quote:
quote:
O'sullivan staat zesdequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
O'Sullivan niet?
Higgins & Robertson dan...
Och ja, je bedoelt hoe de kleuren moeten liggen? Ik heb het geweten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat zijn alle vereisten aan de positionering van de ballen in de driehoek (rack) bij 8-ball pool ?
Allemaal in 1 post graag.
Inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef tomtomaat het volgende:
Jimmy White staat niet eens meer in de top 100...
De vereisten aan de ligging van de ballen wil ik weten ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Och ja, je bedoelt hoe de kleuren moeten liggen? Ik heb het geweten...
Ik deed niets anders vroeger, maar is ondertussen al een eeuwigheid geledenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat die vorige vraag moeilijker zou zijn, maar niet veel mensen hier die wel eens een potje poolen in de kroeg blijkbaar.
[ afbeelding ]
Hierboven is een voorbeeld van een juist rack te zien. Op 3 ballen na, ligt alles random.
Welke 3 ballen moeten aan welke 2 eisen voldoen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
De 8-ball moet in het midden liggen. Van de twee ballen in de onderste hoeken moet er één gestreept en de ander effen zijn.
Midden is eigenlijk wel een onjuiste term, aangezien er geen enkele bal in het midden ligt, maar ik reken het goed, aangezien de positie van de zwarte zichtbaar is op de foto.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
En de getallen van de ballen in de hoeken maakt volgens mij niet uit.
Die staat hierboven toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb je soms geen voorbeeld foto Quyxz_ ?
Uiteraard, bazenbedrijfquote:
Nee op de vraag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft het te maken met Sillicon Valley?
Ik gok op Intel
Nop, het heeft niks met de productie van transportmiddelen te maken.quote:
dus ook nietquote:
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Dat moet wel Walt Disney World in Orlando zijn dan
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Dat moet wel Walt Disney World in Orlando zijn dan
Men zat een beetje op het verkeerde spoor doordat puur aan bedrijven werd gedacht, terwijl je bij Disney World niet direct aan een bedrijf denkt.quote:When the Magic Kingdom opened in 1971, the site employed about 5,500 "cast members". Today it employs more than 66,000, spending more than $1.2 billion on payroll and $474 million on benefits each year. The largest single-site employer in the United States,[8] Walt Disney World Resort has more than 3,700 job classifications.
Daarom heb ik direct na het posten van de vraag ook (sub-) toegevoegd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?Denk trouwens sowieso dat dat onder Disney valt.
Het zijn 4 parken van een behoorlijke omvang. Dan vind ik 66.000 'castmembers' (als in; ál het personeel van schoonmaker tot entertainer) nog meevallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je denken, 66.000 werknemers voor een paar pretparken?Denk trouwens sowieso dat dat onder Disney valt.
Ah, dat had ik gemist. Maar dan nog, 66.000 werknemers had ik echt niet verwacht. Ik had nog Disneyworld staan als antwoord maar had het om die twee redenen maar niet gepostquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik direct na het posten van de vraag ook (sub-) toegevoegd.
Ik had niet gezien dat de vraag was veranderd, had blijkbaar net gekeken toen het er nog niet bij stond en daarna niet meer gecontroleerd of er stiekem nog wat bij was gekomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En vandaar de toevoeging 'sub' in de vraag lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |