Bankhangers?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Hier alleen bankhangers. En Vaduz, die speelt met kinderen.
Misschien dat de overheid zich niet overal tegenaan moet moeien en dat iedereen nog altijd vrij is in het organiseren van zijn of haar vrije tijd?quote:
Nooit van gehoordquote:
Slimquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien dat de overheid zich niet overal tegenaan moet moeien en dat iedereen nog altijd vrij is in het organiseren van zijn of haar vrije tijd?
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt dat niemand van TAL sport?
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben verlegen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben verlegen
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.
ja hier op fokkiequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de grootste flapuit die ik ken
Oneens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.
Ja, dat bedacht ik me secondes na het posten ook. Ik denk dat ik mijn eigen gesteldheid vooral projecteer op de restquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij braaf klinktquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
C_a verlegen? Kan het me niet voorstellen.
En ik klus veel, kweek aardig wat spieren daardoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |