quote:denk het niet. maar ze is echt niet goed dus ze zal er wel uit gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:48 schreef tdrone het volgende:
ben benieuwd of er in the battles nog iets over gezegd word...
quote:Mwa, opzich kan ze met haar stem de audities nog wel overleven. Veel verder zal niet lukken.Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
TVOH heeft t niet nodig, talent zat. Daarom ook belachelijk dat die Ten Brink door is. Alleen omdat papa bij RTL werkt.
quote:Idols of X factor winnares die verliefd was op Henkjan Smits en halverwege de show zwanger bleek te zijn (niet van Henkjan Smits)
quote:verliefd op henkjan smits? Ik krijg binnensmondse kotsneigingen.Op donderdag 28 oktober 2010 08:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idols of X factor winnares die verliefd was op Henkjan Smits en halverwege de show zwanger bleek te zijn (niet van Henkjan Smits)
quote:ja dan is het natuurlijk meteen exit Anne (slim van productie/ Jeroen)Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Magics het volgende:
Volgens mij zag ik vanavond in the Voice Real Life Raffa samen met haar hand in hand naar de battle arena lopen.
Anne vs. Raffa?
quote:Kunnen die 2 niet lekker samen exit. Al die ex Idols en ex Popstars meuk. Wat een falers ! (Hysterische jankpubertjesOp donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef tdrone het volgende:
ja dan is het natuurlijk meteen exit Anne (slim van productie/ Jeroen)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
in ieder geval stond er pontificaal in beeld dat ze 18 was
quote:En Robert vertelde trots dat ze op haar dertiende nog in de halve finale van HGT stondOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
in ieder geval stond er pontificaal in beeld dat ze 18 was
Ik ook. 1 Van de lekkersten van die dag. Heb nu nog maar even het laatste deel gekeken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef UltraR het volgende:
Allereerst: ik vond dit een briljante battle!
Agree.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef UltraR het volgende:
Allereerst: ik vond dit een briljante battle!
Maar zoals al door anderen gezegd: de uitspraken van Jeroen en Martijn spraken boekdelen: "Anne, jij bent de Voice of Holland. Maarrrr... over 2 jaar."
"Ze stond op haar 13e al in de finale van Holland's got talent."
(Dat is 3 jaar geleden...)
Wel vrij kansloos dat Rafaella dus nog voordat er een noot was gezongen al 100% zeker was van haar finaleplaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |