naar Delft zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |