Ja dat is licht verteerbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Écht eten. Avondeten enzo. Ik dacht rijst. En kip.
Kip siamquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Droog voedsel, knacker met kaas ofzo.
quote:
En welke groente kan daar dan als licht verteerbaar goed bij?quote:
Daar zou ik me eerlijk gezegd niet aan wagen als je de hele dag nog niks anders binnen hebt gehoudenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat ik constant aan het projectielbraken ben, en op zich is mijn lunch er ook in blijven zitten (boterham met kaas), maar ik wil het ook niet heel erg riskeren, dus ik dacht dat ik de vette hap vandaag maar over zou slaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zou ik me eerlijk gezegd niet aan wagen als je de hele dag nog niks anders binnen hebt gehoudenmaar anders is idd rijst met kip een goede. Veel rijst, beetje kip. Verder geen saus of troep erover gooien
Doe je eigen huiswerkquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
Mensenmensen, wat zijn de voors en tegens om een wet in te stellen dat iedereen onder de 18 verplicht is om lid te zijn van een sportvereniging?
dat vroeg ik ook al aan haar , o nee , dat was r&p , maar gisteren kreeg ik wellicht terecht kommentaar dat ik er te veel andere topics bij haal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je dat ONZ-topic al gezien over jou?
Wat spinazie, maar dan zonder bloebquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En welke groente kan daar dan als licht verteerbaar goed bij?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
Mensenmensen, wat zijn de voors en tegens om een wet in te stellen dat iedereen onder de 18 verplicht is om lid te zijn van een sportvereniging?
Ik zou eerst eens nagaan of ze niet ooit een geldboete en/of veroordeling voor iets gehad hebben. Want als dat wel zo is mag je geen lid meer zijn van een vereniging en/of organisatie aldus jezelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik volg jou nooit. In welk topic stelde ik me nou raar voor ofzo=quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
dat vroeg ik ook al aan haar , o nee , dat was r&p , maar gisteren kreeg ik wellicht terecht kommentaar dat ik er te veel andere topics bij haal.
Ik heb al heel wat:quote:
Dè's sund!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
NOESSSS!! Socios gaat zich scheren. Lekkere stoppeltjes, wat doet die.
Druk, veel gereden. Vrijdag Duitsland en zaterdag/zondag Maastricht. Beetje raar ook welquote:
quote:
Whahaha a la creme, dat is weer te heftig denk ikquote:
Goeiequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens nagaan of ze niet ooit een geldboete en/of veroordeling voor iets gehad hebben. Want als dat wel zo is mag je geen lid meer zijn van een vereniging en/of organisatie aldus jezelf
Ja, maar de kip is al aan het ontdooienquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha a la creme, dat is weer te heftig denk ik![]()
Maar ik eet meer droog voer dan zoals Bella en Ll al zeiden
Goed zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Druk, veel gereden. Vrijdag Duitsland en zaterdag/zondag Maastricht. Beetje raar ook wel![]()
Maar wel geslaagd
Ja en dan lekker fijn snijdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar de kip is al aan het ontdooien. Ik denk dat ik zo wel verse spinazie ga halen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |