Jij bent wel gemeen vandaag zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Overigens: Jeeej nog geen slotje
Nogmaals: het is maandag! Ik kan op maandag niet veel andersquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij bent wel gemeen vandaag zeg
Omdat het fucking baas klinktquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef BB-King het volgende:
Waarom heten die beestjes eigenlijk wasberen?
En gebruiken ze Omo, of toch weer het voor de hand liggende Robijntje?
Duh, omdat ze hun eten nogal eens wassen voordat ze het opvreten. Kennen die twee hersencellen van je echt geen 2 minuten werken op een dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef BB-King het volgende:
Waarom heten die beestjes eigenlijk wasberen?
En gebruiken ze Omo, of toch weer het voor de hand liggende Robijntje?
Gut te gut, hoe schattig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:59 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alles wat hier staat:http://artsyspot.com/img/fun/cool-racoons/
Boeie, vanaf een afstandje zien ze er schattig uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gut te gut, hoe schattig.
Ik zou zeggen neem er twee in huis en observeer hoe snel je ze de nek om wil draaien.
BEN JE GEKquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef koekii het volgende:
[..]
Aah je hebt zeker je best gedaan. Vind ze echt lief behalve de eerste foto in de OP.
Je hoeft niet zo gemeen te doen Boris Boef.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Duh, omdat ze hun eten nogal eens wassen voordat ze het opvreten. Kennen die twee hersencellen van je echt geen 2 minuten werken op een dag?
Was jij je eten met Omo? Nee? Zij ook niet. Het is dan namelijk niet meer te vreten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, goedmakertje. Deze ligt gewoon lekker te slapen bij het geluid van voorbij zoefende auto's. Heerlijk relaxend.
Men begrijpt niet dat dit een adoratietopic is, men heeft moeite met begrijpend lezen van de TT en OP..quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
Ik ging laatst een wasbeer kopen. Pakt de verkoper een willekeurige beer uit een kooi gooit hem op de grond en stampt hem kapot. Dus ik tegen die verkoper: Wat doet u nu?
Zegt hij tegen mij: Was beer.
Zeker een turk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
Ik ging laatst een wasbeer kopen. Pakt de verkoper een willekeurige beer uit een kooi gooit hem op de grond en stampt hem kapot. Dus ik tegen die verkoper: Wat doet u nu?
WHAHAHAH JAAHH ECHTTTLAUW MANN ZO GRAPPIGquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
ik ben 12 en wat is adoratie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Men begrijpt niet dat dit een adoratietopic is, men heeft moeite met begrijpend lezen van de TT en OP..
Men maakt flauw grapjes, grapjes die niet eens 'grapjes' genoemd mogen worden..
Bovenstaande user verdient een ban
Baby eekhoornsquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Voor mij gaat er overigens niets boven babyeeckhoorens.
[ afbeelding ]
Awwwh deze is lief je hebt echt een goede foto uitgezocht, panzermausquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Gore klootzak! Wat doe je!quote:
Wat is adoratie en ben ik 12?quote:
Sorry, ik spreek geen idiotie en ben helaas geen helderziende. Kan je dat nog eens herhalen in een degelijke zin in correct Nederlands, of is je vocabulair daarvoor te beperkt?quote:
Dusss..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek geen idiotie en ben helaas geen helderziende. Kan je dat nog eens herhalen in een degelijke zin in correct Nederlands, of is je vocabulair daarvoor te beperkt?
Wat moet ik volgens jou dan gaan herhalen? Mijn vocabulair is zeker beperkt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek geen idiotie en ben helaas geen helderziende. Kan je dat nog eens herhalen in een degelijke zin in correct Nederlands, of is je vocabulair daarvoor te beperkt?
Oké, voor jullie allebei: het is vocabulaire, niet vocabulairquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef koekii het volgende:
[..]
Wat moet ik volgens jou dan gaan herhalen? Mijn vocabulair is zeker beperkt.![]()
Awwh jij ook Michhasquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, voor jullie allebei: het is vocabulaire, niet vocabulair
Falerts
Behalve koekii, die is wel tof
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:29 schreef Annnet het volgende:
Bohhhhhhhhhh lief dit. Ik ga morgen neusbeertjes en rolstaartbeertjes zien.
En hyena's en dingo's.
Mja, morgen nog niet. Maar foto's komen zeker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Awesome![]()
Jij gaat foto's maken en ze hier posten
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja, morgen nog niet. Maar foto's komen zeker!
mijne ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef Annnet het volgende:
Als mijn kat schrikt en een dikke staart heeft, is het net zo'n wasbeerstaartje.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne ook!
[toen iehj nog leefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
quote:
Wie paint er een wasbeer van?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
één baas voor je topic.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |