Ik krijg steeds meer zin in de meetquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Echt zo raar, je klikt zo lief en jong en braafEn dan maak je je hier op FOK! mee
Bullshit, die rechter is er meteen alleen moet hij zich inlezen, dat is een proces wat een paar weken duurt en geen maanden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een rechter wraken betekent dat je een andere rechter wilt, dat gaat maanden duren, voordat die nieuwe rechter er is.
En wat schiet je daarmee op?quote:Als dat maanden gaat duren, dan hebben we in ieder geval een paar maanden een stabiel kabinet gehad.
Want?quote:Stel je voor dat hij wordt veroordeeld, dan hoop ik voor hem dat hij zo slim is niet meer in de politiek in te gaan, of dat hij in ieder geval besluit uit het kabinet te gaan.
En wat precies is het verschil tussen nu en pak hem beet 3 maanden?quote:Als deze wraakactie niet was geweest, had het zomaar kunnen zijn dat we binnen een maand een uitspraak hadden gehad en dat het kabinet dus weer op zijn gat lag.
Met 76 tegen 74 kun je er sowieso vanuit gaan dat het niet stabiel is, daar heeft het proces met Wilders weinig mee van doen.quote:En iedereen had voordat dit kabinet gevormd was nog geroepen dat het een stabiel kabinet moest zijn en de PVV, CDA en de VVD zeiden allemaal dat dit kabinet wel stabiel was.
Ja ik weet het, zei Miauw ook al.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Echt zo raar, je klikt zo lief en jong en braafEn dan maak je je hier op FOK! mee
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
PM je nummer maar, dan bel ik je strakjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook sms-en met poesje
Ik durf alleen nog niet te bellenik ben meer van het sms
* einde van dit bericht*
ja hè, ik was even van slagquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
O gaat wel hoorquote:
Het journaal gaf andere informatie, sorry.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit, die rechter is er meteen alleen moet hij zich inlezen, dat is een proces wat een paar weken duurt en geen maanden.
Zie onderaan mijn betoogquote:[..]
En wat schiet je daarmee op?
Een politiek leider met een strafblad is niet zo handig voor een landquote:[..]
Want?
Als we weer een halfjaar verder zijn, dan is dat een respectabele termijn voor zo'n kabinet.quote:[..]
En wat precies is het verschil tussen nu en pak hem beet 3 maanden?
Met stabiel wordt bedoeld dat het niet labiel is, ofwel dat het niet omvalt. Stabiliteit heeft niets te maken met draagvlak.quote:[..]
Met 76 tegen 74 kun je er sowieso vanuit gaan dat het niet stabiel is, daar heeft het proces met Wilders weinig mee van doen.
Heb je dat ONZ-topic al gezien over jou?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
Waar praat je over als je elkaar zo belt terwijl je ook op FOK zit?
Oeps, ik heb er niet meer naar gekekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
Ik heb de keuze wat eten aangaat gemaakt aangezien er verder geen reacties meer op komen, die bel ik morgen even door naar Trudy
Nou wat Dushi al zei, ik had de OP uitgeprint en heb over iedereen even een roddel verspreidt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
Waar praat je over als je elkaar zo belt terwijl je ook op FOK zit?
Beschuitquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tips nodig. Wat te eten als je wel honger hebt maar bang bent dat je weer vanalles uitkotst...
Écht etenquote:
Nou ja heb het meest gangbarequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeps, ik heb er niet meer naar gekekenmaar zolang we geen orgaanvlees eten vind ik het wel prima
Droog voedsel, knacker met kaas ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tips nodig. Wat te eten als je wel honger hebt maar bang bent dat je weer vanalles uitkotst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |