13, niet 15.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
Voice of Holland-zangeres wordt niet ouder
Ja maar toen is de TT aangepastquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen was ze ook door naar de battles
En aangezien ze bij Jeroen in het team zat kan ze dus niet mee hebben gedaan met het tweede seizoenquote:
quote:
Slordig. Aangepast. Thanks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En aangezien ze bij Jeroen in het team zat kan ze dus niet mee hebben gedaan met het tweede seizoen.
Tijdens HGT kon ze nog wel oke zingen en had het ergens nog wel potentie. Nu klonk en zag ze eruit als een product... kan er niks anders van makenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was nog steeds enorm saai gezongen. Heeft niets extra.
Precies wat Nederland wil dus!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu klonk en zag ze eruit als een product...
Perfect omschreven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tijdens HGT kon ze nog wel oke zingen en had het ergens nog wel potentie. Nu klonk en zag ze eruit als een product... kan er niks anders van maken
Ik had niet door dat dit topic uit 2010 wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Nou, als we het Eindhovens Dagblad nemen zien we ook dat ze in 2008 nog 13 was...
http://www.ed.nl/regio/ei(...)is-musicaltalent.ece
Ja, en ik vond haar ook niet zo heel slecht zingen eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:01 schreef livelink het volgende:
Ik had gisteren dan toch ineens medelijden met haar. Al dat verdriet en getril..
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef iBenny het volgende:
Nou. Doei. En tot nooit meer ziens?!
Of doet ze volgend jaar mee met The Voice Kids omdat ze dan opeens 14 is?
Er zat echt poepieveel autotune overheen. Op bepaalde momenten leek het zelfs alsof ze playbacktequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en ik vond haar ook niet zo heel slecht zingen eigenlijk.
Ik durf te wedden dat ze tijdens de liveshows op de tribune zit om hem 'te steunen'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Zou wel mooi zijn. Ik moest lachen om haar emotie, haar wereldbeeld is een beetje wazig. Nothing special qua zang. Benieuwd of Colin er nog een vervolg uit heeft gesleept. Ouwe player.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |