Klopt. Maar is dat niet een beetje off topic ?quote:
Is dat nodig? Op dit moment staat in de OP dat puntenaftrek of uitsluiting van deelname aan de AKQ kan volgen. Dat is wat anders dan bannen, wat volgens mij alleen kan van heel Fok. In dit geval was vrijwel iedere vaste speler, of anders gezegd: iedereen die reageerde, er van overtuigd dat het hier om opzoeken ging, en we waren het ook al vrij snel eens over de week uitsluiting. Zoals je zelf al zegt, we kwamen er zelf wel uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:24 schreef laffer het volgende:
maar wel even een reminder: het bewijzen dat iemand googled is heel moeilijk, maar als cynix of ik er nagenoeg van overtuigd zijn dat iemand google gebruikt volgt er meteen een ban.
in dit geval niet, zoals ik al eerder aangaf is het moeilijk te bewijzen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar als we dit niet hadden aangekaart, hadden jullie banaantjeEE dan inderdaad geband?
Ron Jeremy ?quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef laffer het volgende:
[..]
in dit geval niet, zoals ik al eerder aangaf is het moeilijk te bewijzen.
wel hebben we in het verleden even afscheid moeten nemen van een user die zelf opbiechtte dat hij google gebruikte, en nu komt het...hij ook aangaf er stug mee door te blijven gaan en dus met opzet de AKQ zou verneuken
ik weet het echt niet meerquote:
Klopt, maar je had het over 'nagenoeg overtuigd zijn'quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef laffer het volgende:
[..]
in dit geval niet, zoals ik al eerder aangaf is het moeilijk te bewijzen.
Ja, dat is wat ik bedoelde: alleen opzoeken is niet de reden voor een ban, dat bewust verzieken of het gedrag eromheen kan dat natuurlijk wel zijn.quote:wel hebben we in het verleden even afscheid moeten nemen van een user die zelf opbiechtte dat hij google gebruikte, en nu komt het...hij ook aangaf er stug mee door te blijven gaan en dus met opzet de AKQ zou verneuken
vrijwillig volgens mijquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef bierjoost het volgende:
Blijft banaan nu vrijwillig een weekje weg of is hij gewoon op vakantie?
Vrijwillig op vakantie ?quote:
jaquote:
Modjes in dit Forumquote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef laffer het volgende:
ik ben blij dat jullie het zo goed en sportief hebben opgelost
Volgens mij had MaJo ooit jou bestraft voor het herhaaldelijk niet openen van een nieuw topic oid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |