Wat ik weet: LL vs Miauw en Miauw vs Bella.quote:
Niks met de Petteflat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef kitao het volgende:
mijn sim is geweigerd , iets met pin en puk enzo.
Opnemen joh leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ll ik durf niet.Sta ik hier zo van ´Ll belt maar ik durf niet op te nemen´
Ik en bellen is een grote faal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Verdomme Myr, gewoon mij naar voicemail laten gaan hé
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Toen vond ik het ook al doodeng.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb je vroegah ook over de telefoon gesproken
Even je provider ehh, bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Petteflat ?
al mijn nummers staan op die sim , voorgoed verloren vrees ik.
heeft ze een leuke voicemail?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Standaard-stemmetje:quote:
primaquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Standaard-stemmetje:
"Hallo dit is de voicemail van..."
Heel iel hoog blij stemmetje:
"MIRNE!!!"
Standaard-stemmetje:
"spreek uw bericht in na de piep"
Ik heb het kei vaak over gedaan maar ik krijg het niet normaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Standaard-stemmetje:
"Hallo dit is de voicemail van..."
Heel iel hoog blij stemmetje:
"MIRNE!!!"
Standaard-stemmetje:
"spreek uw bericht in na de piep"
Da's altijd kei gezellig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja, minstens een keer per week.
Oké.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Er was op 3fm en daar had iemand dat intro van een AC/DC liedje genomen en daar steeds wat tussen gezegd, die wil ik ook doen als ik een telefoon ga gebruiken...
Wilders is natuurlijk ook gewoon debiel dat hij de beste advocaat van NL neemt ipv jou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Moskowicz. Kan hij niet normaal Wilders verdedigen gaat hij de rechter wraken
.
provider gebeld , krijg een nieuwe sim opgestuurd dus die ouwe heb ik niets meer aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even je provider ehh, bellenof naar zo'n winkel gaan
![]()
PM.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook Bella bellen
En Tombo is snel gevlucht?
Omdat hij meeste in het nieuws is, is hij de beste van Nederlandquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilders is natuurlijk ook gewoon debiel dat hij de beste advocaat van NL neemt ipv jou.
Uitstel is afstel, daarbij, als hij wel veroordeeld wordt, dan rekent iedereen hem erop aan dat het geen stabiel kabinet is gewordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Moskowicz. Kan hij niet normaal Wilders verdedigen gaat hij de rechter wraken
.
Dus als je een rechter wraakt word je niet veroordeeld? Weet je überhaupt wel wat wraken inhoudt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uitstel is afstel, daarbij, als hij wel veroordeeld wordt, dan rekent iedereen hem erop aan dat het geen stabiel kabinet is geworden
Hij is niet de meest bekende geworden omdat hij zo hard zuigt. En wat was er bovendien mis met wraken, wat ik er van lees lieten de rechters zich nogal raar uit over de keuze van Wilders van z'n zwijgrecht gebruik te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat hij meeste in het nieuws is, is hij de beste van Nederland?
Huh? Wat heeft het een nou weer met ander te maken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uitstel is afstel, daarbij, als hij wel veroordeeld wordt, dan rekent iedereen hem erop aan dat het geen stabiel kabinet is geworden
Nee, hij is bekend geworden omdat hij bij programma's als RTL Boulevard aanschuift. Er is niets mis met wraken, maar de uitspraak van de rechtbankvoorzitter was geen reden om ze te wraken, want zo raar was de uitspraak niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is niet de meest bekende geworden omdat hij zo hard zuigt. En wat was er bovendien mis met wraken, wat ik er van lees lieten de rechters zich nogal raar uit over de keuze van Wilders van z'n zwijgrecht gebruik te maken.
En de wrakingskamer zal wel uitmaken wie er 'gelijk' heeft
Ik vind heulen ook zo'n mooi woord.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wraken is echt het woord van de dag. Mooi woord!
Ik weet het verder niet wie hier uit juridisch oogpunt het meeste 'gelijk' heeft, maar dat zal idd de wrakingskamer wel bepalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij is bekend geworden omdat hij bij programma's als RTL Boulevard aanschuift. Er is niets mis met wraken, maar de uitspraak van de rechtbankvoorzitter was geen reden om ze te wraken, want zo raar was de uitspraak niet.
Dat zullen ze inderdaad ja, ben zelf ook wel benieuwd naar de uitkomst, maar ik denk dat ze Wilders en co geen gelijk geven,
Taaltechnisch is wraken super. Het is een werkwoord dat een verandering teweeg brengt. Net als dopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind heulen ook zo'n mooi woord.
Ja tuurlijk, je hoort mij ook niet zeggen dat hij slecht is. Maar een advocaat als Spong doet weinig onder voor Moskowicz alleen zul je hem niet vaak op tv zien en houdt hij zich meer bij zijn werk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het verder niet wie hier uit juridisch oogpunt het meeste 'gelijk' heeft, maar dat zal idd de wrakingskamer wel bepalen
En verder was hij al flink wat jaartjes bekend voor hij bij Boulevard aanschoof
Ik kende hem al ver voor Boulevard hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij is bekend geworden omdat hij bij programma's als RTL Boulevard aanschuift. Er is niets mis met wraken, maar de uitspraak van de rechtbankvoorzitter was geen reden om ze te wraken, want zo raar was de uitspraak niet.
Dat zullen ze inderdaad ja, ben zelf ook wel benieuwd naar de uitkomst, maar ik denk dat ze Wilders en co geen gelijk geven,
Hmhm, zijn populariteit is ook deels te danken aan zijn kwaliteit als advocaat, maar dat hij met z'n krulletjes vaak op de buis komt heeft er ook wel mee te makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kende hem al ver voor Boulevard hoor
ik wil ook sms-en met poesjequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, alleen met Loveless en Bellaen smsen met Vaduz
Ik zit te wachten naast mn telefoonquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook Bella bellen
En Tombo is snel gevlucht?
Een rechter wraken betekent dat je een andere rechter wilt, dat gaat maanden duren, voordat die nieuwe rechter er is. Als dat maanden gaat duren, dan hebben we in ieder geval een paar maanden een stabiel kabinet gehad. Stel je voor dat hij wordt veroordeeld, dan hoop ik voor hem dat hij zo slim is niet meer in de politiek in te gaan, of dat hij in ieder geval besluit uit het kabinet te gaan. Als deze wraakactie niet was geweest, had het zomaar kunnen zijn dat we binnen een maand een uitspraak hadden gehad en dat het kabinet dus weer op zijn gat lag. En iedereen had voordat dit kabinet gevormd was nog geroepen dat het een stabiel kabinet moest zijn en de PVV, CDA en de VVD zeiden allemaal dat dit kabinet wel stabiel was.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus als je een rechter wraakt word je niet veroordeeld? Weet je überhaupt wel wat wraken inhoudt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
Lennert! Andere stem dan ik verwacht had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |