Waar danquote:
Nope, dat was Anne Hoogendoornquote:
Google maar eens op Anne Wilson Schellekens, krijg je oa http://giel.vara.nl/react(...)_ttnews[backPid]=424quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
Ohw, was dat wel dezelfde? Ik was al aan het zoeken...
[..]
Nope, dat was Anne Hoogendoorn
[VOH] Anne Hoogendoorn
Die kreeg ik idd ook... daarom begreep ik er geen snars meer van en ben niet verder gaan zoekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Google maar eens op Anne Wilson Schellekens, krijg je oa http://giel.vara.nl/react(...)_ttnews[backPid]=424
Het schijnt dat ze toen inderdaad 13 was, en dat ze nu dus 16 is ipv 18.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel bizar en een schande, als het klopt dat ze zich daar als 13-jarige opgaf.
Ze komt niet zo ver denk ik.
helemaal mee eens, het was 2 jaar geleden al een ontzettend irritant kind en nu nog steeds.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind haar irritant op de een of andere manier. Wat mij betreft vliegt ze er snel uit
Waarom een artiestennaam?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
Dr artiestennaam is dus Anne Wilson. Schellekens is dr echte naam
---------
Website is zogenaamd uit de lucht
www.annewilson.nl
rara, waarom
maar kijk eens... http://www.annewilson.nl/warchild/index.html
(en rechtsbovenin om verder te gaan)
Maar ze is nog geen artiestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik niet-Nederlandstalig wilde doorbreken koos ik ook een artiestennaam denk ik.
Wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Om bij de naam 'WIlson' uit te komen zijn ze bij voetbalclub Spakenburg uitgekomen. Goede spits.
Nee, maar serieus. Er zal toch wel een link moeten zijn met familie denk ik dan.
Ik vind dat ze haar moeten diskwalificerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt met die leeftijd
Er is niks geedit hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Maanvis het volgende:
gvd wie edit mijn posts.. was bewijsmateriaal, of mag dat nu ineens niet meer?
dan zal het wel verkeerd gegaan zijn met crosspostenquote:
en op die hyvesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef BambigetHIGHER. het volgende:
http://anne-schellekens.h(...)ie_THE_VOICE_l/LLk_/
Ze heeft ook hyves..
met als achtegrondfoto:quote:Lieverts!
Jullie weten natuurlijk allemaal al dat zingen mijn grootste hobby is!
Ik hoop dat ik er beroemd mee kan worden haha!
Dikke kus Anne Wilson!
Maar staat er op haar Hyves ook dat ze minderjarig is dan? Die foto's zijn niet zo boeiend op zich...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en op die hyves
[..]
met als achtegrondfoto:
[ afbeelding ]
lijkt me duideiljk
Wie mailt shownieuws?
dus wie gaat regelen dat ze exit gaat?quote:
Ik zou voor shownieuws gaanquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus wie gaat regelen dat ze exit gaat?.
Hahahaha zullen we met z'n allen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef MissJ het volgende:
lol, ik had een reactie op haar Hyves gezet dat ze vals speelt, kijk ik een paar uur later, is mijn reactie weggehaald
volgens mij moet je eerst vriendjes worden.quote:
Nee hoezo? Over twee jaar kan ze weer mee doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Maanvis het volgende:
maargoed, ik heb nu wel medelijden met dat meiske. zij en haar moeder willen zó graag. en nu stort haar droom ineen vanwege FOK!Kunnen we niet met Jeroen van den Boom gaan praten om haar ondanks het feit dat ze 16 is toch nog mee te laten doen?
Bij mij is het frontpagebericht de eerste hit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ouch![]()
http://www.thevoiceofholl(...)ent-page-1/#comments
En als je haar naam intikt in Google is dit topic de eerste hit![]()
Eeeh. Dus ze is echt ook pas net 16.. :'D #failquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ouch![]()
http://www.thevoiceofholl(...)ent-page-1/#comments
En als je haar naam intikt in Google is dit topic de eerste hit![]()
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Maanvis het volgende:
maargoed, ik heb nu wel medelijden met dat meiske. zij en haar moeder willen zó graag. en nu stort haar droom ineen vanwege FOK!Kunnen we niet met Jeroen van den Boom gaan praten om haar ondanks het feit dat ze 16 is toch nog mee te laten doen?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:52 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat ze sowieso is afgevallen/zal afvallen in de Battles.
quote:
Nou er is iig iemand een leugenaar, of dat nou de productie was of Anne zelf, verdient allebei geen schoonheidsprijs. Daarbij had Anne kunnen weigeren hier aan mee te doen. Het is haar eigen verantwoordelijkheid dat mensen haar nu voor leugenaar gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef vaantje het volgende:
Pfffff................ Weer datzelfde verhaal, word er scheitziek van![]()
ANNE IS GEVRAAGD en ook GEVRAAGD om te zeggen dat ze 18 jaar is. Productie is hiervan op de hoogte, dus schei uit met het afzeiken.................wat is de meerwaarde hiervan![]()
Mensen hebben oordelen zonder dat ze het fijne ervan afweten, bovendien wordt ze uitgemaakt voor LEUGENAAR. Dit was NIET haar initiatief hoor
Hallo mama Schellekensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef vaantje het volgende:
ANNE IS GEVRAAGD en ook GEVRAAGD om te zeggen dat ze 18 jaar is. Productie is hiervan op de hoogte, dus schei uit met het afzeiken.................wat is de meerwaarde hiervan![]()
Mensen hebben oordelen zonder dat ze het fijne ervan afweten, bovendien wordt ze uitgemaakt voor LEUGENAAR. Dit was NIET haar initiatief hoor
Het is een complot!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef vaantje het volgende:
door wie is ze gevraagd en waarom is haar gevraagd om te zeggen dat ze 18 jaar is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef vaantje het volgende:
Omdat je 18 moet zijn om mee te doen en Anne door Gordon naar voren is geschoven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef livelink het volgende:
Noem me één reden waarom iemand haar zou VRAGEN om te zeggen dat ze 18 jaar was.
Dan nog steeds hadden ze het niet zo nadrukkelijk hoeven zeggen dat ze 18 is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat je 18 moet zijn om mee te doen en Anne door Gordon naar voren is geschoven.
Ze had gewoon niet mee moeten doen. Maar toen Jeroen zo nadrukkelijk op het trapje ging zitten was het al een raar zaakje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog steeds hadden ze het niet zo nadrukkelijk hoeven zeggen dat ze 18 is.
Ik snap sowieso het hele verhaal erachter niet zo...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet mee moeten doen. Maar toen Jeroen zo nadrukkelijk op het trapje ging zitten was het al een raar zaakje.
TVOH heeft t niet nodig, talent zat. Daarom ook belachelijk dat die Ten Brink door is. Alleen omdat papa bij RTL werkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het hele verhaal erachter niet zo...
Moeder laat dochter als hoer werkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog steeds hadden ze het niet zo nadrukkelijk hoeven zeggen dat ze 18 is.
quote:denk het niet. maar ze is echt niet goed dus ze zal er wel uit gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:48 schreef tdrone het volgende:
ben benieuwd of er in the battles nog iets over gezegd word...
quote:Mwa, opzich kan ze met haar stem de audities nog wel overleven. Veel verder zal niet lukken.Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
TVOH heeft t niet nodig, talent zat. Daarom ook belachelijk dat die Ten Brink door is. Alleen omdat papa bij RTL werkt.
quote:Idols of X factor winnares die verliefd was op Henkjan Smits en halverwege de show zwanger bleek te zijn (niet van Henkjan Smits)
quote:verliefd op henkjan smits? Ik krijg binnensmondse kotsneigingen.Op donderdag 28 oktober 2010 08:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idols of X factor winnares die verliefd was op Henkjan Smits en halverwege de show zwanger bleek te zijn (niet van Henkjan Smits)
quote:ja dan is het natuurlijk meteen exit Anne (slim van productie/ Jeroen)Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Magics het volgende:
Volgens mij zag ik vanavond in the Voice Real Life Raffa samen met haar hand in hand naar de battle arena lopen.
Anne vs. Raffa?
quote:Kunnen die 2 niet lekker samen exit. Al die ex Idols en ex Popstars meuk. Wat een falers ! (Hysterische jankpubertjesOp donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef tdrone het volgende:
ja dan is het natuurlijk meteen exit Anne (slim van productie/ Jeroen)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
in ieder geval stond er pontificaal in beeld dat ze 18 was
quote:En Robert vertelde trots dat ze op haar dertiende nog in de halve finale van HGT stondOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
in ieder geval stond er pontificaal in beeld dat ze 18 was
Ik ook. 1 Van de lekkersten van die dag. Heb nu nog maar even het laatste deel gekeken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef UltraR het volgende:
Allereerst: ik vond dit een briljante battle!
Agree.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef UltraR het volgende:
Allereerst: ik vond dit een briljante battle!
Maar zoals al door anderen gezegd: de uitspraken van Jeroen en Martijn spraken boekdelen: "Anne, jij bent de Voice of Holland. Maarrrr... over 2 jaar."
"Ze stond op haar 13e al in de finale van Holland's got talent."
(Dat is 3 jaar geleden...)
Wel vrij kansloos dat Rafaella dus nog voordat er een noot was gezongen al 100% zeker was van haar finaleplaats.
13, niet 15.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Voice of Holland-zangeres wordt niet ouder
Ja maar toen is de TT aangepastquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen was ze ook door naar de battles
En aangezien ze bij Jeroen in het team zat kan ze dus niet mee hebben gedaan met het tweede seizoenquote:
quote:
Slordig. Aangepast. Thanks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En aangezien ze bij Jeroen in het team zat kan ze dus niet mee hebben gedaan met het tweede seizoen.
Tijdens HGT kon ze nog wel oke zingen en had het ergens nog wel potentie. Nu klonk en zag ze eruit als een product... kan er niks anders van makenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was nog steeds enorm saai gezongen. Heeft niets extra.
Precies wat Nederland wil dus!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu klonk en zag ze eruit als een product...
Perfect omschreven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tijdens HGT kon ze nog wel oke zingen en had het ergens nog wel potentie. Nu klonk en zag ze eruit als een product... kan er niks anders van maken
Ik had niet door dat dit topic uit 2010 wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Nou, als we het Eindhovens Dagblad nemen zien we ook dat ze in 2008 nog 13 was...
http://www.ed.nl/regio/ei(...)is-musicaltalent.ece
Ja, en ik vond haar ook niet zo heel slecht zingen eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:01 schreef livelink het volgende:
Ik had gisteren dan toch ineens medelijden met haar. Al dat verdriet en getril..
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef iBenny het volgende:
Nou. Doei. En tot nooit meer ziens?!
Of doet ze volgend jaar mee met The Voice Kids omdat ze dan opeens 14 is?
Er zat echt poepieveel autotune overheen. Op bepaalde momenten leek het zelfs alsof ze playbacktequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en ik vond haar ook niet zo heel slecht zingen eigenlijk.
Ik durf te wedden dat ze tijdens de liveshows op de tribune zit om hem 'te steunen'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Zou wel mooi zijn. Ik moest lachen om haar emotie, haar wereldbeeld is een beetje wazig. Nothing special qua zang. Benieuwd of Colin er nog een vervolg uit heeft gesleept. Ouwe player.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |