Je vergeet de allergrootste tegenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat:
Voor:
Gezond
Sociaal
Gaat de computersamenleving tegen
Middel om de dikheid in de samenleving tegen te gaan
Tegen:
Werkt verslavend
Er zijn ook andere manieren om te sporten
Er zijn ook andere manieren om sociaal te zijn
Een kind moet kunnen spelen en vrije tijd hebben
ok dan , met toestemming.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik volg jou nooit. In welk topic stelde ik me nou raar voor ofzo=
ik durf nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
PM je nummer maar, dan bel ik je strakjes
Jaaa.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
Het gaat al opschieten trouwens![]()
Mijn huis vol met Fokkers
sate met brood hequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
Ik heb de keuze wat eten aangaat gemaakt aangezien er verder geen reacties meer op komen, die bel ik morgen even door naar Trudy
Hihi ik heb zomaar Gomi gebeld verleden week zonder dat hij dat verwachttequote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
Hola
Ll heeft iedereen voor de meet al afgewerkt?
Ik denk dat dat op zich niet zo heel veel verschil maakt toch?quote:
Oh. Nou nee. Dat ben ik niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
ok dan , met toestemming.
hier vroeg iemand zich af of jij de TS was.
Aandachts"geil" , verslaafd aan mannen.
Beschuit met suiker en kaneelquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tips nodig. Wat te eten als je wel honger hebt maar bang bent dat je weer vanalles uitkotst...
Is dat lekker?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beschuit met suiker en kaneel
Ik keek naar het vreselijke lange OP verhaal en dacht neuh dat is Myr nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Nou nee. Dat ben ik niet.
Maar ik sluit topics, mensen mogen mij niet, dan roepen ze dat wel vaker.
de struggle continues zeg maar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Nou nee. Dat ben ik niet.
Maar ik sluit topics, mensen mogen mij niet, dan roepen ze dat wel vaker.
quote:
quote:
Dan is er niemand meer die naar het onderdeel sport kijkt op fok?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vergeet de allergrootste tegen.
Nee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er niemand meer die naar het onderdeel sport kijkt op fok?
Nee. Hier alleen bankhangers. En Vaduz, die speelt met kinderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er niemand meer die naar het onderdeel sport kijkt op fok?
Bankhangers?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Hier alleen bankhangers. En Vaduz, die speelt met kinderen.
Misschien dat de overheid zich niet overal tegenaan moet moeien en dat iedereen nog altijd vrij is in het organiseren van zijn of haar vrije tijd?quote:
Nooit van gehoordquote:
Slimquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien dat de overheid zich niet overal tegenaan moet moeien en dat iedereen nog altijd vrij is in het organiseren van zijn of haar vrije tijd?
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt dat niemand van TAL sport?
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben verlegen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet zeggen
Ik ben verlegen
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.
ja hier op fokkiequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de grootste flapuit die ik ken
Oneens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, zo zou ik het niet willen noemen, maar ik suggereerde (wilde suggereren) dat het gros van de mensen liever naar TAL-programma's kijkt dan sport.
Ja, dat bedacht ik me secondes na het posten ook. Ik denk dat ik mijn eigen gesteldheid vooral projecteer op de restquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij braaf klinktquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
C_a verlegen? Kan het me niet voorstellen.
En ik klus veel, kweek aardig wat spieren daardoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah zo. Volgens mij valt dat wel mee, c_a sport heel vaak, ik ook, Miauw ook wel eens geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |