Ik vind het niet eng, maar ik heb er wel een hekel aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Bellen.Ik bel niet graag. Beter nog, ik vind het gewoon eng.
![]()
Oeh ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
![]()
Bella, Bella, Bella, mag ik je bellah?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh ik vind het heerlijk.Beter dan smssen.
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bella, Bella, Bella, mag ik je bellah?
Nee, geen stiltesquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
VIJF MINUUT DERTIEN JA!ZONDER RARE STILTES
Ja, over dat tuig hier zijn we nooit uitgeroddeldquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, geen stiltesIk had nog wel even door kunnen kletsen
Ja hoor. Ze klinkt trouwens gewoon heel spontaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam je er wel tussen LL, tijdens die 5 minuut 13.
Had je anders verwacht dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze klinkt trouwens gewoon heel spontaan
haha ik heb jou ook al 10 keer gesmst net. je weet hoe snel ik kan typen. Ik heb die Samsung zó onder de kniequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, over dat tuig hier zijn we nooit uitgeroddeld
Je snapt wel dat ik je nu natuurlijk dag en nacht lang ga smsen
Pmquote:
Jij ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze klinkt trouwens gewoon heel spontaan
Nee ik had wel 'vrolijk en gezellig' verwacht.quote:
Oh dan is de mijne stuk, want ik heb er 0quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ik heb jou ook al 10 keer gesmst net. je weet hoe snel ik kan typen. Ik heb die Samsung zó onder de knie
Dan dus "Ja" want je had iets anders verwacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik had wel 'vrolijk en gezellig' verwacht.
Ja dat dus. Ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan dus "Ja" want je had iets anders verwacht.
/Rauzer.
Ja en dan hou je samen stil en spreek je tegelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bel liever met vreemden. Bij sommige bekenden gaat het op de een of andere manier wat stroever. Van die tegelijk-praat-momenten en zulks.
Het was echt verschrikkelikk bah wat een rotmens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nu op het volgende belverhaal.
Nee, jij klinkt echt heel lief!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
Neeeeeee Miauw klinkt echt zoooooooooo liev.![]()
Het was zo grappig, gewoon om haar stem te horen.
Zero.quote:
Helleuquote:
Haha ja, minstens een keer per week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |