ik heb een hekel aan de jong dus ben niet echt objectief in dezequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:40 schreef Flitspaal het volgende:
FF geyoutubed, lijkt meer ongelukkig lomp dan bewust.
Nigel de Jong is geen lompe gast, eerder een huurmoordenaar die onder contract staat van een nog onbekende partij.quote:
PowNed?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
(Enigszins gecensureerde) logo van...?
[ afbeelding ]
Stand AKQ # 2054quote:
Tja, zo kan je het ook noemen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nigel de Jong is geen lompe gast, eerder een huurmoordenaar die onder contract staat van een nog onbekende partij.
Hij krijgt voor de helft uitbetaald als zijn slachtoffer 'slechts' zwaargewond raakt, de andere helft komt erbij als hetzelfde slachtoffer de aanslag niet overleeft.
Agent 47 wordt met pensioen gestuurd...
Nu we toch zo lekker bezig zijn:quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, zo kan je het ook noemen.
Net bij Studio Voetbal is ook het halve programma over hem gegaan, en nu begint dit topic ook al goed.
quote:Fort Worth (Texas), 10 mei 1955
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Stand AKQ # 2054quote:
Nee van Binsbergen was Michiel Romeyn en van de lullo's natuurlijk. Koch was Kamphuis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie was Van Binsbergen dan ook al weer? Ook Koch toch? Of gooi ik nou van alles weer door elkaar?
Ah ja dat was het natuurlijk...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Nee van Binsbergen was Michiel Romeyn en van de lullo's natuurlijk. Koch was Kamphuis.
Die schildpad heette Lisa?
Uiteraard, poppetje van me.quote:
Stand AKQ # 2054quote:
Stand AKQ # 2054quote:
Ja, als Contador geschorst wordt schuift hij mogelijk op naar het podium.quote:
Lazioquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef nightcowboy het volgende:
Welke club staat aan kop in de Serie A?
Stand AKQ # 2054quote:
Stand AKQ # 2054quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Wielerprono 2014, 2015
Klopt.quote:
Inderdaad een leuke filmquote:
Sinan Bolatquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Noem drie spelers van de voetbalclub Standard de Liege die er op dit moment spelen.
In één post graag
Stand AKQ # 2054quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinan Bolat
Steven Defour
Tom de Mul
Die IVF gast inderdaadquote:
Stand AKQ # 2054quote:
FSV Mainzquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Welke club staat eerste in de bundesliga?
Stand AKQ # 2054quote:
Zeker.quote:
Ik welquote:
Stand AKQ # 2054quote:
Nee, dat ligt ergens in Frankrijk. Begint met een L.quote:
Nee. Gisteren gepoogd omdat ik het nieuwe topic opende.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Geraken jullie op het AKQ-archief op wiki?
Een moderator ging het doorgeven, dus hopelijk raakt het opgelostquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee. Gisteren gepoogd omdat ik het nieuwe topic opende.
quote:
Stand AKQ # 2054quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Corkscrew het volgende:
Een verkeerd verstaan stuk tekst in een lied; Mama Appelsap op 3fm.
quote:
Dat zijn er alvast 6.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef banaantjeEE het volgende:
VS, India, China, Japan, Rusland, Mexico
Alledrie grote landen, maar geen 100 miljoen inwoners.quote:
quote:
Had u klachtenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Yankee het volgende:
oh ja dat is de laatste mode hier......lijstjes........ ben benieuwd wanneer iemand de vraag stelt: Noem alle landen ter wereld in 1 post
heb meestal geen zin 10 namen ofzo te gaan typenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Had u klachten
Vroegah deden we dat veel vaker, maar er was altijd gezeik over complete lijstjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_in_2010quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Yankee het volgende:
oh ja dat is de laatste mode hier......lijstjes........ ben benieuwd wanneer iemand de vraag stelt: Noem alle landen ter wereld in 1 post
Alstublieft , 1 antwoord:quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben toch wel teleurgesteld dat niemand ook maar één antwoord weet te geven. Ze zijn genoeg in het nieuws geweest.
Alvast een schot voor de boeg: Hirsch-Ballin, Donner, Eurlings, Klink en Balkenende horen er niet bij!
Stand AKQ # 2054quote:
Stand AKQ # 2054quote:
Stand AKQ # 2054quote:
Stand AKQ # 2054quote:
quote:
lulaquote:
Stand AKQ # 2054quote:
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.quote:
Trojequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef bierjoost het volgende:
Hisarlık of Hissarlik is de moderne Turkse naam voor?
Wat is?
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.
Stand AKQ # 2054quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.
Hier heb ik geen zin in. Toedels...quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.
Dan zit ik er naast, excuses. Zowel in Nederland als internationaal ben ik niet anders gewend dan dat het Braziliaanse staatshoofd Lula heet, en zoeken naar nieuwsberichten over "president Lula" leverde ook heel wat Belgische hits op, vandaar mijn uitspraken. Dat je niet blij bent met een onterechte beschuldiging snap ik, maar deze agressieve reactie vind ik ook wat overdreven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Braziliequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dan zit ik er naast, excuses. Zowel in Nederland als internationaal ben ik niet anders gewend dan dat het Braziliaanse staatshoofd Lula heet, en zoeken naar nieuwsberichten over "president Lula" leverde ook heel wat Belgische hits op, vandaar mijn uitspraken. Dat je niet blij bent met een onterechte beschuldiging snap ik, maar deze agressieve reactie vind ik ook wat overdreven.
Altijd gezellig met die Belgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Brazilie
En als je mijn reactie overdreven vindt, moet je ook maar mensen niet valselijk beschuldigen.
Ja, wie start erquote:
Nogmaals: ik zat ernaast en bied daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Mijn verdenking was gebaseerd op eerdere verdenkingen en de mij bekende aanduiding van het Braziliaanse staatshoofd als Lula.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Brazilie
En als je mijn reactie overdreven vindt, moet je ook maar mensen niet valselijk beschuldigen.
Juist je bent er niet ingestonkenquote:
De hoofdstad van Tirol dus. Goed vertoeven daarquote:
Je mag mij het punt gevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De hoofdstad van Tirol dus. Goed vertoeven daar.
Stand AKQ # 2054
9 Yankee
1 Quyxz_
2 Ofyles2
3 nightcowboy
1 Flitspaal
5 bierjoost
4 Da_Sandman
1 lubje25
5 Pepersaus
2 De_Hertog
5 banaantjeEE
2 Corkscrew
1 PhysicsRules
1 Carolyne1575
1 Doler12
1 Ireyon
Stand AKQ # 2054quote:
Excuses aanvaardquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zat ernaast en bied daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Mijn verdenking was gebaseerd op eerdere verdenkingen en de mij bekende aanduiding van het Braziliaanse staatshoofd als Lula.
Dat ik fout zat, rechtvaardigt in mijn ogen nog niet dat je me uitmaakt voor 'kutvent' en 'mongool', maar ik stel voor de zaak te laten rusten. Nogmaals mijn excuses. Zand erover?
Als je vind dat de zaak hiermee nog niet is afgedaan, stel ik voor dat niet hier, maar in AKQ OP Discussie topic 3 te doen.
The End is slechts een schamele twaalf minuten lang.quote:
Dat is mooi, want die zocht ikquote:
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je je fatsoensnormen eens nakijken.
Ben het met je eens hoor, maar aub verder hierover in AKQ OP Discussie topic 3.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je je fatsoensnormen eens nakijken.
Stand AKQ # 2054quote:
quote:
quote:
O'sullivan staat zesdequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
O'Sullivan niet?
Higgins & Robertson dan...
Och ja, je bedoelt hoe de kleuren moeten liggen? Ik heb het geweten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat zijn alle vereisten aan de positionering van de ballen in de driehoek (rack) bij 8-ball pool ?
Allemaal in 1 post graag.
Inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef tomtomaat het volgende:
Jimmy White staat niet eens meer in de top 100...
De vereisten aan de ligging van de ballen wil ik weten ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Och ja, je bedoelt hoe de kleuren moeten liggen? Ik heb het geweten...
Ik deed niets anders vroeger, maar is ondertussen al een eeuwigheid geledenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat die vorige vraag moeilijker zou zijn, maar niet veel mensen hier die wel eens een potje poolen in de kroeg blijkbaar.
[ afbeelding ]
Hierboven is een voorbeeld van een juist rack te zien. Op 3 ballen na, ligt alles random.
Welke 3 ballen moeten aan welke 2 eisen voldoen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
De 8-ball moet in het midden liggen. Van de twee ballen in de onderste hoeken moet er één gestreept en de ander effen zijn.
Midden is eigenlijk wel een onjuiste term, aangezien er geen enkele bal in het midden ligt, maar ik reken het goed, aangezien de positie van de zwarte zichtbaar is op de foto.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
En de getallen van de ballen in de hoeken maakt volgens mij niet uit.
Die staat hierboven toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb je soms geen voorbeeld foto Quyxz_ ?
Uiteraard, bazenbedrijfquote:
Nee op de vraag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft het te maken met Sillicon Valley?
Ik gok op Intel
Nop, het heeft niks met de productie van transportmiddelen te maken.quote:
dus ook nietquote:
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Dat moet wel Walt Disney World in Orlando zijn dan
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Dat moet wel Walt Disney World in Orlando zijn dan
Men zat een beetje op het verkeerde spoor doordat puur aan bedrijven werd gedacht, terwijl je bij Disney World niet direct aan een bedrijf denkt.quote:When the Magic Kingdom opened in 1971, the site employed about 5,500 "cast members". Today it employs more than 66,000, spending more than $1.2 billion on payroll and $474 million on benefits each year. The largest single-site employer in the United States,[8] Walt Disney World Resort has more than 3,700 job classifications.
Daarom heb ik direct na het posten van de vraag ook (sub-) toegevoegd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?Denk trouwens sowieso dat dat onder Disney valt.
Het zijn 4 parken van een behoorlijke omvang. Dan vind ik 66.000 'castmembers' (als in; ál het personeel van schoonmaker tot entertainer) nog meevallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?Denk trouwens sowieso dat dat onder Disney valt.
Ah, dat had ik gemist. Maar dan nog, 66.000 werknemers had ik echt niet verwacht. Ik had nog Disneyworld staan als antwoord maar had het om die twee redenen maar niet gepostquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik direct na het posten van de vraag ook (sub-) toegevoegd.
Ik had niet gezien dat de vraag was veranderd, had blijkbaar net gekeken toen het er nog niet bij stond en daarna niet meer gecontroleerd of er stiekem nog wat bij was gekomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En vandaar de toevoeging 'sub' in de vraag lijkt me.
De la terre à la lune, van de aarde naar de maan. 't Komt dicht genoeg in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |